Pytanka. :>
Screeaam... 03.05.2010
Mam kilka pytań.
DB 5.9l
1. Jak zrobić, aby na ładowaniu na nożu dawało X naboi do magazynka? I ograniczenie, że może się naładować max Y razy?
2. Da się zrobić menu wyboru klas z tym menu "menu_additem" ? Jeżeli tak, to jak?
DB 5.9l
1. Jak zrobić, aby na ładowaniu na nożu dawało X naboi do magazynka? I ograniczenie, że może się naładować max Y razy?
2. Da się zrobić menu wyboru klas z tym menu "menu_additem" ? Jeżeli tak, to jak?
SoLiD
09.05.2010
1. W "public call_cast(id)"
Tylko nie wiem jak z tymi nabojami a tak to to chyba dobre jest...
Użytkownik SoLiD edytował ten post 09.05.2010 22:01
case nazwa_klasy:
{
if(refill_ammo[id]>Y)
{
refill_ammo[id]=Y
show_hudmessage(id, "Mozesz naladowac ammo tylko Y razy!")
}
else show_hudmessage(id, "Naladowales ammo %i razy!",refill_ammo[id])
}
Tylko nie wiem jak z tymi nabojami a tak to to chyba dobre jest...
Użytkownik SoLiD edytował ten post 09.05.2010 22:01
SoLiD
09.05.2010
Ale spróbuję coś się dowiedzieć...Tylko nie wiem jak z tymi nabojami a tak to to chyba dobre jest...
09 maj 2010 - 23:08:
Ooo żem odwalił... Sry że wprowadziłem w pomyłkę...
1. Stwórz:
stock funkcja_ammo(id)
{
new wpnid
if(!is_user_alive(id) || pev(id,pev_iuser1)) return;
new wpn[32],clip,ammo
wpnid = get_user_weapon(id, clip, ammo)
get_weaponname(wpnid,wpn,31)
new wEnt;
// set clip ammo
wpnid = get_weaponid(wpn)
//wEnt = get_weapon_ent(id,wpnid);
wEnt = get_weapon_ent(id,wpnid);
cs_set_weapon_ammo(wEnt, X);
}
2. W "public call_cast(id)"
case nazwa_klasy:
{
if(funkcja_ammo[id]>Y)
{
funkcja_ammo[id]=Y
show_hudmessage(id, "Mozesz naladowac ammo tylko Y razy!")
}
else show_hudmessage(id, "Naladowales ammo %i razy!",funkcja_ammo[id])
}
To już chyba trochę lepsze bo nie daje 200armoru ale nie wiem czy zadziała oraz czy nie będzie chciało dać ammo nozowi
Użytkownik SoLiD edytował ten post 10.05.2010 06:39