Najlepsza funkcja
.minD
08.05.2010
Jaka jest najlepsza funkcja na zmianę modelu gracza (inna niż cs_set_user_model)? Widziałem chyba coś z Hamsandwich ale nie pamiętam
hardbot 08.05.2010
Sorki pomyliłem się zaraz Upsa dam
@@@@UP
zobacz coś z tego?
Użytkownik hardbot edytował ten post 08.05.2010 14:18
@@@@UP
zobacz coś z tego?
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
public plugin_init() {
register_plugin("JailModels", "0.1", "Miczu & emblaze")
register_event("TeamInfo","team_assign","a")
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/artcicjail/artcicjail.mdl")
precache_model("models/player/leetjail/leetjail.mdl")
precache_model("models/player/urbanjail/urbanjail.mdl")
precache_model("models/player/gsg9jail/gsg9jail.mdl")
precache_model("models/player/terrorjail/terrorjail.mdl")
precache_model("models/player/gignjail/gignjail.mdl")
precache_model("models/player/guerillajail/guerillajail.mdl")
precache_model("models/player/sasjail/sasjail.mdl")
}
public team_assign()
{
new id=read_data(1)
new team[32]
read_data(2,team,31)
new rand = random_num(0,3)
switch(rand)
{
case 0:
{
if(equal("TERRORIST",team)) cs_set_user_model(id,"artcicjail")
if(equal("CT",team)) cs_set_user_model(id,"urbanjail")
}
case 1:
{
if(equal("TERRORIST",team)) cs_set_user_model(id,"leetjail")
if(equal("CT",team)) cs_set_user_model(id,"gsg9jail")
}
case 2:
{
if(equal("TERRORIST",team)) cs_set_user_model(id,"terrorjail")
if(equal("CT",team)) cs_set_user_model(id,"gignjail")
}
case 3:
{
if(equal("TERRORIST",team)) cs_set_user_model(id,"guerillajail")
if(equal("CT",team)) cs_set_user_model(id,"sasjail")
}
}
}
Użytkownik hardbot edytował ten post 08.05.2010 14:18
G[o]Q
08.05.2010
(inna niż cs_set_user_model)
Hardbot jak nie wiesz to sie nie udzielaj
set_pev & pev_model
sbstn
08.05.2010
Hard, hamuj się czasami... Przeczytaj dokładnie co napisałeś. Wszędzie używasz cs_set_user_model.
@Topic: Check this out?
@Topic: Check this out?
engfunc(EngFunc_SetModel, iEnt, sModel); Parameters iEnt = Entity index sModel = Model file name to set on entity (ex: "models/player/vip/vip.mdl")To jest poprzez moduł engine.
.minD
09.05.2010
a które według was jest najpewniejsze ?
cs_set_user_model, set_pev & pev_model czy engfunc(EngFunc_SetModel, iEnt, sModel); ?
@edit
Druga sprawa taka: jaka jest najlepsza funkcja na zmianę szybkości człowieka inna niż cs_set_user_maxspeed bo ona działa tylko do zmiany broni/nowej rundy
Użytkownik .minD edytował ten post 09.05.2010 15:30
cs_set_user_model, set_pev & pev_model czy engfunc(EngFunc_SetModel, iEnt, sModel); ?
@edit
Druga sprawa taka: jaka jest najlepsza funkcja na zmianę szybkości człowieka inna niż cs_set_user_maxspeed bo ona działa tylko do zmiany broni/nowej rundy
Użytkownik .minD edytował ten post 09.05.2010 15:30
G[o]Q
09.05.2010
nie jestem pewien ale mozesz sprobowac set_pev i pev_speed jako drugi parametr. jesli dziala to tak samo jak w/w funkcja to musisz sie bawic ze zmiennymi i eventami
Vertricus
09.05.2010
cs_set_user_model, set_pev & pev_model czy engfunc(EngFunc_SetModel, iEnt, sModel);
3. Dobrze użyte, działa good
3. Dobrze użyte, działa good
.minD
09.05.2010
ok dzięki
Druga sprawa taka: jaka jest najlepsza funkcja na zmianę szybkości człowieka inna niż cs_set_user_maxspeed bo ona działa tylko do zmiany broni/nowej rundy
Druga sprawa taka: jaka jest najlepsza funkcja na zmianę szybkości człowieka inna niż cs_set_user_maxspeed bo ona działa tylko do zmiany broni/nowej rundy
mgr inż. Pavulon
09.05.2010
Każda prędkość będzie działała do momentu zmiany broni.
Musisz przechwycić ten event i ustawiać raz po raz.
Musisz przechwycić ten event i ustawiać raz po raz.
.minD
09.05.2010
omg, to już nie na mój musk
trzecia sprawa: mogę zrobić tak, że na początku rundy wywołuje danie graczowi broni (weapon_m249), konkretnie chodzi mi o to, żeby w każdej rundzie dostawał m249
Użytkownik .minD edytował ten post 09.05.2010 16:28
trzecia sprawa: mogę zrobić tak, że na początku rundy wywołuje danie graczowi broni (weapon_m249), konkretnie chodzi mi o to, żeby w każdej rundzie dostawał m249
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("mymenu","mymenu");
register_clcmd("say /klasy","MyMenu")
register_clcmd("say /klasa","MyMenu")
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")
register_menu("MyMenu",MYMENU_KEYS,"cbMyMenu");
}
public mymenu(id){
show_menu(id,MYMENU_KEYS, "yIksdeIksde!^n^nwLoliksde",-1,"MyMenu");
return PLUGIN_HANDLED;
}
public cbMyMenu(id, key){
switch(key){
case 0:{
//cs_set_user_model (id,"iksde")
public Poczatek_Rundy(id)
{
give_item (id, "weapon_m249")
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
Użytkownik .minD edytował ten post 09.05.2010 16:28
R3X
09.05.2010
złap event spawna i puść task tak na 2.0
#include <hamsandwich>
#define TASK_EQUIP 1234
public plugin_init(){
RegisterHam(Ham_Spawn, "player","fwPlayerSpawn", 1);
}
public fwPlayerSpawn(id){
set_task(2.0, "taskEquip", id+TASK_EQUIP);
}
public taskEquip(id){
id -= TASK_EQUIP;
if(!is_user_alive(id)) return;
give_item(id, "weapon_m249");
}
.minD
14.05.2010
TEMAT PRZENIESIONY DO
http://amxx.pl/event...ask-t25361.html
Zaglądajcie tam
Użytkownik .minD edytował ten post 15.05.2010 11:03
http://amxx.pl/event...ask-t25361.html
Zaglądajcie tam
Użytkownik .minD edytował ten post 15.05.2010 11:03