Pare próśb
SoLiD
05.05.2010
Siemka
1. Jest sprawa... Potrzebuję 201lvli na exp x100 za zabicie... ( by 80 lvl to było 400000 doświadczenia)
2. Gdzie się robi bonusy (jaki public)
3. Gdzie mogę zrobić takie coś by za lvl dawało więcej pkt i ustalić max danej rzeczy np.: Siła
4. Da się grać na dm bez mysql'a podanego? v5.9l
5. Ktoś chętny do pomocy bo jeszcze mam kilka pytań? Pisz: GG: 12158059
Posypią się reputki za pomoc
1. Jest sprawa... Potrzebuję 201lvli na exp x100 za zabicie... ( by 80 lvl to było 400000 doświadczenia)
2. Gdzie się robi bonusy (jaki public)
3. Gdzie mogę zrobić takie coś by za lvl dawało więcej pkt i ustalić max danej rzeczy np.: Siła
4. Da się grać na dm bez mysql'a podanego? v5.9l
5. Ktoś chętny do pomocy bo jeszcze mam kilka pytań? Pisz: GG: 12158059
Posypią się reputki za pomoc
Valito
05.05.2010
1. Make diablo exp (program OpenGl'a)
2.. Dopisujesz na końcu public ...
3. Wpisz dextery i szukaj tego co ci się kojarzy z lvl ( przynajmniej tak powinno być)
4. Oczywiście że tak w ,,deathmatchu,, nigdzie lvl się nie zapisują. A diablomod strasznie wolno działa jak ma inny zapis niż mysql (wybierz darmowe)
5. Sorki chętny nie jestem ;d
2.. Dopisujesz na końcu public ...
3. Wpisz dextery i szukaj tego co ci się kojarzy z lvl ( przynajmniej tak powinno być)
4. Oczywiście że tak w ,,deathmatchu,, nigdzie lvl się nie zapisują. A diablomod strasznie wolno działa jak ma inny zapis niż mysql (wybierz darmowe)
5. Sorki chętny nie jestem ;d
Screeaam... 05.05.2010
4. Chodziło mu o DM "DiabloMod" nie DeathMatch [chyba]. Bez bazy Ci się klasa nie wyświetli.
SoLiD
05.05.2010
1. Gdzie ten program
2. Którego public
3. Jakie dextery?
Sory ale poraz 1 edytuję DiabloModa... Z innymi plugami troszkę łatwiej mi idzie...
2. Którego public
3. Jakie dextery?
Sory ale poraz 1 edytuję DiabloModa... Z innymi plugami troszkę łatwiej mi idzie...
Valito
05.05.2010
Program tekstowy każdego pluginu - sma, z tego pliku po skompilowaniu tworzy się plik amxx. Screaam da się tylko trzeba nieco skonfigurować. Public na samym dole np.
Public trzas3[id]
{
mojamama
}
Dextery - jedna z statystyk.
Public trzas3[id]
{
mojamama
}
Dextery - jedna z statystyk.
SoLiD
05.05.2010
1. Make diablo exp (program OpenGl'a)
1. Gdzie ten program
Przecież wiem co to sma... Robiłem już chyba z 6 pluginów przez amx-studio
Valito
05.05.2010
Po cholere pieprzysz głupoty
2. Gdzie się robi bonusy (jaki public)a programy sobie poszukaj w szukajce
SoLiD
05.05.2010
Np mam takie coś:
To jak chcę by było tak samo z deagle to muszę mieć tak:
+ dodać jeszcze na początku
new player_b_deagle = 1
??
A item robić tak:
Tam gdzie wstawiłem * to nie wiem do czego to jest...
A i jeszcze jedno.... skąd to będzie wiedzialo że to ma być deagle bo nigdzie nie było że z deagla ma zabijać na hita itp...
if (player_b_sniper[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_sniper[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika ze scouta<br>")
}
To jak chcę by było tak samo z deagle to muszę mieć tak:
if (player_b_sniper[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_deagle[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika z deagla<br>")
}
+ dodać jeszcze na początku
new player_b_deagle = 1
??
A item robić tak:
case 69:
{
player_item_name[id] = "Pogromca z deagle"
player_b_deagle[id] = random_num(1*,3*)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia deaglem",player_item_name[id],player_b_deagle[id])
}
Tam gdzie wstawiłem * to nie wiem do czego to jest...
A i jeszcze jedno.... skąd to będzie wiedzialo że to ma być deagle bo nigdzie nie było że z deagla ma zabijać na hita itp...
Screeaam... 05.05.2010
Ta i funkcje zabijającą + bonus damage przypisane w public damage.
Bo sam opis i zmienna z tego nic nie zrobią.
Szukaj player_b_sniper i wszystko kopiuj i zamieniaj na deagle. ;x
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 05.05.2010 20:57
Bo sam opis i zmienna z tego nic nie zrobią.
Szukaj player_b_sniper i wszystko kopiuj i zamieniaj na deagle. ;x
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 05.05.2010 20:57
SoLiD
05.05.2010
A możesz mi powiedzieć co to jest to:
player_b_deagle[id] = random_num(1,3)
I o co w tych numerkach chodzi?
1 to jaka szansa 1/%i random_num to będzie 1/1 a co z tą 2 literką czyli "3"??
player_b_deagle[id] = random_num(1,3)
I o co w tych numerkach chodzi?
1 to jaka szansa 1/%i random_num to będzie 1/1 a co z tą 2 literką czyli "3"??
Screeaam... 05.05.2010
1,3 = 33% szans.
Losowanie od 1 do 3
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 05.05.2010 21:19
Losowanie od 1 do 3
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 05.05.2010 21:19
G[o]Q
05.05.2010
1. Make diablo exp (program OpenGl'a)
hahahah
co do pytania 5 da sie grac bez SQl ale nie da sie wybrac wtedy klasy bez malych modyfikacji a po modyfikacjach nie da sie zapisac Lvl'i ale baze mozesz sobie w krasnalu lub Xamppie zrobic
SoLiD
06.05.2010
Grałem kiedyś na swoim diablo bez sql'a i na kompie mi się wszystko zapisywało
Jakie polecacie darmowe MySql? na http://www.db4free.net/ nie wysyłają mi nic na emaila z aktywacją...
2 sprawa... Czy dobrze to napisałem? Ma po naładowaniu nożem szybciej biec (1 raz przyśpieszyć) i wybuchnąć po zginięciu (1raz wybuchnąć).
07 maj 2010 - 06:07:
pomoże ktoś??
Jakie polecacie darmowe MySql? na http://www.db4free.net/ nie wysyłają mi nic na emaila z aktywacją...
2 sprawa... Czy dobrze to napisałem? Ma po naładowaniu nożem szybciej biec (1 raz przyśpieszyć) i wybuchnąć po zginięciu (1raz wybuchnąć).
case Pogromca:
{
player_b_explode[id]=1
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+15.0)
if(player_b_explode[id]>1)
{
show_hudmessage(id, "Mozesz tylko raz naladowac szybki bieg i wybuchniecie po zginieciu!")
}
else client_print(id, print_center, "Wybuchniesz po smierci i zwiekszyles swoja predkosc!");
}
07 maj 2010 - 06:07:
pomoże ktoś??