←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Nowa klasa

Zablokowany

  • +
  • -
LeOn - zdjęcie LeOn 17.05.2010

Witam zrobiłem sobie nową klasę stalker i chcę aby (5hp już ustawiłem) widoczność zmienić z 255 do 5 tak jak jest w diablo modzie stalker ring ma 5 hp jego widoczność spadła z 255 do 5 i może chodzić z bronią jak ktoś wie to niech napisze gdzie i co dopisać aby spadła widoczność (dokładnie widoczność ma być jak u ninjy tylko żeby mógł chodzić z bronią).
Odpowiedz

  • +
  • -
Prowok@tor - zdjęcie Prowok@tor 17.05.2010

w
public select_class_menu
dopisujesz pod klasa jak ma mieć zredukowana widocznosc
player_b_inv[id] = 250

np

case 0: { // 1
player_class[id] =twoja klasa
player_b_inv[id] = 250

}

gdzie 250 wpisujesz sobie o ile ma byc zredukowana widoczność
Odpowiedz

  • +
  • -
Big Smoke - zdjęcie Big Smoke 17.05.2010

Tak jak pan up nie rób bo jak wpiszesz to wyrzucisz to
zrób tak
///////////////////// BOW ///////////////////////// to znajdzi
	if(player_class[id]==Hunter)
{
new clip,ammo
new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)

if(bow[id] == 1)
{
if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/25))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
{
bowdelay[id] = get_gametime()
command_arrow(id)
}
entity_set_int(id, EV_INT_button, (button2 & ~IN_ATTACK) & ~IN_ATTACK2)
}

i zamieni na

	if(player_class[id]==twoja klasa)
{
player_b_inv[id] = 8
}
if(player_class[id]==Hunter)
{
new clip,ammo
new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)

if(bow[id] == 1)
{
if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/25))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
{
bowdelay[id] = get_gametime()
command_arrow(id)
}
entity_set_int(id, EV_INT_button, (button2 & ~IN_ATTACK) & ~IN_ATTACK2)
}

Użytkownik Gamer edytował ten post 17.05.2010 16:26
Odpowiedz

  • +
  • -
LeOn - zdjęcie LeOn 18.05.2010

Dzięki.
Odpowiedz
Zablokowany