←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Wartosci 1/?

Zablokowany

  • +
  • -
ReDDi - zdjęcie ReDDi 15.05.2010

Witam chcałem się spytać gdzie się dokładnie ustawia bonus w itemach np jak jest:
case 69:
{
player_item_name[id] = "zalosny deagl"
player_item_id[id] = rannum
player_b_deaglmaster[id] = random_num(1,2) TUTAJ TUTAJ
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia deaglem",player_item_name[id],player_b_deaglmaster[id])
}
Tam gdzie napisałem "TUTAJ TUTAJ" zmienia się bonusy np że dostajesz na początku item 1/2 a później możesz go ulepszyć do 1/1 ??
Odpowiedz

  • +
  • -
SoLiD - zdjęcie SoLiD 15.05.2010

Musisz dodać do upgrade_item swój bonus
Odpowiedz

  • +
  • -
ReDDi - zdjęcie ReDDi 15.05.2010

Czyli jeżeli chcę dodać item który ma szanse 1/1 na odrodzenie i nie można go ulepszać to jak mam dać ??
case 70:
{
player_item_name[id] = "Odnafjaczl"
player_item_id[id] = rannum
player_b_respawn[id] = random_num(1) tak??
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans na odrodzenie",player_item_name[id],player_b_respawn[id])
}
Odpowiedz

  • +
  • -
SoLiD - zdjęcie SoLiD 15.05.2010

ase 70:
{
player_item_name[id] = "Odnafjaczl"
player_item_id[id] = rannum
player_b_respawn[id] = random_num(1, 1)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans na odrodzenie",player_item_name[id],player_b_respawn[id])
}


Raczej...
Odpowiedz

  • +
  • -
Monsulito - zdjęcie Monsulito 15.05.2010

Ja bym dał tak:


ase 70:
{
player_item_name[id] = "Odnafjaczl"
player_item_id[id] = rannum
player_b_respawn[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans na odrodzenie",player_item_name[id],player_b_respawn[id])
}
Odpowiedz

  • +
  • -
SoLiD - zdjęcie SoLiD 15.05.2010

Prawie nie ma różnicy....
To i to powinno pójść.
Odpowiedz

  • +
  • -
Monsulito - zdjęcie Monsulito 15.05.2010

No w sumie tak, ale wole używać tego mojego ;D
Odpowiedz
Zablokowany