GHW No Rush - Problem
Sefiroz
01.05.2010
Witam ! mam problem z pluginem GHW_NO_RUSH
Plik w załączniku
Jest z nim taki problem, że odpycha jak szalony tzn jak ktoś przekroczy strefe rashu to odpycha na drugi koniec mapy często zabijając przy tym rashującego... Zależy mi na tym pluginie ponieważ używam go na aim mapach a jest ich dużo i sam tworzy strefe na środku mapy..
Proszę o pomoc ..
Słyszałem, że to może być w tej części źródła
Użytkownik Sefiroz edytował ten post 01.05.2010 18:33
Plik w załączniku
Jest z nim taki problem, że odpycha jak szalony tzn jak ktoś przekroczy strefe rashu to odpycha na drugi koniec mapy często zabijając przy tym rashującego... Zależy mi na tym pluginie ponieważ używam go na aim mapach a jest ich dużo i sam tworzy strefe na środku mapy..
Proszę o pomoc ..
Słyszałem, że to może być w tej części źródła
public prethink(id)
Załączone pliki
Użytkownik Sefiroz edytował ten post 01.05.2010 18:33
Kusek
01.05.2010
tego przypadkiem nie ustawiasz cvarami??
dokładnie to tutaj się ustawia
Użytkownik Frajer edytował ten post 01.05.2010 18:20
plugin_enabled = register_cvar("NR_enabled","1") plugin_fence = register_cvar("NR_fence","1") plugin_2ppl = register_cvar("NR_twopeople","1") plugin_punishment = register_cvar("NR_punishment","1") plugin_checktime = register_cvar("NR_checktime","2.0") plugin_redrawtime = register_cvar("NR_redrawtime","15.0") plugin_fencecolor = register_cvar("NR_fencecolor","green") plugin_fencealpha = register_cvar("NR_fencealpha","200")
dokładnie to tutaj się ustawia
if(get_pcvar_num(plugin_punishment)==1) user_kill(id)
else
{
new origin[3]
get_user_origin(id,origin)
new Float:vector1[3]
if(teamnum==2)
{
vector1[0] = float(CTspawn_loc[0]) - origin[0]
vector1[1] = float(CTspawn_loc[1]) - origin[1]
vector1[2] = float(CTspawn_loc[2]) - origin[2]
}
else
{
vector1[0] = float(Tspawn_loc[0]) - origin[0]
vector1[1] = float(Tspawn_loc[1]) - origin[1]
vector1[2] = float(Tspawn_loc[2]) - origin[2]
}
new Float:num = floatsqroot(250*250 / vector1[0]*vector1[0] + vector1[1]*vector1[1] + vector1[2]*vector1[2])
vector1[0] *= num
vector1[1] *= num
vector1[2] *= num
set_user_velocity(id,vector1)
}
client_print(id,print_chat,"[AMXX] No crossing the middle line.")
}
}
}
Użytkownik Frajer edytował ten post 01.05.2010 18:20
Sefiroz
01.05.2010
Wiem, że o to miejsce chodzi ale nie wiem które cyferki / zmienne etc odpowiadają za siłę odpychania po przekroczeniu strefy rashu
02 maj 2010 - 14:04:
pomoże ktoś?>
02 maj 2010 - 14:04:
pomoże ktoś?>