Sklep W CoD od Peyote
Pawex
03.05.2010
public Sklep(id) { { new text[513] format(text, 512, "\ySklep - ^n\w0. Lekarstwo [Leczy 30hp] - \r$1000^n\w9. Zamknij") new keys = (1<<0) show_menu(id, keys, text) return PLUGIN_HANDLED } public select_rune_menu2(id, key) { switch(key) { case 0: { if (!UTIL_Buyformoney(id,1000)) return PLUGIN_HANDLED new ammount=30 if (get_user_health(id)+ammount>race_heal[klasa_gracza[id]]+zdrowie_gracza[id]) return PLUGIN_HANDLED new hp = get_user_health(id) set_user_health(id, hp + ammount) } case 9: { return PLUGIN_HANDLED } }
Zrobilem takie cos w CoD od peyote ktos mi powie czy to bedzie all dzialalo?? Chodzi mi o to zeby uleczalo 30hp temu kto kliknie 0
Dodalem jeszcze takie cos tutaj:
register_clcmd("say /klasa", "WybierzKlase"); register_clcmd("say /klasy", "OpisKlasy"); register_clcmd("say /przedmiot", "OpisPrzedmiotu"); register_clcmd("say /item", "OpisPrzedmiotu"); register_clcmd("say /drop", "WyrzucPrzedmiot"); register_clcmd("say /rune", "Sklep"); register_clcmd("say /wyrzuc", "WyrzucPrzedmiot"); register_clcmd("say /reset", "KomendaResetujPunkty"); register_clcmd("fullupdate", "BlokujKomende");
Edited by Pawex, 03.05.2010 13:03.
QTM. Peyote
03.05.2010
Nie to nie będzie działać.
Przygotowałem działającą wersję.
W plugin_init dodajesz:
Przygotowałem działającą wersję.
public Sklep(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz:", "Sklep_Handle");
menu_additem(menu, "Lekarstwo \r[Leczy 30 hp] \yKoszt: \r1000$");
menu_display(id, menu);
}
public Sklep_Handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, menu);
new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
new hp = get_user_health(id);
switch(item)
{
case 0:
{
new koszt = 1000;
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
client_print(id, print_chat, "Jestes w pelni uleczony.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (kasa_gracza<koszt)
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
new ammount=30;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
W plugin_init dodajesz:
register_clcmd("say /sklep", "Sklep");