Noz + E
Monsulito
21.05.2010
1.Jak zrobic funkcje ze, ja naladuje cos na nozu to uzywa tego na Noz + E
2. Da się zrobic ze jak dana klasa ma 50 inta to dostaje cos, a jak naprzyklad 49 to dostaje tez cos tylko cos innego. Tylko warunek if mi potrzeba. Poszlo by cos takiego ??
Użytkownik Monsulito edytował ten post 21.05.2010 22:14
2. Da się zrobic ze jak dana klasa ma 50 inta to dostaje cos, a jak naprzyklad 49 to dostaje tez cos tylko cos innego. Tylko warunek if mi potrzeba. Poszlo by cos takiego ??
if(player_class[id] == Twoja klasa && player_intelligence == 50)
{
kodzik
}
Użytkownik Monsulito edytował ten post 21.05.2010 22:14
SoLiD
21.05.2010
2. chyba to jest dobre ale nie wiem na 100 %
Użytkownik SoLiD edytował ten post 21.05.2010 23:00
if(player_class[id] == Twoja klasa && player_intelligence<50) //Jak ma mniej niż 50 np 49, 20, 2, 1....
{
kodzik
}
else if(player_class[id] == Twoja klasa && player_intelligence == 50) //Jak ma 50
{
kodzik
}
if(player_class[id] == Twoja klasa && player_intelligence == 49) //Jak ma 49
{
kodzik
}
else if(player_class[id] == Twoja klasa && player_intelligence == 50) //Jak ma 50
{
kodzik
}
Użytkownik SoLiD edytował ten post 21.05.2010 23:00
Monsulito
22.05.2010
Dzięki potem sprawdze czy dziala.
Mam jeszcze jedno pytanko. Jak zrobić na nozu ze jak sie naladuje(na nozu) to dostaje 50 HP
mam tak
Użytkownik Monsulito edytował ten post 22.05.2010 10:19
Mam jeszcze jedno pytanko. Jak zrobić na nozu ze jak sie naladuje(na nozu) to dostaje 50 HP
mam tak
case Klasa:
{
show_hudmessage(id, "Doładowałes sobie 50 HP")
change_health(id,50,id, "")
}
Użytkownik Monsulito edytował ten post 22.05.2010 10:19
SoLiD
22.05.2010
case Klasa:
{
show_hudmessage(id, "Doładowałes sobie 50 HP")
set_user_health(id, get_user_health(id)+50)
//+50 co każde naładowanie
}