Problem z KolorowymNoktovozorem ;P
hardbot 30.04.2010
witajcie mam problem z Plugiem o tuż nie daje za free przy połaczeniu się do serwera teamowi TT NoktoVizora
+ do tego jak wybiore z menu say kolor np czerwony to nie działa proszę o pomoc polecą +++))))
Zamieszczam SMA w załączniku bo ma 323Linij
Proszę opiszcie co jest źle proszę też o SMA ;D
+ do tego jak wybiore z menu say kolor np czerwony to nie działa proszę o pomoc polecą +++))))
Zamieszczam SMA w załączniku bo ma 323Linij
Proszę opiszcie co jest źle proszę też o SMA ;D
Attached Files
G[o]Q
30.04.2010
nie wiem jak wyglada noktowizor bo nigdy nie uzywalem ale jesti jest to zwykly screenfade to mozna ustawic event pod nokto i zmienic mu kolor odpowiednim message(screenfade)
G[o]Q
30.04.2010
lapiesz wlaczenie nokto albo zmiane koloru ekranu gracza i robisz mu nibieski ekrean z dobra przezroczystoscia
Vertricus
01.05.2010
case 1 :
{
client_cmd(id, "Zolty")
}
case 2 :
{
client_cmd(id, "Pomaranczowy")
}
case 3 :
{
client_cmd(id, "Czerwony")
}
Na:
case 1 :
{
Zolty(id)
}
case 2 :
{
Pomaranczowy(id)
}
case 3 :
{
Czerwony(id)
}
Jesli kod jest dobry to powinno ruszyc
G[o]Q
01.05.2010
nie ma to jak kopiowac kod z innych pluginów ktorego sie nie rozumie
masz tutaj moja wersje wydaje sie optymalniejsza
// czy HNS i ganiany juz czasem nie istnieja
masz tutaj moja wersje wydaje sie optymalniejsza
Spoiler
// czy HNS i ganiany juz czasem nie istnieja
daedhelil
01.05.2010
No, ten plugin prawie OK. Tylko jak odpalamy to z początku widać zielony, pozniej zmienia na jasniejszy od wybranego. Na przykład pomaranczowy zamiast czerwonego i przy wyłączaniu mamy ten kolor, który chcieliśmy. Mógłbyś to naprawić?
Edited by tEc., 01.05.2010 09:59.
Edited by tEc., 01.05.2010 09:59.
hardbot 01.05.2010
zrobiliśmy wczoraj tak jak pisze tec ;X tylko z tym nokto jak daje to jest zielony i nakłada się na np wybrany kolor potem jak wyłączy się nokto to świeci się cała map potem laguje i fps maleją a w nowej rundzie jest wszystko git i świeci cała mapa pod wybrany w tamtej rundzie kolor
daedhelil
01.05.2010
hardbot, zyjesz? Zauważyłeś że G[O]Q dał nam już zoptymalizowany plugin? Trzeba tylko naprawić to co napisałem wyżej.
G[o]Q
02.05.2010
mam jeszcze troche %% w glowie ale sprobuj tak chociaz watpie zeby sie udalo
Spoiler
daedhelil
02.05.2010
No niestety nie działa =( Nie wiesz co może być przyczyną? Bardzo zależy mi na tym pluginie.
==================
EDIT:
Edited by tEc., 02.05.2010 22:06.
