Wybieranie Boosa na poczatku tury i respie...
Jonywalker
08.05.2010
Witam
Potrzebuje pluginu który wybiera losowo bossa na poczaku tury (z graczy ct) i dopóki boss zyje pozostali gracze respią sie po smierci gdy boss umrze gracze juz nie respią sie po smierci.
I żeby to dotyczyło tylko teamu CT
Podejmie się ktoś?
Potrzebuje pluginu który wybiera losowo bossa na poczaku tury (z graczy ct) i dopóki boss zyje pozostali gracze respią sie po smierci gdy boss umrze gracze juz nie respią sie po smierci.
I żeby to dotyczyło tylko teamu CT
Podejmie się ktoś?
byCZUS
08.05.2010
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
new g_boss
public plugin_init() {
register_plugin("Boss", "1.0","byQQ")
register_event("HLTV", "event_newround", "a", "1=0", "2=0")
register_event("DeathMsg", "event_death", "a")
}
public event_newround()
{
new players[32], name[33], num, i
get_players(players, num , "ae", "CT")
g_boss = players[random_num(0, num-1)]
get_user_name(g_boss, name, 32)
for(i = 0; i < num; i++)
{
client_print(players[i], print_chat, "%s zostal bossem", name)
}
}
public event_death()
{
new victim = read_data(2)
if(is_user_alive(g_boss) && get_user_team(victim) == 2)
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, victim)
}
Sprawdź
Użytkownik byQQ edytował ten post 09.05.2010 13:11
Jonywalker
08.05.2010
Boss wybierany.... wszysko ok
ale cos crashuje serwer.....
resetuje sie ...
ale cos crashuje serwer.....
resetuje sie ...
G[o]Q
08.05.2010
g_boss = players[random_num(0, num-1)]
sprobuj
g_boss = random_num(1, num)
EDIT
for(i = 0; i < num; i++) { client_print(players[i], print_chat, "%s zostal bossem", name) }
mozna zastapic
client_print(0, print_chat, "%s zostal bossem", name)
Użytkownik G[o]Q edytował ten post 08.05.2010 22:45
Jonywalker
08.05.2010
Już próbuje...
Tyle ze losowało bossa z 20 sek gry i crash i res
EDIT
Zmieniłem to co podałeś i padl
Użytkownik Jonywalker edytował ten post 08.05.2010 22:43
Tyle ze losowało bossa z 20 sek gry i crash i res
EDIT
Zmieniłem to co podałeś i padl
Użytkownik Jonywalker edytował ten post 08.05.2010 22:43
Vertricus
09.05.2010
g_boss = players[random_num(0, num-1)]
sprobujg_boss = random_num(1, num)
Który element tablicy jest pierwszy?
A no i w takim razie po co zgrywa do tablicy wszystkich CT jak później ty każesz mu korzystać z ID, do tego co będzie przy 0 graczach na serwerze?
Może spróbuj opóźnić wskrzeszanie o jakieś 0.5 sek
@Down Moja wypowiedź odnosiła się do postu G[o]Q
byCZUS
09.05.2010
for(i = 0; i < num; i++)
{
client_print(players[i], print_chat, "%s zostal bossem", name)
}
To jest po to by wiadomość była wyświetlana tylko CT. A nie każdemu, po co TT wiedzieć kto jest bossem(będą na niego polowali).
by nie losowało przy 0 graczach bądź 1 to:
public event_newround()
{
new players[32], name[33], num, i
get_players(players, num , "ae", "CT")
if(num > 1)
{
g_boss = players[random_num(0, num-1)]
get_user_name(g_boss, name, 32)
for(i = 0; i < num; i++)
{
client_print(players[i], print_chat, "%s zostal bossem", name)
}
}
}
Użytkownik byQQ edytował ten post 09.05.2010 13:11
Jonywalker
09.05.2010
No już próbuje bo mi cały czas tego serwa scina
byQQ mozesz looknac pw ?
09 maj 2010 - 02:07:
No teraz tak
nie losuje bossa i przy zmianie mapy wywala to
"Reliable channel overflowe"
byQQ mozesz looknac pw ?
09 maj 2010 - 02:07:
No teraz tak
nie losuje bossa i przy zmianie mapy wywala to
"Reliable channel overflowe"
byCZUS
09.05.2010
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
new g_boss
public plugin_init() {
register_plugin("Boss", "1.0","byQQ")
register_event("HLTV", "event_newround", "a", "1=0", "2=0")
register_event("DeathMsg", "event_death", "a")
}
public event_newround()
{
new players[32], name[33], num, i
get_players(players, num , "ae", "CT")
if(num > 1)
{
g_boss = players[random_num(0, num-1)]
get_user_name(g_boss, name, 32)
for(i = 0; i < num; i++)
{
client_print(players[i], print_chat, "%s zostal bossem", name)
}
}
}
public event_death()
{
new victim = read_data(2)
if(is_user_alive(g_boss) && get_user_team(victim) == 2 && victim != g_boss)
set_task(3.0, "respawn_player", victim)
}
public respawn_player(id)
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
Testowałem i działa.
Użytkownik byQQ edytował ten post 09.05.2010 13:11
Jonywalker
09.05.2010
No jest już chodzi tylko zaczelo takie cos wywalac przy zmianie mapy
cos z modułami moze?
Użytkownik Jonywalker edytował ten post 09.05.2010 01:23
Reliable channel overflowed"no i co to może byc?
cos z modułami moze?
Użytkownik Jonywalker edytował ten post 09.05.2010 01:23
Jonywalker
09.05.2010
Jeszcze takie pytanie co do kodu tego bossa
dało by rade zrobić zeby tego bossa jakoś podświetlało?
dało by rade zrobić zeby tego bossa jakoś podświetlało?
se7en
09.05.2010
widze ze robisz kopie ZombieHella ktory jest na Lajtach...
jak bardzo chcesz wiedziec to to jest nie tyle co "boss" co "kapitan"
Na lajtach robilem z tym:
Guardian (Gears of War 2) 1.42 - 3/26/2010 - AlliedModders
jak bardzo chcesz wiedziec to to jest nie tyle co "boss" co "kapitan"
Na lajtach robilem z tym:
Guardian (Gears of War 2) 1.42 - 3/26/2010 - AlliedModders
sbstn
20.05.2010
No index już masz podany (g_boss). Dorzucasz funkcję renderingu na kolor i ok.