←  Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Wybieranie Boosa na poczatku tury i respie...

Zablokowany

  • +
  • -
Jonywalker - zdjęcie Jonywalker 08.05.2010

Witam

Potrzebuje pluginu który wybiera losowo bossa na poczaku tury (z graczy ct) i dopóki boss zyje pozostali gracze respią sie po smierci gdy boss umrze gracze juz nie respią sie po smierci.
I żeby to dotyczyło tylko teamu CT

Podejmie się ktoś?
Odpowiedz

  • +
  • -
Jonywalker - zdjęcie Jonywalker 08.05.2010

TO nie to....

Boss jest razem z pozostałymi graczami w ct
Odpowiedz

  • +
  • -
byCZUS - zdjęcie byCZUS 08.05.2010

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

new g_boss

public plugin_init() {
register_plugin("Boss", "1.0","byQQ")

register_event("HLTV", "event_newround", "a", "1=0", "2=0")
register_event("DeathMsg", "event_death", "a")
}

public event_newround()
{
new players[32], name[33], num, i
get_players(players, num , "ae", "CT")

g_boss = players[random_num(0, num-1)]

get_user_name(g_boss, name, 32)

for(i = 0; i < num; i++)
{
client_print(players[i], print_chat, "%s zostal bossem", name)
}
}

public event_death()
{
new victim = read_data(2)

if(is_user_alive(g_boss) && get_user_team(victim) == 2)
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, victim)
}


Sprawdź
Użytkownik byQQ edytował ten post 09.05.2010 13:11
Odpowiedz

  • +
  • -
Jonywalker - zdjęcie Jonywalker 08.05.2010

Boss wybierany.... wszysko ok

ale cos crashuje serwer.....

resetuje sie ...
Odpowiedz

  • +
  • -
G[o]Q - zdjęcie G[o]Q 08.05.2010

g_boss = players[random_num(0, num-1)]


sprobuj
g_boss = random_num(1, num)

EDIT

for(i = 0; i < num; i++)
        {                       
                client_print(players[i], print_chat, "%s zostal bossem", name)
        }

mozna zastapic


client_print(0, print_chat, "%s zostal bossem", name)

Użytkownik G[o]Q edytował ten post 08.05.2010 22:45
Odpowiedz

  • +
  • -
Jonywalker - zdjęcie Jonywalker 08.05.2010

Już próbuje...

Tyle ze losowało bossa z 20 sek gry i crash i res


EDIT

Zmieniłem to co podałeś i padl
Użytkownik Jonywalker edytował ten post 08.05.2010 22:43
Odpowiedz

  • +
  • -
Vertricus - zdjęcie Vertricus 09.05.2010

g_boss = players[random_num(0, num-1)]


sprobuj
g_boss = random_num(1, num)


Który element tablicy jest pierwszy?
A no i w takim razie po co zgrywa do tablicy wszystkich CT jak później ty każesz mu korzystać z ID, do tego co będzie przy 0 graczach na serwerze? :|
Może spróbuj opóźnić wskrzeszanie o jakieś 0.5 sek

@Down Moja wypowiedź odnosiła się do postu G[o]Q
Odpowiedz

  • +
  • -
byCZUS - zdjęcie byCZUS 09.05.2010


for(i = 0; i < num; i++)
{
client_print(players[i], print_chat, "%s zostal bossem", name)
}


To jest po to by wiadomość była wyświetlana tylko CT. A nie każdemu, po co TT wiedzieć kto jest bossem(będą na niego polowali).

by nie losowało przy 0 graczach bądź 1 to:


public event_newround()
{
new players[32], name[33], num, i
get_players(players, num , "ae", "CT")

if(num > 1)
{
g_boss = players[random_num(0, num-1)]

get_user_name(g_boss, name, 32)

for(i = 0; i < num; i++)
{
client_print(players[i], print_chat, "%s zostal bossem", name)
}
}
}

Użytkownik byQQ edytował ten post 09.05.2010 13:11
Odpowiedz

  • +
  • -
Jonywalker - zdjęcie Jonywalker 09.05.2010

No już próbuje bo mi cały czas tego serwa scina

byQQ mozesz looknac pw ?

09 maj 2010 - 02:07:
No teraz tak

nie losuje bossa i przy zmianie mapy wywala to

"Reliable channel overflowe"
Odpowiedz

  • +
  • -
byCZUS - zdjęcie byCZUS 09.05.2010


#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

new g_boss

public plugin_init() {
register_plugin("Boss", "1.0","byQQ")

register_event("HLTV", "event_newround", "a", "1=0", "2=0")
register_event("DeathMsg", "event_death", "a")
}

public event_newround()
{
new players[32], name[33], num, i
get_players(players, num , "ae", "CT")

if(num > 1)
{
g_boss = players[random_num(0, num-1)]

get_user_name(g_boss, name, 32)

for(i = 0; i < num; i++)
{
client_print(players[i], print_chat, "%s zostal bossem", name)
}
}
}

public event_death()
{
new victim = read_data(2)

if(is_user_alive(g_boss) && get_user_team(victim) == 2 && victim != g_boss)
set_task(3.0, "respawn_player", victim)
}

public respawn_player(id)
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)


Testowałem i działa.
Użytkownik byQQ edytował ten post 09.05.2010 13:11
Odpowiedz

  • +
  • -
Jonywalker - zdjęcie Jonywalker 09.05.2010

No jest już chodzi tylko zaczelo takie cos wywalac przy zmianie mapy

Reliable channel overflowed"
no i co to może byc?

cos z modułami moze?
Użytkownik Jonywalker edytował ten post 09.05.2010 01:23
Odpowiedz

  • +
  • -
Vertricus - zdjęcie Vertricus 09.05.2010

Może masz pluginy od zmiany modeli?
Plugins.ini zapodaj :>
Odpowiedz

  • +
  • -
Jonywalker - zdjęcie Jonywalker 09.05.2010

Jeszcze takie pytanie co do kodu tego bossa

dało by rade zrobić zeby tego bossa jakoś podświetlało?
Odpowiedz

  • +
  • -
se7en - zdjęcie se7en 09.05.2010

widze ze robisz kopie ZombieHella ktory jest na Lajtach...

jak bardzo chcesz wiedziec to to jest nie tyle co "boss" co "kapitan" :)
Na lajtach robilem z tym:
Guardian (Gears of War 2) 1.42 - 3/26/2010 - AlliedModders
Odpowiedz

  • +
  • -
Jonywalker - zdjęcie Jonywalker 12.05.2010

no nie moge ogarnąć z tym zeby boss był podświetlony ;/
Odpowiedz

  • +
  • -
sbstn - zdjęcie sbstn 20.05.2010

No index już masz podany (g_boss). Dorzucasz funkcję renderingu na kolor i ok.
Odpowiedz
Zablokowany