←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Najlepsza funkcja

Zablokowany

  • +
  • -
.minD - zdjęcie .minD 08.05.2010

Jaka jest najlepsza funkcja na zmianę modelu gracza (inna niż cs_set_user_model)? Widziałem chyba coś z Hamsandwich ale nie pamiętam :P
Odpowiedz

hardbot - zdjęcie hardbot 08.05.2010

Sorki pomyliłem się zaraz Upsa dam

@@@@UP

zobacz coś z tego?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

public plugin_init() {
register_plugin("JailModels", "0.1", "Miczu & emblaze")
register_event("TeamInfo","team_assign","a")
}

public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/artcicjail/artcicjail.mdl")
precache_model("models/player/leetjail/leetjail.mdl")
precache_model("models/player/urbanjail/urbanjail.mdl")
precache_model("models/player/gsg9jail/gsg9jail.mdl")
precache_model("models/player/terrorjail/terrorjail.mdl")
precache_model("models/player/gignjail/gignjail.mdl")
precache_model("models/player/guerillajail/guerillajail.mdl")
precache_model("models/player/sasjail/sasjail.mdl")
}

public team_assign()
{
new id=read_data(1)
new team[32]
read_data(2,team,31)
new rand = random_num(0,3)
switch(rand)
{
case 0:
{
if(equal("TERRORIST",team)) cs_set_user_model(id,"artcicjail")
if(equal("CT",team)) cs_set_user_model(id,"urbanjail")

}
case 1:
{

if(equal("TERRORIST",team)) cs_set_user_model(id,"leetjail")
if(equal("CT",team)) cs_set_user_model(id,"gsg9jail")
}
case 2:
{

if(equal("TERRORIST",team)) cs_set_user_model(id,"terrorjail")
if(equal("CT",team)) cs_set_user_model(id,"gignjail")
}
case 3:
{
if(equal("TERRORIST",team)) cs_set_user_model(id,"guerillajail")
if(equal("CT",team)) cs_set_user_model(id,"sasjail")
}
}
}

Użytkownik hardbot edytował ten post 08.05.2010 14:18
Odpowiedz

  • +
  • -
G[o]Q - zdjęcie G[o]Q 08.05.2010

(inna niż cs_set_user_model)


Hardbot jak nie wiesz to sie nie udzielaj

set_pev & pev_model
Odpowiedz

  • +
  • -
sbstn - zdjęcie sbstn 08.05.2010

Hard, hamuj się czasami... Przeczytaj dokładnie co napisałeś. Wszędzie używasz cs_set_user_model.
@Topic: Check this out?
engfunc(EngFunc_SetModel, iEnt, sModel);


    Parameters
    iEnt = Entity index
    sModel = Model file name to set on entity (ex: "models/player/vip/vip.mdl")
To jest poprzez moduł engine.
Odpowiedz

  • +
  • -
.minD - zdjęcie .minD 09.05.2010

a które według was jest najpewniejsze ?


cs_set_user_model, set_pev & pev_model czy engfunc(EngFunc_SetModel, iEnt, sModel); ?



@edit

Druga sprawa taka: jaka jest najlepsza funkcja na zmianę szybkości człowieka inna niż cs_set_user_maxspeed bo ona działa tylko do zmiany broni/nowej rundy :(
Użytkownik .minD edytował ten post 09.05.2010 15:30
Odpowiedz

  • +
  • -
G[o]Q - zdjęcie G[o]Q 09.05.2010

nie jestem pewien ale mozesz sprobowac set_pev i pev_speed jako drugi parametr. jesli dziala to tak samo jak w/w funkcja to musisz sie bawic ze zmiennymi i eventami
Odpowiedz

  • +
  • -
Vertricus - zdjęcie Vertricus 09.05.2010

cs_set_user_model, set_pev & pev_model czy engfunc(EngFunc_SetModel, iEnt, sModel);

3. Dobrze użyte, działa good
Odpowiedz

  • +
  • -
.minD - zdjęcie .minD 09.05.2010

ok dzięki :)



Druga sprawa taka: jaka jest najlepsza funkcja na zmianę szybkości człowieka inna niż cs_set_user_maxspeed bo ona działa tylko do zmiany broni/nowej rundy :(
Odpowiedz

  • +
  • -
mgr inż. Pavulon - zdjęcie mgr inż. Pavulon 09.05.2010

Każda prędkość będzie działała do momentu zmiany broni.
Musisz przechwycić ten event i ustawiać raz po raz.
Odpowiedz

  • +
  • -
.minD - zdjęcie .minD 09.05.2010

omg, to już nie na mój musk :P


trzecia sprawa: mogę zrobić tak, że na początku rundy wywołuje danie graczowi broni (weapon_m249), konkretnie chodzi mi o to, żeby w każdej rundzie dostawał m249 :)

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("mymenu","mymenu");
register_clcmd("say /klasy","MyMenu")
register_clcmd("say /klasa","MyMenu")
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")
register_menu("MyMenu",MYMENU_KEYS,"cbMyMenu");

}
public mymenu(id){
show_menu(id,MYMENU_KEYS, "yIksdeIksde!^n^nwLoliksde",-1,"MyMenu");
return PLUGIN_HANDLED;
}
public cbMyMenu(id, key){
switch(key){
case 0:{
//cs_set_user_model (id,"iksde")
public Poczatek_Rundy(id)
{
give_item (id, "weapon_m249")
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
}

Użytkownik .minD edytował ten post 09.05.2010 16:28
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 09.05.2010

złap event spawna i puść task tak na 2.0

#include <hamsandwich>

#define TASK_EQUIP 1234

public plugin_init(){
RegisterHam(Ham_Spawn, "player","fwPlayerSpawn", 1);
}

public fwPlayerSpawn(id){
set_task(2.0, "taskEquip", id+TASK_EQUIP);
}

public taskEquip(id){
id -= TASK_EQUIP;
if(!is_user_alive(id)) return;

give_item(id, "weapon_m249");
}
Odpowiedz

  • +
  • -
.minD - zdjęcie .minD 14.05.2010

TEMAT PRZENIESIONY DO

http://amxx.pl/event...ask-t25361.html

Zaglądajcie tam :P
Użytkownik .minD edytował ten post 15.05.2010 11:03
Odpowiedz
Zablokowany