[REQ] func_breakable po jakims czasie :)
se7en
08.05.2010
Witam.
Potrzebuję pluginu który po X czasie będzie uruchamiał trigger, który ma za zadanie rozwalić drzwi (func_breakable o nazwie "drzwi").
Aktualnie na prostej mapce mam dodatkowo przycisk do tego ktory rozwala drzwi.
Jednak potrzebuje to zrobic tak by po np. 120 sekundach drzwi sie rozwalaly automatycznie
Da rade cos takiego zrobic?
Jesli tak to bardzo proszę
p.s. konieczne jest zrobienie tak by plugin rozwalal func_breakable o nazwie "drzwi".
Jezeli sa 2 pary drzwi o nazwie "drzwi" plugin powinien rozwalac obie pary drzwi
Z góry dziękuję
Potrzebuję pluginu który po X czasie będzie uruchamiał trigger, który ma za zadanie rozwalić drzwi (func_breakable o nazwie "drzwi").
Aktualnie na prostej mapce mam dodatkowo przycisk do tego ktory rozwala drzwi.
Jednak potrzebuje to zrobic tak by po np. 120 sekundach drzwi sie rozwalaly automatycznie
Da rade cos takiego zrobic?
Jesli tak to bardzo proszę
p.s. konieczne jest zrobienie tak by plugin rozwalal func_breakable o nazwie "drzwi".
Jezeli sa 2 pary drzwi o nazwie "drzwi" plugin powinien rozwalac obie pary drzwi
Z góry dziękuję
R3X
08.05.2010
Teoretycznie powinien działać
120 sekund po starcie mapy
120 sekund po starcie mapy
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #define PLUGIN "UseDoors" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "R3X" new gEnts[5]; new gcvarTime; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); new ent = -1 for(new i=0;i<5;i++){ ent = find_ent_by_tname(ent, "drzwi"); if(ent <0) break; gEnts[i] = ent; } gcvarTime = register_cvar("amx_drzwi_time","120"); } public plugin_cfg(){ new iTime = get_pcvar_num(gcvarTime); if(iTime < 1) iTime = 1; if(gEnts[0] > 0) set_task(float(iTime), "taskUseDoors"); } public taskUseDoors(){ new ent; for(new i=0;i<5;i++){ ent = gEnts[i]; if(ent < 0) break; force_use(ent, 0); } }