Witam chcałem się spytać gdzie się dokładnie ustawia bonus w itemach np jak jest:
case 69:
{
player_item_name[id] = "zalosny deagl"
player_item_id[id] = rannum
player_b_deaglmaster[id] = random_num(1,2) TUTAJ TUTAJ
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia deaglem",player_item_name[id],player_b_deaglmaster[id])
}
Tam gdzie napisałem "TUTAJ TUTAJ" zmienia się bonusy np że dostajesz na początku item 1/2 a później możesz go ulepszyć do 1/1 ??
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Wartosci 1/?
Temat rozp. ReDDi, 15.05.2010 20:27
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 15.05.2010 20:27
#2
Napisano 15.05.2010 20:35
Musisz dodać do upgrade_item swój bonus
Force Important Commands [FIC] - http://www.mediafire...18j1kh7txf49o04
Info: FIC jest pluginem, który wymusza komendy u graczy i ma opracowany system karania banem u graczy, którzy nadmiernie zmieniają ich wartości na niedozwoloną.
Zaufali mu administratorzy HashJama, zaufaj i ty!
Info: FIC jest pluginem, który wymusza komendy u graczy i ma opracowany system karania banem u graczy, którzy nadmiernie zmieniają ich wartości na niedozwoloną.
Zaufali mu administratorzy HashJama, zaufaj i ty!
#3
Napisano 15.05.2010 20:39
Czyli jeżeli chcę dodać item który ma szanse 1/1 na odrodzenie i nie można go ulepszać to jak mam dać ??
case 70:
{
player_item_name[id] = "Odnafjaczl"
player_item_id[id] = rannum
player_b_respawn[id] = random_num(1) tak??
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans na odrodzenie",player_item_name[id],player_b_respawn[id])
}
case 70:
{
player_item_name[id] = "Odnafjaczl"
player_item_id[id] = rannum
player_b_respawn[id] = random_num(1) tak??
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans na odrodzenie",player_item_name[id],player_b_respawn[id])
}
#4
Napisano 15.05.2010 21:03
ase 70:
{
player_item_name[id] = "Odnafjaczl"
player_item_id[id] = rannum
player_b_respawn[id] = random_num(1, 1)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans na odrodzenie",player_item_name[id],player_b_respawn[id])
}
Raczej...
Force Important Commands [FIC] - http://www.mediafire...18j1kh7txf49o04
Info: FIC jest pluginem, który wymusza komendy u graczy i ma opracowany system karania banem u graczy, którzy nadmiernie zmieniają ich wartości na niedozwoloną.
Zaufali mu administratorzy HashJama, zaufaj i ty!
Info: FIC jest pluginem, który wymusza komendy u graczy i ma opracowany system karania banem u graczy, którzy nadmiernie zmieniają ich wartości na niedozwoloną.
Zaufali mu administratorzy HashJama, zaufaj i ty!
#5
Napisano 15.05.2010 21:08
Ja bym dał tak:
ase 70:
{
player_item_name[id] = "Odnafjaczl"
player_item_id[id] = rannum
player_b_respawn[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans na odrodzenie",player_item_name[id],player_b_respawn[id])
}
RPG MOD - [||||||||||] 5%
#6
Napisano 15.05.2010 21:12
Prawie nie ma różnicy....
To i to powinno pójść.
To i to powinno pójść.
Force Important Commands [FIC] - http://www.mediafire...18j1kh7txf49o04
Info: FIC jest pluginem, który wymusza komendy u graczy i ma opracowany system karania banem u graczy, którzy nadmiernie zmieniają ich wartości na niedozwoloną.
Zaufali mu administratorzy HashJama, zaufaj i ty!
Info: FIC jest pluginem, który wymusza komendy u graczy i ma opracowany system karania banem u graczy, którzy nadmiernie zmieniają ich wartości na niedozwoloną.
Zaufali mu administratorzy HashJama, zaufaj i ty!
#7
Napisano 15.05.2010 22:48
No w sumie tak, ale wole używać tego mojego ;D
RPG MOD - [||||||||||] 5%
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych