Real item drop
G[o]Q
06.05.2010
Hmm moze komus sie przyda opisze jak zrobic zeby itemy wypadaly po smierci/dropie.Jest to zrobione w dosc prosty sposob wiec moga pojawic sie bledy aczkolwiek ja zadnych nie zaobserwowalem.
1: dodajemy gdzies przed
2. Teraz pora zadbac o to zeby model sie pobral wiec w
3. Teraz stworzymy funkcje tworzace objekt oraz odpowiedzialne za jego dotkniecie i status. wiec ta czesc kodu wrzucamy na koniec:
4. Wywolanie statusu, na koncu prethinka wrzucamy ten oto kod:
5. Teraz wystarczy wywolac funkcje tworzaca item w odpowiednich momentach:
a) podmieniamy
w funkcji
przed
6. Teraz dodajemy do
moj plik modelu winebottle.rar 6,55 KB 268 Ilość pobrań wrzucacie do
1: dodajemy gdzies przed
nastepujacy kod:public plugin_init()
new cel // do pokazywania statusu new item_info[513] //id itemu new item_name[513][128] //nazwa itemu new const modelitem[]="models/winebottle.mdl" //tutaj zmieniacie model itemu
2. Teraz pora zadbac o to zeby model sie pobral wiec w
public plugin_precache()dodajemy:
precache_model(modelitem)
3. Teraz stworzymy funkcje tworzace objekt oraz odpowiedzialne za jego dotkniecie i status. wiec ta czesc kodu wrzucamy na koniec:
Spoiler
4. Wywolanie statusu, na koncu prethinka wrzucamy ten oto kod:
new body get_user_aiming(id, cel, body) if( is_user_alive(id)) itminfo(id,cel)
5. Teraz wystarczy wywolac funkcje tworzaca item w odpowiednich momentach:
a) podmieniamy
na :award_item(kid,0)
create_itm(vid,0,"losowy item")w funkcji
public DeathMsg(id)
w funkcji
public dropitem(id)
przed
wklejamy:player_item_id[id] = 0
usuwajac z tej funkcjicreate_itm(id,player_item_id[id],player_item_name[id])
award_item...
6. Teraz dodajemy do
na koncu:public RoundStart()
zeby wszystkie itemy z poprzedniej rundy znikaly w rundzie kolejnejkill_all_entity("przedmiot")
moj plik modelu winebottle.rar 6,55 KB 268 Ilość pobrań wrzucacie do
cstrike/models
SzukamProDM
06.05.2010
Troche nie kminie... nie chodzi o dodanie itd... ale o sama funkcje, ten kod daje ze jak kogos sie zabije to item nie "wlatuje" od razu do Ciebie tylko musisz go zebrac z ziemi??
M4G!K
06.05.2010
A czy można by było zrobić, by przedmiot, który wypadł z osoby zabitej, mogłaby podnieść tylko osoba, która ją zabiła?
Oraz (w co bardzo wątpię, ale nie zaszkodzi się spytać) czy model przedmiotu, który wypadł z osoby zabitej mógłby być widoczny tylko dla osoby, która ją zabiła?
Z góry dziękuję.
Oraz (w co bardzo wątpię, ale nie zaszkodzi się spytać) czy model przedmiotu, który wypadł z osoby zabitej mógłby być widoczny tylko dla osoby, która ją zabiła?
Z góry dziękuję.
G[o]Q
06.05.2010
mozna zrobic to pierwsze a to drugie nie jestem pewien ale chyba mozna to zrobic uzywajac odpowiedniej message
Screeaam... 06.05.2010
Dobra, nie wiem, czy tylko u mnie ale, trzeba kucnąć i wejść na item, żeby zebrać, da się zrobić, aby nie kucać? I jak ktoś stanie na butelce, to go niekiedy blokuje i nie może się ruszyć.
G[o]Q
06.05.2010
po to jest kucanie zeby nie podniesc przypadkiem itemu np gdy idziemy tylem
na
if(!player_item_id[id] && pev(id,pev_button)& IN_DUCK)
na
if(!player_item_id[id])
Screeaam... 06.05.2010
A jak zrobić, aby tylko ten co zabił gościa mógł podnieść item, ale po np. 7 sekundach mogli już wszyscy?
Po drugie da sie itemy zbugowac, wyrzucasz, item miał 6 wytrzymałości, wyrzucasz, zbierasz i już ma max .
I upgradują się same...
