Itemy 1/1
Big Smoke
15.05.2010
Często padają pytania typu jak zrobić itemy 1/1 z m4 itp wiec teraz to pokaże
m4 :
Znajdź:
dodaj pod tym to:
Znajdź:
dodaj pod tym to:
Znajdź:
dodaj pod tym to:
Znajdź:
dodaj pod tym to:
case XX:
Znajdź:
zamień na:
Znajdź:
dodaj pod tym to:
Znajdź:
dodaj pod tym to:
Znajdź:
dodaj pod tym to:
Znajdź:
zamień na:
XX - To numer twojego itemu
Użytkownik Gamer edytował ten post 16.05.2010 15:27
m4 :
Znajdź:
new player_b_sniper[33] = 1 //Ability to kill in 1/sniper with scout
dodaj pod tym to:
new player_b_m4master[33] = 1
Znajdź:
player_b_sniper[id] = 0 //Ability to kill faster with scout
dodaj pod tym to:
player_b_m4master[id] = 0 //Ability to kill faster with m4
Znajdź:
if (player_b_sniper[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_sniper[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika ze scouta
")
}
dodaj pod tym to:
if (player_b_m4master[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_m4master[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika ze m4
")
}
Znajdź:
case 68:
{
player_item_name[id] = "Ultra Armor"
player_item_id[id] = 68
player_ultra_armor[id]=random_num(7,11)
player_ultra_armor_left[id]=player_ultra_armor[id]
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Twoj pancerz moze odbic do %i pociskow",player_item_name[id],player_ultra_armor[id])
}
dodaj pod tym to:
case XX:
{
player_item_name[id] = "m4masterek"
player_item_id[id] = rannum
player_b_m4master[id] = random_num(1,1)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia m4",player_item_name[id],player_b_m4master[id])
}
Znajdź:
set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 4.0, 0.2, 0.3, 5)
new rannum = random_num(1,68)
zamień na:
set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 4.0, 0.2, 0.3, 5)
new rannum = random_num(1,XX)
Znajdź:
if(player_b_sniper[id]>0)
{
if(player_b_sniper[id]>5) player_b_sniper[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_sniper[id]>2) player_b_sniper[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_sniper[id]>1) player_b_sniper[id]-=random_num(-1,1)
}
dodaj pod tym to:
if(player_b_m4master[id]>0)
{
if(player_b_m4master[id]>5) player_b_m4master[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_m4master[id]>2) player_b_m4master[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_m4master[id]>1) player_b_m4master[id]-=random_num(-1,1)
}
Znajdź:
/* ==================================================================================================== */
public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT && player_class[id]!=Ninja)
{
if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED
if (random_num(1,player_b_sniper[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
/* ==================================================================================================== */
dodaj pod tym to:
public add_bonus_m4masterdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_m4master[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_M4A1)
{
if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED
if (random_num(1,player_b_m4master[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"m4a1")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
/* ==================================================================================================== */
Znajdź:
add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
dodaj pod tym to:
add_bonus_m4masterdamage(attacker_id,id,weapon)
Znajdź:
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be")
zamień na:
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
XX - To numer twojego itemu
Użytkownik Gamer edytował ten post 16.05.2010 15:27
Noo3?!
15.05.2010
Ładnie ale zmien z
http://wiki.alliedmo...ons_Information
Użytkownik Noo3?! edytował ten post 15.05.2010 21:15
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia nozem",player_item_name[id],player_b_knifemaster[id])na
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia z M4",player_item_name[id],player_b_m4master[id])i dodajliste dokladnych nazw broni:
http://wiki.alliedmo...ons_Information
Użytkownik Noo3?! edytował ten post 15.05.2010 21:15
bogery15 15.05.2010
Czlowieku widac ze skleiales to z kilku innych poradnikow
Najpierw jest m4master
Potem jest 1/x szansa zabicia z MP5
potem jest z KNIFE!
omg. pozatym wklei w .smaa
Najpierw jest m4master
Potem jest 1/x szansa zabicia z MP5
potem jest z KNIFE!
omg. pozatym wklei w .smaa
Big Smoke
15.05.2010
E sry ale brałem to prosto z mojego starego sma więc tak jest trochę niedoróbek
Big Smoke
16.05.2010
Co w poradniku mam poprawić ? sory za OFFTopic
Użytkownik Gamer edytował ten post 16.05.2010 07:42
Użytkownik Gamer edytował ten post 16.05.2010 07:42
Joke
19.05.2010
Poradnik ok, a powiedz mi jak zrobić żeby np taki ninja nie mógł używać itemu dającego kill z knife 1/x ?
LeOn
24.05.2010
Odświeżam
Znajdź:
dodaj pod tym to:
Gdzie to się znajduje bo tylko tego nie mogę znaleźć podajcie okolice której linijki się to znajduje.
Poleci +
Znajdź:
add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
dodaj pod tym to:
add_bonus_m4masterdamage(attacker_id,id,weapon)
Gdzie to się znajduje bo tylko tego nie mogę znaleźć podajcie okolice której linijki się to znajduje.
Poleci +
Joke
24.05.2010
Jest to w
Pewnie wyszukując przez ctrl + f masz spacje przed lub po tej funkcji dlatego nie znajduje , chyba że szukasz ręcznie
Użytkownik Joke edytował ten post 24.05.2010 12:38
public Damage(id)linijka około 1488
Pewnie wyszukując przez ctrl + f masz spacje przed lub po tej funkcji dlatego nie znajduje , chyba że szukasz ręcznie
Użytkownik Joke edytował ten post 24.05.2010 12:38
Zawodowy 27.05.2010
mam pytanie
jezeli dam tak:
to bedzie można wylosowac itemka od 1/3 do 1/20?
jezeli dam tak:
{ player_item_name[id] = "m4masterek"
player_item_id[id] = rannum
player_b_m4master[id] = random_num(3,20)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia m4",player_item_name[id],player_b_m4master[id]) }
to bedzie można wylosowac itemka od 1/3 do 1/20?
TaKieCos
26.06.2010
Widziałem ostatnio na tym forum spis broni jakie mozna dać zeby były 1/X. Ale nie moge teraz tego znaleźć. Mógłby ktoś napisac jakie bronie maja jaki kod np. AWP ma chyba awpsniper nie jestem pewien. Albo podac link do tamtego
26 czerwiec 2010 - 21:05:
Jak zrobic:
1. knife master
2. awp master
3. m3 master???
26 czerwiec 2010 - 21:05:
Jak zrobic:
1. knife master
2. awp master
3. m3 master???
Screeaam... 26.06.2010
26 czerwiec 2010 - 21:05:
Jak zrobic:
1. knife master
2. awp master
3. m3 master???
Chyba ku**a masz na górze poradnik?! Tylko zamiast tej broni co jest tam dajesz swoją! -.- Jak masz takie pytania pisać, to wyjdź, wejdź do łazienki weź mydło i się nim potnij, a nie zajmujesz się czymś, o czym nic nie wiesz! -.-
TaKieCos
26.06.2010
qr** zrobilem ten item juz ale nie dziala... myslalem ze błąd jest w dodaniu CSW_NAZWABRONI ale nikt nie odpisal na moj 1 post.. wiec edytowalem go z pytaniem JAK ZROBIC!! OGAR
Big Smoke
27.06.2010
Tu masz listę nazw broń Nazwy broni i ammo do give_item (+ speed) - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Letnie Chamskie B00m 28.07.2010
Mam pytanie gdy dodalem ten item to ninja nie mog mi skakac wysoko dlaczego odpowie mi ktos?