podmiana dzwiekow strzalu broni
CeLeS
04.05.2010
Witam
uzylem pluginu
GHW Weapon Replacement
i chcialbym podmienic dzwiek strzalu broni
lecz na steamie te dzwieki sa skompilowane ( tak mi sie zdaje )
i nie sa dostepne standardowo...
na nsie podmianka chyba dziala
wie ktos jak powinno to poprawie wygladac ?
uzylem pluginu
GHW Weapon Replacement
i chcialbym podmienic dzwiek strzalu broni
"sound/weapons/ak47-1.wav" "sound/moj_folder/ak47-1.wav" "sound/weapons/aug-1.wav" "sound/moj_folder/aug-1.wav" "sound/weapons/deagle-1.wav" "sound/moj_folder/deagle-1.wav" "sound/weapons/mp5-1.wav" "sound/moj_folder/mp5-1.wav" "sound/weapons/p90-1.wav" "sound/moj_folder/p90-1.wav" "sound/weapons/ump45-1.wav" "sound/moj_folder/ump45-1.wav" "sound/weapons/awp1.wav" "sound/moj_folder/awp1.wav"
lecz na steamie te dzwieki sa skompilowane ( tak mi sie zdaje )
i nie sa dostepne standardowo...
na nsie podmianka chyba dziala
wie ktos jak powinno to poprawie wygladac ?
hardbot 04.05.2010
Soundów chyba nie podmienisz tzn bo czyta to z pliku counter-strike.gcf
ale możesz użyć edytora CFG Editor 2.0 i zmodyfikować sobie to
ale możesz użyć edytora CFG Editor 2.0 i zmodyfikować sobie to
CeLeS
04.05.2010
tylko ze ze strony serwera chcialbym podmienic a nie tylko u siebie ...
i zeby kazdy gracz mial te dzwieki...
jakies propozycje ?
i zeby kazdy gracz mial te dzwieki...
jakies propozycje ?
G[o]Q
04.05.2010
masz forward emit_sound oraz funkcje emit_sound
wystarczy przechwycic moment w ktorym slyszysz dany dzwiek emitujesz wtedy swoj i zwracasz HAM_SUPERCEDE
wystarczy przechwycic moment w ktorym slyszysz dany dzwiek emitujesz wtedy swoj i zwracasz HAM_SUPERCEDE
CeLeS
04.05.2010
abes sprawdzalem na steamie
sciaga muze ale jej nie wykorzystuje...
a na nsie nie sprawdzalem
ale tam raczej dziala
G[o]Q moglbys to bardziej rozwinac
bo specem w tym nie jestem
a najlepiej przydalby mi sie plugin dzialajacy...
sciaga muze ale jej nie wykorzystuje...
a na nsie nie sprawdzalem
ale tam raczej dziala
G[o]Q moglbys to bardziej rozwinac
bo specem w tym nie jestem
a najlepiej przydalby mi sie plugin dzialajacy...
G[o]Q
04.05.2010
hmm nie chce mi sie o tym pisac ale dzialalo by to tak jak Plugin Verta blokujacy dzwiek "E" zmieniasz tylko nazwe dzwieku i przed return HAM_SUPERCEDE wrzucasz emit twojego dzwieku
CeLeS
04.05.2010
aha
no dobra sprobuje z tym powalczyc
jak nie dam rady to sie odezwe w nowym temacie;)
04 maj 2010 - 19:59:
probowalem tak zeby zablokowalo dzwiek strzalu mp5 ale nie blokuje
probowalem bez sciezki sound ale nic ;(
i'm dont know ;/
no dobra sprobuje z tym powalczyc
jak nie dam rady to sie odezwe w nowym temacie;)
04 maj 2010 - 19:59:
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #define PLUGIN "Spam E" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Vertricus" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_forward(FM_EmitSound, "Fwd_EmitSound") } public Fwd_EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch ) { if(equali(szSound, "sound/weapons/mp5-1.wav")) return FMRES_SUPERCEDE return FMRES_IGNORED }
probowalem tak zeby zablokowalo dzwiek strzalu mp5 ale nie blokuje
probowalem bez sciezki sound ale nic ;(
i'm dont know ;/
Vertricus
06.05.2010
Goq goq goq
spróbuj forward fakety do: FM_PlaybackEvent
Możesz bądź emitować dźwięk sztucznie za pomocą EngFunc_EmitSound, bądź odpalić event poprzez EngFunc_PlaybackEvent, nie wiem czy zadziała.