==================
EDIT:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fun> #define PLUGIN "colornvg" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "G[o]Q" #define Keys (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<9) // Keys: 1230 new color[33][3] new message public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_forward(FM_EmitSound, "Fwd_EmitSound") register_menucmd(register_menuid(""), Keys, "Pressed") message = get_user_msgid("ScreenFade") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "client_spawn", 1) } public ustaw(id){ set_nvg(id,color) light(id) } public Fwd_EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch ) { if(equali(szSound, "items/nvg_on.wav")) set_task(0.1,"ustaw",id,_,_,"b") if(equali(szSound, "items/nvg_off.wav")) remove_task(id) } stock set_nvg(id,color[][]) { message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE,message,{0,0,0},id) write_short(1000) write_short(1000) write_short(1<<10) write_byte(0) write_byte(0) write_byte(0) write_byte(0) message_end() message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE,message,{0,0,0},id) write_short(1000) write_short(1000) write_short(1<<10) write_byte(color[id][0]) write_byte(color[id][1]) write_byte(color[id][2]) write_byte(145) message_end() } stock light(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED new Float:forigin[3], origin[3] pev(id,pev_origin,forigin) FVecIVec(forigin,origin) message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE,SVC_TEMPENTITY,{0,0,0},id) write_byte(27) write_coord(origin[0]) write_coord(origin[1]) write_coord(origin[2]) write_byte(120) // radius write_byte(color[id][0]) write_byte(color[id][1]) write_byte(color[id][2]) write_byte(40) write_byte(100) message_end() return PLUGIN_CONTINUE } public client_spawn(id) { if(is_user_alive(id)) { if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) { Show(id) } if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) { rMENU(id) } } } public Show(id) { show_menu(id, Keys, "\rWybierz kolor noktowizora:^n\y1. \wNiebieski^n\y2. \wCzerwony^n\y3. \wZolty^n^n^n^n^n\y0: \wAnuluj^n", -1, "") // Display menu } public Pressed(id, key) { switch (key) { case 0: { // 1 cs_set_user_nvg(id,11) engclient_cmd(id,"nightvision") color[id]={0,0,255} } case 1: { // 2 cs_set_user_nvg(id,11) engclient_cmd(id,"nightvision") color[id]={255,0,0} } case 2: { // 3 cs_set_user_nvg(id,11) engclient_cmd(id,"nightvision") color[id]={255,255,0} } case 9: { // 0 } } } public rMENU(id) { new xmenu=menu_create("\rWybierz bron:","rMenu_w"); menu_additem(xmenu,"M4A1"); menu_additem(xmenu,"AK47"); menu_additem(xmenu,"AWP"); menu_setprop(xmenu,MPROP_EXITNAME,"Anuluj"); menu_setprop(xmenu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL); menu_setprop(xmenu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r"); menu_display(id, xmenu,0); return PLUGIN_HANDLED; } public rMenu_w(id, menu, item) { switch(item) { case 0:{ give_item (id,"weapon_m4a1") give_item (id,"ammo_556nato") give_item (id,"ammo_556nato") give_item (id,"ammo_556nato") give_item (id,"ammo_556nato") give_item (id,"ammo_556nato") } case 1:{ give_item (id,"weapon_ak47") give_item (id,"ammo_762nato") give_item (id,"ammo_762nato") give_item (id,"ammo_762nato") give_item (id,"ammo_762nato") give_item (id,"ammo_762nato") } case 2:{ give_item (id,"weapon_awp") give_item (id,"ammo_338magnum") give_item (id,"ammo_338magnum") give_item (id,"ammo_338magnum") give_item (id,"ammo_338magnum") give_item (id,"ammo_338magnum") } } }
Edited by tEc., 02.05.2010 22:06.
R3X
10.05.2010
przy menu brakuje nazwy
zielony wchodzi przez taska
fix
w nowej rundzie trzeba usunąć wszystkie taski
register_menuid("")
zielony wchodzi przez taska
fix
if(equali(szSound, "items/nvg_on.wav")) set_task(0.1,"ustaw",id,_,_,"b")na
if(equali(szSound, "items/nvg_on.wav")){ ustaw(id) set_task(0.1,"ustaw",id,_,_,"b") }
w nowej rundzie trzeba usunąć wszystkie taski
register_event("HLTV", "eventNewRound", "a", "1=0", "2=0"); ..... public eventNewRound(){ for(new i=1;i<33;i++) if(is_user_connected(i) && task_exists(i)) remove_task(i); }