←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

GHW No Rush - Problem

Zablokowany

  • +
  • -
Sefiroz - zdjęcie Sefiroz 01.05.2010

Witam ! mam problem z pluginem GHW_NO_RUSH
Plik w załączniku

Jest z nim taki problem, że odpycha jak szalony tzn jak ktoś przekroczy strefe rashu to odpycha na drugi koniec mapy często zabijając przy tym rashującego... Zależy mi na tym pluginie ponieważ używam go na aim mapach a jest ich dużo i sam tworzy strefe na środku mapy..

Proszę o pomoc ..
Słyszałem, że to może być w tej części źródła

public prethink(id)

Załączone pliki


Użytkownik Sefiroz edytował ten post 01.05.2010 18:33
Odpowiedz

  • +
  • -
Kusek - zdjęcie Kusek 01.05.2010

tego przypadkiem nie ustawiasz cvarami??

plugin_enabled = register_cvar("NR_enabled","1")
plugin_fence = register_cvar("NR_fence","1")
plugin_2ppl = register_cvar("NR_twopeople","1")
plugin_punishment = register_cvar("NR_punishment","1")
plugin_checktime = register_cvar("NR_checktime","2.0")
plugin_redrawtime = register_cvar("NR_redrawtime","15.0")
plugin_fencecolor = register_cvar("NR_fencecolor","green")
plugin_fencealpha = register_cvar("NR_fencealpha","200")




dokładnie to tutaj się ustawia :)


if(get_pcvar_num(plugin_punishment)==1) user_kill(id)
else
{
new origin[3]
get_user_origin(id,origin)
new Float:vector1[3]
if(teamnum==2)
{
vector1[0] = float(CTspawn_loc[0]) - origin[0]
vector1[1] = float(CTspawn_loc[1]) - origin[1]
vector1[2] = float(CTspawn_loc[2]) - origin[2]
}
else
{
vector1[0] = float(Tspawn_loc[0]) - origin[0]
vector1[1] = float(Tspawn_loc[1]) - origin[1]
vector1[2] = float(Tspawn_loc[2]) - origin[2]
}
new Float:num = floatsqroot(250*250 / vector1[0]*vector1[0] + vector1[1]*vector1[1] + vector1[2]*vector1[2])
vector1[0] *= num
vector1[1] *= num
vector1[2] *= num
set_user_velocity(id,vector1)
}
client_print(id,print_chat,"[AMXX] No crossing the middle line.")
}
}
}

Użytkownik Frajer edytował ten post 01.05.2010 18:20
Odpowiedz

  • +
  • -
Sefiroz - zdjęcie Sefiroz 01.05.2010

Wiem, że o to miejsce chodzi ale nie wiem które cyferki / zmienne etc odpowiadają za siłę odpychania po przekroczeniu strefy rashu

02 maj 2010 - 14:04:
pomoże ktoś?>
Odpowiedz
Zablokowany