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 06.05.2010 14:22
Po drugie da sie itemy zbugowac, wyrzucasz, item miał 6 wytrzymałości, wyrzucasz, zbierasz i już ma max .
I upgradują się same...
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 06.05.2010 14:22
G[o]Q
06.05.2010
pisalem ze to prosty sposob wiec nie robilem przechowywania poziomu bo tablica musiala by byc wieeeeelo wymiarowa zeby wszystkie umiejetnosci przechowac
ale mozna zrobic tak ze jak wyrzucisz item to nie mozesz go podniesc
ale mozna zrobic tak ze jak wyrzucisz item to nie mozesz go podniesc
Screeaam... 06.05.2010
Jak?
@Edit:
Nawet fajny ten bimber mod. Ale u mnie na serwie się plują bo:
-Bugują się itemy. (Jak zrobić aby nie mogli brać?)
-No i każdy może zebrać (Jak zrobić, aby tylko zabijający mógł zebrać a po 7 sekundach ktoś inny?)
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 06.05.2010 14:31
@Edit:
Nawet fajny ten bimber mod. Ale u mnie na serwie się plują bo:
-Bugują się itemy. (Jak zrobić aby nie mogli brać?)
-No i każdy może zebrać (Jak zrobić, aby tylko zabijający mógł zebrać a po 7 sekundach ktoś inny?)
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 06.05.2010 14:31
G[o]Q
06.05.2010
dorobic 1 wymiar do tablicy item_info i tam przechowywac id pierwszego ktory dotknal itemu potem blokowac toucha jesli id = item_info[ent][1]
Vertricus
06.05.2010
set_pev(Ent, pev_owner, id)
w touchu pev(Ent, pev_owner), if (id == owner) podnies()
w touchu pev(Ent, pev_owner), if (id == owner) podnies()
Dave12
06.05.2010
dzięki na to czekałem
tylko tak gdzie dokładnie wkleić to kill_all_entity("przedmiot") bo wydaje mi sie ze dalem na koncu i nie znikaja w next rundzie... mogę dać z przodu round start ?
jak zrobic ze gdy wpiszemy /drop to item znikal a nie pojawia sie znowu butelka
tylko tak gdzie dokładnie wkleić to kill_all_entity("przedmiot") bo wydaje mi sie ze dalem na koncu i nie znikaja w next rundzie... mogę dać z przodu round start ?
jak zrobic ze gdy wpiszemy /drop to item znikal a nie pojawia sie znowu butelka
Dave12
06.05.2010
dobra już mi znikają w next rundzie
tylko jeszcze dało by się zrobić ze jak ct zabije tt to od tego zabitego terrorysty mogą wziąć butelke tylo anty terrorysci i na odwrot ?
tylko jeszcze dało by się zrobić ze jak ct zabije tt to od tego zabitego terrorysty mogą wziąć butelke tylo anty terrorysci i na odwrot ?
M4G!K
06.05.2010
G[o]Q, a mógłbyś mi to zrobić? Tzn. jeżeli nie da się zrobić tak, że model przedmiotu jest widoczny dla osoby, która zabiła tego gracza to żeby po prostu tylko ona mogła go podnieść.
Z góry bardzo Ci dziękuję.
Z góry bardzo Ci dziękuję.
Dave12
06.05.2010
Moim zdaniem ważniejsze jest żeby zrobić takie coś gdy wyrzucamy item to żeby znikał a nie pojawia się butelka ponieważ:
-można tak naprawiać itemy
-gryzie się z opcją /daj (dajemy komuś item to od nas się wyrzuca i znowu go podnosimy można tak kopiować i cały serw ma stalkera)
Więc proszę żeby ktoś kto wie jak to zrobić napisał jak
-można tak naprawiać itemy
-gryzie się z opcją /daj (dajemy komuś item to od nas się wyrzuca i znowu go podnosimy można tak kopiować i cały serw ma stalkera)
Więc proszę żeby ktoś kto wie jak to zrobić napisał jak
G[o]Q
06.05.2010
Moim zdaniem ważniejsze jest żeby zrobić takie coś gdy wyrzucamy item to żeby znikał a nie pojawia się butelka ponieważ:
-można tak naprawiać itemy
-gryzie się z opcją /daj (dajemy komuś item to od nas się wyrzuca i znowu go podnosimy można tak kopiować i cały serw ma stalkera)
Więc proszę żeby ktoś kto wie jak to zrobić napisał jak
omin punkt 5b