Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Golden Gun
#1
Napisano 02.09.2008 16:26
Chciałbym zeby kosztował 16000$, zabijal za jednym strzałem i mial idealną celnosc.
model moze byc ten http://www.sendspace.pl/file/kctd9BtZ/ dało by sie tak ??
Bedzie +
#2
Napisano 04.09.2008 19:17
#3
Napisano 04.09.2008 19:22
#4
Napisano 04.09.2008 19:42
#5
Napisano 04.09.2008 20:46
#6
Napisano 04.09.2008 20:55
ile to potrwa ??Podejmuje wyzwanie
#7
Napisano 05.09.2008 16:13
CZy po zakupie golden guna mamy tylko jego czy mamy cały ekwipunek tylko np deagl zmienia sie w gg i na nim mamy specialne moce
#8
Napisano 05.09.2008 16:43
Ps. chyba dobrze zrozumiałem to pytanie
#9
Napisano 05.09.2008 16:59
czyli jesli mamy bron i kupimy gg to nadal mamy tom ale tylko z gg mamy super moce
#10
Napisano 06.09.2008 11:12
public client_PreThink(id) { if(is_user_alive(id)) { new Float:vec[3] for(new i=0;i<3;i++) vec[i]=0.0 entity_set_vector(id,EV_VEC_punchangle,vec) } }Usuwa podnoszenie sie broni przy strzelaniu (zmniejsza, ale nie usuwa recoila). Efekt uboczny to ekran troche smiesznie sie 'rusza' - przez to ze dane gracza i serwera nie sa takie same
#11
Napisano 06.09.2008 18:15
#12
Napisano 06.09.2008 20:24
tylko pytanko co mam rozumiec ze gg bedzie miał idealna celnośc
#13
Napisano 06.09.2008 20:33
#14
Napisano 06.09.2008 20:54
Ps. jedno pytanie bedą te dzwieki z archiwum ??
#15
Napisano 06.09.2008 21:09
celnosc np. jak aug (bullup)
Ps. jedno pytanie bedą te dzwieki z archiwum ??
nierozumiem 1 ani 2 wytłumasz mi to
#16
Napisano 06.09.2008 21:10
#17
Napisano 06.09.2008 21:12
#18
Napisano 06.09.2008 21:26
mianowicie dzwieku jak wyciaga Goldengun (scieżka sound/misc/goldengun/goldengun.wav) i takiego przyblirzenia jak w bullup.
ale te rzeczy juz nie sa konieczne
#19
Napisano 06.09.2008 23:33
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fun> #include <fakemeta> #include <engine> #include <csx> #define PLUGIN "Golden_Gun" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "MaKeL" new bool:masz_golden_gun[33] new cvar_on; new cvar_goldengun_cost; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) pause("ac") register_clcmd("say /goldengun","kupgoldengun"); register_clcmd("say /gg","kupgoldengun"); register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a") register_event("CurWeapon","curweap","be", "1=1"); cvar_on = register_cvar("amxx_goldengun_on", "1"); cvar_goldengun_cost = register_cvar("amxx_goldengun_cost", "16000") } public plugin_precache() { precache_model("models/gg/v_deagle.mdl"); precache_model("models/gg/p_deagle.mdl"); } public client_connect(id) { masz_golden_gun[id] = false } public kupgoldengun(id) { if(!get_pcvar_num(cvar_on)) { client_print(id,print_chat,"[AMXX] Mod GolednGun jest nieaktywny"); return PLUGIN_HANDLED; } else { new money = cs_get_user_money(id); new price = get_pcvar_num(cvar_goldengun_cost); if(!is_user_alive(id)) { client_print(id, print_chat, "[AMXX] Czlowieku ty niezyjesz"); } else if(masz_golden_gun[id]) { client_print(id, print_chat, "[AMXX] Masz juz GoldenGun"); } else if(money < price) { client_print(id,print_chat,"[AMXX] Niemasz tyle kasy"); } else { masz_golden_gun[id] = true; cs_set_user_money(id, money - price); set_task(0.2,"GiveWeapona", id) client_cmd(id,"weapon_usp;weapon_glock18;weapon_elite;weapon_p228;wait;wait;wait;wait;drop") client_print(id,print_chat,"[AMXX] Kupiles GoldenGun za %i $",price); } } return PLUGIN_HANDLED; } public GiveWeapona(id) { give_item(id,"weapon_deagle"); give_item(id,"ammo_50ae"); give_item(id,"ammo_50ae"); give_item(id,"ammo_50ae"); } public DeathMsg() { new id = read_data(2) masz_golden_gun[id]=false } public curweap(id) { new clip,ammo if(masz_golden_gun[id] && get_user_weapon(id,clip,ammo)==CSW_DEAGLE) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/gg/v_deagle.mdl") entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/gg/p_deagle.mdl") entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, Float:{0.0, 0.0, 0.0}) } return PLUGIN_CONTINUE; } public client_damage(attacker, victim, damage, wpnindex, headshot, TA) { new attteam, victeam, attfrags, vicfrags, attmoney if(is_user_alive(victim)) { if((attacker != victim)) //prevents killing self with knife from fall damage. { if(wpnindex == CSW_DEAGLE ) { if (damage > 0) { if(masz_golden_gun[attacker]) { user_silentkill( victim ) make_deathmsg( attacker, victim, headshot, "deagle" ) } } } } } if( damage > 0 ) { attteam = get_user_team( attacker ) victeam = get_user_team( victim ) attfrags = get_user_frags( attacker ) vicfrags = get_user_frags( victim ) attmoney = cs_get_user_money( attacker ) if( attteam != victeam) { set_user_frags( attacker, attfrags + 1 ) if(vicfrags > 0) { set_user_frags( victim, vicfrags + 1 ) } cs_set_user_money( attacker, attmoney + 300 ) } if( attteam == victeam ) { set_user_frags( attacker, attfrags - 1 ) } return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_CONTINUE }
CVARY amxx_goldengun_on 1/0 -- włacz/wyłącz amxx_goldengun_cost 1600 koszt golden guna
Zobacz czy oto chodzi jesli cos jest zle to pisz reszte dołoze jak opowiesz czy oto chodziło
#20
Napisano 07.09.2008 07:44
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych