Witam.
Mam kilka (no może nie kilka) pytań odnośnie coda.
1)Otóż co uczynić by pewna klasa mogła podnosić bronie innej klasy? Czyli np saper mógł podnieść awp?
2) Co zrobić by po ładowaniu noża pojawiła się bron odpowiednia dla danej klasy? Wiem, iż mod ten nie opiera się na DM, ale sądzę, że jakoś da radę to zrobić
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Odnośnie cod moda :);]
Temat rozp. ogor, 04.05.2010 19:41
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 04.05.2010 19:41
#2
Napisano 04.05.2010 19:52
1) Po pierwsze - chyba NewDiabloMod przeprał ci mózg.
Po drugie - było na forum.
Po trzecie - trzymaj:
Usuwasz:
oraz
Po drugie - było na forum.
Po trzecie - trzymaj:
Usuwasz:
RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "DotykBroni");
RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "DotykBroni");
RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "DotykBroni");
oraz
public DotykBroni(weapon,id)
{
new model[23];
entity_get_string(weapon, EV_SZ_model, model, 22);
if (!is_user_connected(id) || entity_get_edict(weapon, EV_ENT_owner) == id || equal(model, "models/w_backpack.mdl"))
return HAM_IGNORED;
return HAM_SUPERCEDE;
}
Użytkownik QTM_Peyote edytował ten post 04.05.2010 19:53
#3
Napisano 04.05.2010 20:20
po 4. nie gram na ndm... gram na e-z.
po 5. chyba nie grales w coda...
Ale dziekuje
po 5. chyba nie grales w coda...
Ale dziekuje
#4
Napisano 04.05.2010 20:25
Do 4 - na EZ jest CodMod z NDM.
#5
Napisano 04.05.2010 21:00
Do 5 QTM_Peyote - czy ty uwazasz ze call of duty mod powinien miec tylko jedna postac i ma wygladac tak jak twoja wersja?
Sry za offtop no ale niemoglem sie powstrzymac zeby to napisac.
Sry za offtop no ale niemoglem sie powstrzymac zeby to napisac.
#6
Napisano 04.05.2010 21:20
1. Przecież dałem mu co chciał.
2. Temat jest o moim CodMod.
3. Wyluzuj
2. Temat jest o moim CodMod.
3. Wyluzuj
Użytkownik QTM_Peyote edytował ten post 04.05.2010 21:29
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych