Witam.
Gdy skradam się Komendosem to słychać tak jakbym normalnie biegł i tak się dzieje w każdej klasie gdy dodaję punkty do kondycji ( polepsza prędkość ).
Jak temu zapobiec !?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[Problem] CoD MoD, gdy sięskradamy słychać krokiProszę o pomoc
Temat rozp. hubert4444, 15.05.2010 17:15
11 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 15.05.2010 17:15
#2
Napisano 15.05.2010 19:40
To silnik gry wysyła sygnał do odtwarzania dźwięku kroków i robi to automatycznie od pewnej szybkości. Można się o tym przekonać wyłączając mod i kombinować z cvarami gracza cl_*, dokładnej nazwy w tej chwili nie pamiętam, ale mniejsza o to.
Jedyne rozwiązanie przychodzące mi do głowy do ustawienie nowej granicy dla ludzi z odpowiednim atrybutem. I nie ma na to cvara, więc wykazać się musi plugin.
Jedyne rozwiązanie przychodzące mi do głowy do ustawienie nowej granicy dla ludzi z odpowiednim atrybutem. I nie ma na to cvara, więc wykazać się musi plugin.
#3
Napisano 15.05.2010 19:49
a więc co zmienić w tym pluginie ?
Zobacz, plugin od Peyote.
Jak możesz, pobierz i poszperaj
Zobacz, plugin od Peyote.
Jak możesz, pobierz i poszperaj
#4
Napisano 15.05.2010 20:36
Najłatwiejsza opcja dla programisty to w prethinku sprawdzać szybkość i dawać/zabierać ciche chodzenie. Sry, ale ja chcę brać na siebie takiej podmiany. Brzmi jak duży mod, a ja nie mam gdzie tego porządnie przetestować i może wyjść bubel.
#5
Napisano 16.05.2010 02:02
Idąc za słowami R3X'a kod z diablo oparty o fakemeta'e.
do init
na koniec sma
do init
register_forward(FM_PlayerPreThink, "Forward_FM_PlayerPreThink")
na koniec sma
public Forward_FM_PlayerPreThink(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
new Float:fVector[3];
pev(id, pev_velocity, fVector)
new Float: fSpeed = floatsqroot(fVector[0]*fVector[0]+fVector[1]*fVector[1]+fVector[2]*fVector[2])
if((fm_get_user_maxspeed(id) * 5) > (fSpeed*9))
set_pev(id, pev_flTimeStepSound, 300)
}
}
#6
Napisano 16.05.2010 11:18
@up
Przy kompilacji
Error: Undefined symbol "fm_get_user_maxspeed" on line 1703
Przy kompilacji
Error: Undefined symbol "fm_get_user_maxspeed" on line 1703
#7
Napisano 16.05.2010 11:35
Zapdoaj .sma może...
#8
Napisano 16.05.2010 11:41
Nieedytowane.. weź z tematu z codmodem. Standardowe + ta zmiana.
#9
Napisano 16.05.2010 11:47
na koniec wklej:
stock Float:fm_get_user_maxspeed(index) {
new Float:speed;
pev(index, pev_maxspeed, speed);
return speed;
}
#10
Napisano 17.05.2010 11:32
W CmdStart dodaj:
new Float: velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
new Float: speed = floatsqroot(velocity[0]*velocity[0]+velocity[1]*velocity[1]+velocity[2]*velocity[2]);
if(szybkosc_gracza[id] > speed*1.8)
entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300);
#11
Napisano 20.05.2010 22:45
Jak dodaje to mi wysypuje błędami...
Sorry, działa już.
Trzeba dodać:
Przed Returnem a dokładnie przed:
Sorry, działa już.
Trzeba dodać:
{ new Float: velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity); new Float: speed = floatsqroot(velocity[0]*velocity[0]+velocity[1]*velocity[1]+velocity[2]*velocity[2]); if(szybkosc_gracza[id] > speed*1.8) entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300); }
Przed Returnem a dokładnie przed:
return FMRES_IGNORED;
Użytkownik arkovsky edytował ten post 20.05.2010 22:48
#12
Napisano 01.06.2010 01:35
rozumiem, że bug eliminuje w/w kod podany przez autora, plugin sie kompiluje ale wywala 1 błąd:
co jest nie tak? kod dodałem wg tego co napisał kolega wyżej...
/home/groups/amxmodx/tmp3/php7flnHh.sma(302) : warning 225: unreachable code
co jest nie tak? kod dodałem wg tego co napisał kolega wyżej...
public CmdStart(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id)) { new Float: velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity); new Float: speed = floatsqroot(velocity[0]*velocity[0]+velocity[1]*velocity[1]+velocity[2]*velocity[2]); if(szybkosc_gracza[id] > speed*1.8) entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300); } return FMRES_IGNORED;
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych