plugin?
bakul 30.08.2008
1. Jak gracz na serwerze będzie dead, ekran na chwile robi się czarny, a na środku wyświetla się napis GAME OVER KUR..
2. Gracze zgłaszają gotowość poprzez naciśnięcie jakiegoś klawisza. Wygląda to mniej więcej tak. Na środku ekranu wyświetla się napis Ready? i gracz potwierdza jakimś klawiszem gotowość do gry. Nie wiem czy to plugin, ale jeśli ktoś wie o co chodzi proszę o odpowiedź.
zer0.
30.08.2008
Spotkalem sie z tym w AMX MATCH DELUXE ale to plugin do rozgrywania sparingow..2. Gracze zgłaszają gotowość poprzez naciśnięcie jakiegoś klawisza. Wygląda to mniej więcej tak. Na środku ekranu wyświetla się napis Ready? i gracz potwierdza jakimś klawiszem gotowość do gry. Nie wiem czy to plugin, ale jeśli ktoś wie o co chodzi proszę o odpowiedź.
gorekksc
31.08.2008
1. Jak gracz na serwerze będzie dead, ekran na chwile robi się czarny, a na środku wyświetla się napis GAME OVER KUR..
mp_fadetoblack 1
taka masz komende ale nie bedzie tego napisu o game over...
bakul 31.08.2008
makel9
31.08.2008
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Game Over" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "MaKeL" new g_msgScreenFade_1 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("DeathMsg", "death", "a") g_msgScreenFade_1 = get_user_msgid("ScreenFade") return PLUGIN_CONTINUE } public death() { new id=read_data(2) message_begin(MSG_ONE,g_msgScreenFade_1,{0,0,0},id); write_short( 10<<12 ) write_short( 10<<16 ) write_short( 1<<1 ) write_byte(0) // red write_byte(0) // green write_byte(0) // blue write_byte(255) // alpha message_end() set_hudmessage(255, 255, 255, 0.38, 0.33, 0, 6.0, 5.0) show_hudmessage(id, "GAME OVER") }
plugin robi czarny efekt i wyswietla napis game over
[ Dodano: 31-08-2008, 20:35 ]
Ten drugi tez zrobie tylko po formacie kompa bo mi sie co 1 min zacina
Gość__* 31.08.2008
Masz./* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Game Over"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "MaKeL"
new g_msgScreenFade_1
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg", "death", "a")
g_msgScreenFade_1 = get_user_msgid("ScreenFade")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public death() {
new id=read_data(2)
message_begin(MSG_ONE,g_msgScreenFade_1,{0,0,0},id);
write_short( 10<<12 )
write_short( 10<<16 )
write_short( 1<<1 )
write_byte(0) // red
write_byte(0) // green
write_byte(0) // blue
write_byte(255) // alpha
message_end()
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.38, 0.33, 0, 6.0, 5.0)
show_hudmessage(id, "GAME OVER KUR WA")
}
show_hudmessage(id, "GAME OVER KUR WA")Tu zmień sobie, nie mogę dać KUR** bo maskuje przekleństwo
bakul 31.08.2008
microcode
31.08.2008
czasami się pokazuje a czasami nie
i jest bug że jeszcze się nie dostało heada a już się robi czarny ekran.
ps. proszę o poprawienie.
makel9
31.08.2008
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "GAME_OVER" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "MaKeL" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) } public client_death(kto, kogo, czym, gdzie, swojego){ message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenFade"),{0,0,0},kogo) write_short( 10<<12 ) // fade lasts this long duration write_short( 10<<16 ) // fade lasts this long hold time write_short( 1<<1 ) // fade type (in / out) write_byte(0) // red write_byte(0) // green write_byte(0) // blue write_byte(255) // alpha message_end() set_hudmessage(255, 255, 255, 0.38, 0.33, 0, 6.0, 5.0) show_hudmessage(kogo, "GAME OVER *****") }
zobaczcie teraz
makel9
31.08.2008
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <csx> #define PLUGIN "GAME_OVER" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "MaKeL" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) } public client_death(kto, kogo, czym, gdzie, swojego){ message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenFade"),{0,0,0},kogo) write_short( 10<<12 ) // fade lasts this long duration write_short( 10<<16 ) // fade lasts this long hold time write_short( 1<<1 ) // fade type (in / out) write_byte(0) // red write_byte(0) // green write_byte(0) // blue write_byte(255) // alpha message_end() set_hudmessage(255, 255, 255, 0.38, 0.33, 0, 6.0, 5.0) show_hudmessage(kogo, "GAME OVER *****") }
Gość__* 01.09.2008
Tak, przetestuj i napisz czy wszystkoczyli mam uwazac ze powyzszy skrypt jest w 100% ok ?