a żeby eventy się ściągły to: EngFunc_PrecacheEvent
spróbuj forward fakety do: FM_PlaybackEvent
Możesz bądź emitować dźwięk sztucznie za pomocą EngFunc_EmitSound, bądź odpalić event poprzez EngFunc_PlaybackEvent, nie wiem czy zadziała.
a żeby eventy się ściągły to: EngFunc_PrecacheEvent
G[o]Q
06.05.2010
chcialem mu to prosto wytlumaczyc pozatym moj sposb jest uzyty w GHW weapon ....
#include <amxmodx> #include <fakemeta> public plugin_init() { register_forward(FM_EmitSound, "Fwd_EmitSound") } public Fwd_EmitSound(id,channel,sample[]) { if(!is_user_alive(id)) { return FMRES_IGNORED } if(channel!=CHAN_WEAPON && channel!=CHAN_ITEM) { return FMRES_IGNORED } if(equali(sample,"weapons/mp5-1.wav")) { engfunc(EngFunc_EmitSound,id,CHAN_WEAPON,"weapons/twojdzwiek.wav",1.0,ATTN_NORM,0,PITCH_NORM) return FMRES_SUPERCEDE } return FMRES_IGNORED }
CeLeS
06.05.2010
sprawdzilem ten plugin
nie podmienia dzwieku...
sprawdzilem GHW Weapon Replacement
na non steam tez nie podmienia
ale wszedzie sciaga te nowe dzwieki..
nie podmienia dzwieku...
sprawdzilem GHW Weapon Replacement
na non steam tez nie podmienia
ale wszedzie sciaga te nowe dzwieki..
Vertricus
06.05.2010
Dzwięki ściąga ale to nie ma nic wspólnego z jego przechwyceniem
Dlatego mówię że musisz się z eventami pobawić jak bd miał czas dam ci przykladowy kod.
Dlatego mówię że musisz się z eventami pobawić jak bd miał czas dam ci przykladowy kod.
CeLeS
06.05.2010
znalazlem temat z emitem na allied modders
ale on mi nic nie pomogl..
Emit Sounds... - AlliedModders
te dzwieki na koniec rundy dzialaja ale podmianka nie ;/
Użytkownik CeLeS edytował ten post 06.05.2010 15:42
ale on mi nic nie pomogl..
Emit Sounds... - AlliedModders
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <cstrike> #include <engine> #include <amxmisc> #include <fun> public plugin_init() { register_plugin("Star Wars","0.1","Front Line") register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin") register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin") register_clcmd("array_go","check_uncheck") register_forward( FM_EmitSound, "EmitSound" ) } public plugin_precache() { precache_sound("moj_folder/ttwin.wav") precache_sound("moj_folder/ctwin.wav") precache_sound("moj_folder/mp5-1.wav") } public t_win() { client_cmd(0, "spk moj_folder/ttwin") return PLUGIN_HANDLED } public ct_win() { client_cmd(0, "spk moj_folder/ctwin") return PLUGIN_HANDLED } new array_go[33] public check_uncheck(id) { if ( array_go[id] !=0 ) { array_go[id] = 0 return PLUGIN_HANDLED } else { array_go[id] = 1 } return PLUGIN_HANDLED } public EmitSound(entity, channel, const sound[]) { if( entity > 32 || entity < 1 ) return FMRES_IGNORED; if( array_go[entity] !=0 ) { if( containi( sound, "weapons/mp5-1.wav" ) != -1 ) { emit_sound( entity, channel, "moj_folder/mp5-1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM ); return FMRES_SUPERCEDE; } } return FMRES_IGNORED; }
te dzwieki na koniec rundy dzialaja ale podmianka nie ;/
Użytkownik CeLeS edytował ten post 06.05.2010 15:42
Vertricus
07.05.2010
Catching ALL sound events - AlliedModders
chyba musiałbyś zrobić swój "event" przekazać wszystkie parametry, zmienić indeks i wywołać
chyba musiałbyś zrobić swój "event" przekazać wszystkie parametry, zmienić indeks i wywołać