Ograniczenie
Veeq 03.05.2010
Witam. Jak zrobić aby arch, small angel wingi było można używać maksymalnie 5x na runde ?
Edited by Veeq, 03.05.2010 15:35.
Edited by Veeq, 03.05.2010 15:35.
Gość_deLL_* 03.05.2010
Spróbuj tak...
Znajdź funkcję:
dodaj po tym:
Czyli cała funkcja item_gravitybomb ma wyglądać tak:
=============================
===== Ciekawe czy zadziała ======
=============================
Znajdź funkcję:
item_gravitybomb(id)i w niej znajdź:
if (halflife_time()-gravitytimer[id] <= 5)
{
hudmsg(id,2.0,"Ten przedmiot, moze byc uzyty co kazde 5 sekundy")
return PLUGIN_CONTINUE
}
dodaj po tym:
if(used_item[id] > 4)
{
hudmsg(id,2.0,"Ten przedmiot, moze byc uzyty tylko 5 razy na runde")
return PLUGIN_CONTINUE
}
used_item[id] += 1;
Czyli cała funkcja item_gravitybomb ma wyglądać tak:
public item_gravitybomb(id)
{
if (pev(id,pev_flags) & FL_ONGROUND)
{
hudmsg(id,2.0,"Musisz byc w powietrzu!")
return PLUGIN_CONTINUE
}
if (halflife_time()-gravitytimer[id] <= 5)
{
hudmsg(id,2.0,"Ten przedmiot, moze byc uzyty co kazde 5 sekundy")
return PLUGIN_CONTINUE
}
if(used_item[id] > 4)
{
hudmsg(id,2.0,"Ten przedmiot, moze byc uzyty tylko 5 razy na runde")
return PLUGIN_CONTINUE
}
used_item[id] += 1;
gravitytimer[id] = floatround(halflife_time())
new origin[3]
get_user_origin(id,origin)
if (origin[2] == 0)
earthstomp[id] = 1
else
earthstomp[id] = origin[2]
set_user_gravity(id,5.0)
falling[id] = true
return PLUGIN_CONTINUE
}
=============================
===== Ciekawe czy zadziała ======
=============================