Cos w stylu GOD MODE.
Złotówka
28.04.2010
Problem polega na tym, że w wersje 5.9l usunąłem moce klas(Przy pomocy jednego pro z amxx.pl - ten kto wie wie o kogo chodzi). I jest tak jakby god mode. Musialem usunac cos z tym zwiazane i sie tak zrobilo . Chodzi po prostu o to ze nie da sie nikogo z broni zabic odbijaja sie pociski mozna tylko z knife zadac dmg. Jesli wie ktos ktory to warunek i jak go przywrocic proszę o pomoc oczywiscie + dla tego kto pomoze
Screeaam... 28.04.2010
A myślisz, że my wiemy co zmieniałeś? Może jakieś logi? W ciemno mamy pakować? :F
Albo sma.
Albo sma.
G[o]Q
28.04.2010
pokaz wszystko co wiaze sie z damage bo pewnie masz tam jakiegos returna zaplatanego
Vertricus
28.04.2010
A ja bym powiedział że źle usunąłeś moc od odbijania paladyna
A nie żadne dmg bo nie wiem GoQ czy wiesz ale diablo korzysta z Eventa od Damage w którym nie da się edytować obrażeń
A nie żadne dmg bo nie wiem GoQ czy wiesz ale diablo korzysta z Eventa od Damage w którym nie da się edytować obrażeń
Złotówka
29.04.2010
Nie wiem gdzie to usunąłem bo nie patrzyłem co usuwam a Vert skoro wiesz ze to przyczyna to mozesz napisac jak to zrobic by znow dzialalo
Złotówka
29.04.2010
Ok proszę
Tak czytelniej będzie ;s
Użytkownik ZK. edytował ten post 29.04.2010 10:32
public fw_traceline(Float:vecStart[3],Float:vecEnd[3],ignoreM,id,trace) // pentToSkip == id, for clarity { if(!is_user_connected(id)) return FMRES_IGNORED; // not a player entity, or player is dead if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED; new hit = get_tr2(trace, TR_pHit) // not shooting anything if(!(pev(id,pev_button) & IN_ATTACK)) return FMRES_IGNORED; new h_bulet=0 if(golden_bulet[id]>0) { golden_bulet[id]-- h_bulet=1 } if(is_valid_ent(hit)) { new name[64] entity_get_string(hit,EV_SZ_classname,name,63) if(equal(name,"dbmod_shild")) { new Float: ori[3] entity_get_vector(hit,EV_VEC_origin,ori) set_tr2(trace,TR_vecEndPos,vecEnd) if(after_bullet[id]>0) { new Float: health=entity_get_float(hit,EV_FL_health) entity_set_float(hit,EV_FL_health,health-3.0) if(health-1.0<0.0) remove_entity(hit) after_bullet[id]-- } set_tr2(trace,TR_iHitgroup,8); set_tr2(trace,TR_flFraction,1.0); return FMRES_SUPERCEDE; } } if(is_user_alive(hit)) { if(h_bulet) { set_tr2(trace, TR_iHitgroup, HIT_HEAD) // Redirect shot to head // Variable angles doesn't really have a use here. static hit, Float:head_origin[3], Float:angles[3] hit = get_tr2(trace, TR_pHit) // Whomever was shot engfunc(EngFunc_GetBonePosition, hit, 8, head_origin, angles) // Find origin of head bone (8) set_tr2(trace, TR_vecEndPos, head_origin) // Blood now comes out of the head! } { if(after_bullet[id]>0) { if(ultra_armor[hit]>0) ultra_armor[hit]-- else if(player_ultra_armor_left[hit]>0)player_ultra_armor_left[hit]-- after_bullet[id]-- } set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8) } return FMRES_IGNORED } return FMRES_IGNORED; }
Tak czytelniej będzie ;s
Użytkownik ZK. edytował ten post 29.04.2010 10:32
Pawex
29.04.2010
Usun to
Użytkownik Pawex edytował ten post 29.04.2010 12:45
{ if(ultra_armor[hit]>0) ultra_armor[hit]-- else if(player_ultra_armor_left[hit]>0)player_ultra_armor_left[hit]-- after_bullet[id]-- }Albo pozmienaj "--" Na "00" I masz ;] Ale radze usunac bo to jest tarcza barby co odbija all pociski
Użytkownik Pawex edytował ten post 29.04.2010 12:45
Złotówka
29.04.2010
Pawex nie pomogło
29 kwiecień 2010 - 17:22:
Wie ktoś jak zrobić aby działało?
29 kwiecień 2010 - 17:22:
Wie ktoś jak zrobić aby działało?
false
29.04.2010
Pawex nie pomogło
29 kwiecień 2010 - 17:22:
Wie ktoś jak zrobić aby działało?
Usun cala funkcje : x
Vertricus
29.04.2010
Uprzedzam twój post
Usuń też:
register_forward(FM_TraceLine,"fw_traceline");
bo ci błędy będzie wywalać
Usuń też:
register_forward(FM_TraceLine,"fw_traceline");
bo ci błędy będzie wywalać