Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Wybieranie Boosa na poczatku tury i respienie sie
#1
Posted 08.05.2010 00:03
Potrzebuje pluginu który wybiera losowo bossa na poczaku tury (z graczy ct) i dopóki boss zyje pozostali gracze respią sie po smierci gdy boss umrze gracze juz nie respią sie po smierci.
I żeby to dotyczyło tylko teamu CT
Podejmie się ktoś?
#3
Posted 08.05.2010 14:25
Boss jest razem z pozostałymi graczami w ct
#4
Posted 08.05.2010 21:08
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
new g_boss
public plugin_init() {
register_plugin("Boss", "1.0","byQQ")
register_event("HLTV", "event_newround", "a", "1=0", "2=0")
register_event("DeathMsg", "event_death", "a")
}
public event_newround()
{
new players[32], name[33], num, i
get_players(players, num , "ae", "CT")
g_boss = players[random_num(0, num-1)]
get_user_name(g_boss, name, 32)
for(i = 0; i < num; i++)
{
client_print(players[i], print_chat, "%s zostal bossem", name)
}
}
public event_death()
{
new victim = read_data(2)
if(is_user_alive(g_boss) && get_user_team(victim) == 2)
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, victim)
}
Sprawdź
Edited by byQQ, 09.05.2010 13:11.
Dziękuje, dobranoc.
#5
Posted 08.05.2010 22:24
ale cos crashuje serwer.....
resetuje sie ...
#6
Posted 08.05.2010 22:33
g_boss = players[random_num(0, num-1)]
sprobuj
g_boss = random_num(1, num)
EDIT
for(i = 0; i < num; i++) { client_print(players[i], print_chat, "%s zostal bossem", name) }
mozna zastapic
client_print(0, print_chat, "%s zostal bossem", name)
Edited by G[o]Q, 08.05.2010 22:45.
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#7
Posted 08.05.2010 22:39
Tyle ze losowało bossa z 20 sek gry i crash i res
EDIT
Zmieniłem to co podałeś i padl
Edited by Jonywalker, 08.05.2010 22:43.
#8
Posted 09.05.2010 00:43
g_boss = players[random_num(0, num-1)]
sprobujg_boss = random_num(1, num)
Który element tablicy jest pierwszy?
A no i w takim razie po co zgrywa do tablicy wszystkich CT jak później ty każesz mu korzystać z ID, do tego co będzie przy 0 graczach na serwerze?
Może spróbuj opóźnić wskrzeszanie o jakieś 0.5 sek
@Down Moja wypowiedź odnosiła się do postu G[o]Q
#9
Posted 09.05.2010 00:57
for(i = 0; i < num; i++)
{
client_print(players[i], print_chat, "%s zostal bossem", name)
}
To jest po to by wiadomość była wyświetlana tylko CT. A nie każdemu, po co TT wiedzieć kto jest bossem(będą na niego polowali).
by nie losowało przy 0 graczach bądź 1 to:
public event_newround()
{
new players[32], name[33], num, i
get_players(players, num , "ae", "CT")
if(num > 1)
{
g_boss = players[random_num(0, num-1)]
get_user_name(g_boss, name, 32)
for(i = 0; i < num; i++)
{
client_print(players[i], print_chat, "%s zostal bossem", name)
}
}
}
Edited by byQQ, 09.05.2010 13:11.
Dziękuje, dobranoc.
#10
Posted 09.05.2010 01:03
byQQ mozesz looknac pw ?
09 maj 2010 - 02:07:
No teraz tak
nie losuje bossa i przy zmianie mapy wywala to
"Reliable channel overflowe"
#11
Posted 09.05.2010 01:11
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
new g_boss
public plugin_init() {
register_plugin("Boss", "1.0","byQQ")
register_event("HLTV", "event_newround", "a", "1=0", "2=0")
register_event("DeathMsg", "event_death", "a")
}
public event_newround()
{
new players[32], name[33], num, i
get_players(players, num , "ae", "CT")
if(num > 1)
{
g_boss = players[random_num(0, num-1)]
get_user_name(g_boss, name, 32)
for(i = 0; i < num; i++)
{
client_print(players[i], print_chat, "%s zostal bossem", name)
}
}
}
public event_death()
{
new victim = read_data(2)
if(is_user_alive(g_boss) && get_user_team(victim) == 2 && victim != g_boss)
set_task(3.0, "respawn_player", victim)
}
public respawn_player(id)
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
Testowałem i działa.
Edited by byQQ, 09.05.2010 13:11.
Dziękuje, dobranoc.
#12
Posted 09.05.2010 01:18
Reliable channel overflowed"no i co to może byc?
cos z modułami moze?
Edited by Jonywalker, 09.05.2010 01:23.
#13
Posted 09.05.2010 10:57
Plugins.ini zapodaj
#14
Posted 09.05.2010 12:12
dało by rade zrobić zeby tego bossa jakoś podświetlało?
#15
Posted 09.05.2010 13:04
jak bardzo chcesz wiedziec to to jest nie tyle co "boss" co "kapitan"
Na lajtach robilem z tym:
Guardian (Gears of War 2) 1.42 - 3/26/2010 - AlliedModders
#16
Posted 12.05.2010 13:54
#17
Posted 20.05.2010 20:09
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"
Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users