←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Cos w stylu GOD MODE.

Locked

  • +
  • -
Złotówka's Photo Złotówka 28.04.2010

Problem polega na tym, że w wersje 5.9l usunąłem moce klas(Przy pomocy jednego pro z amxx.pl - ten kto wie wie o kogo chodzi). I jest tak jakby god mode. Musialem usunac cos z tym zwiazane i sie tak zrobilo . Chodzi po prostu o to ze nie da sie nikogo z broni zabic odbijaja sie pociski mozna tylko z knife zadac dmg. Jesli wie ktos ktory to warunek i jak go przywrocic proszę o pomoc oczywiscie + dla tego kto pomoze
Quote

Screeaam...'s Photo Screeaam... 28.04.2010

A myślisz, że my wiemy co zmieniałeś? Może jakieś logi? W ciemno mamy pakować? :F

Albo sma.
Quote

  • +
  • -
G[o]Q's Photo G[o]Q 28.04.2010

pokaz wszystko co wiaze sie z damage bo pewnie masz tam jakiegos returna zaplatanego
Quote

  • +
  • -
Vertricus's Photo Vertricus 28.04.2010

A ja bym powiedział że źle usunąłeś moc od odbijania paladyna :>
A nie żadne dmg bo nie wiem GoQ czy wiesz ale diablo korzysta z Eventa od Damage w którym nie da się edytować obrażeń :>
Quote

  • +
  • -
Złotówka's Photo Złotówka 29.04.2010

Nie wiem gdzie to usunąłem bo nie patrzyłem co usuwam xD a Vert skoro wiesz ze to przyczyna to mozesz napisac jak to zrobic by znow dzialalo
Quote

  • +
  • -
Vertricus's Photo Vertricus 29.04.2010

oj oj oj :>
Wklej jak wygląda u ciebie: fw_traceline
Quote

  • +
  • -
Złotówka's Photo Złotówka 29.04.2010

Ok proszę
public fw_traceline(Float:vecStart[3],Float:vecEnd[3],ignoreM,id,trace) // pentToSkip == id, for clarity
 {
 	
	if(!is_user_connected(id))
		return FMRES_IGNORED;

	// not a player entity, or player is dead
	if(!is_user_alive(id))
		return FMRES_IGNORED;

	new hit = get_tr2(trace, TR_pHit)	
	
	// not shooting anything
	if(!(pev(id,pev_button) & IN_ATTACK))
		return FMRES_IGNORED;
		
	new h_bulet=0
	
	if(golden_bulet[id]>0) 
	{
		golden_bulet[id]--
		h_bulet=1
	}
		
	if(is_valid_ent(hit))
	{
		new name[64]
		entity_get_string(hit,EV_SZ_classname,name,63)
		
		if(equal(name,"dbmod_shild"))
		{
			new Float: ori[3]
			entity_get_vector(hit,EV_VEC_origin,ori)
			set_tr2(trace,TR_vecEndPos,vecEnd)
			if(after_bullet[id]>0)
			{			
				new Float: health=entity_get_float(hit,EV_FL_health)
				entity_set_float(hit,EV_FL_health,health-3.0)
				if(health-1.0<0.0) remove_entity(hit)
				after_bullet[id]--
			}
			set_tr2(trace,TR_iHitgroup,8);
			set_tr2(trace,TR_flFraction,1.0);
			return FMRES_SUPERCEDE;
		}
	}	
		
	if(is_user_alive(hit))
	{
		if(h_bulet)
		{
			set_tr2(trace, TR_iHitgroup, HIT_HEAD) // Redirect shot to head
	    
			// Variable angles doesn't really have a use here.
			static hit, Float:head_origin[3], Float:angles[3]
			
			hit = get_tr2(trace, TR_pHit) // Whomever was shot
			engfunc(EngFunc_GetBonePosition, hit, 8, head_origin, angles) // Find origin of head bone (8)
			
			set_tr2(trace, TR_vecEndPos, head_origin) // Blood now comes out of the head!
		}
		
		{
			if(after_bullet[id]>0)
			{
				if(ultra_armor[hit]>0) ultra_armor[hit]--
				else if(player_ultra_armor_left[hit]>0)player_ultra_armor_left[hit]--
				after_bullet[id]--
			}
			set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8)
		}
		return FMRES_IGNORED
	}
		
	return FMRES_IGNORED;
}

Tak czytelniej będzie ;s
Edited by ZK., 29.04.2010 10:32.
Quote

  • +
  • -
Pawex's Photo Pawex 29.04.2010

Usun to
{
				if(ultra_armor[hit]>0) ultra_armor[hit]--
				else if(player_ultra_armor_left[hit]>0)player_ultra_armor_left[hit]--
				after_bullet[id]--
			}
Albo pozmienaj "--" Na "00" I masz ;] Ale radze usunac bo to jest tarcza barby co odbija all pociski
Edited by Pawex, 29.04.2010 12:45.
Quote

  • +
  • -
Złotówka's Photo Złotówka 29.04.2010

Pawex nie pomogło

29 kwiecień 2010 - 17:22:
Wie ktoś jak zrobić aby działało?
Quote

  • +
  • -
false's Photo false 29.04.2010

Pawex nie pomogło

29 kwiecień 2010 - 17:22:
Wie ktoś jak zrobić aby działało?



Usun cala funkcje : x xD
Quote

  • +
  • -
Złotówka's Photo Złotówka 29.04.2010

Działa Ghoscik + . Problem Rozwiazany
Quote

  • +
  • -
Vertricus's Photo Vertricus 29.04.2010

Uprzedzam twój post :>
Usuń też:
register_forward(FM_TraceLine,"fw_traceline");
bo ci błędy będzie wywalać :>
Quote
Locked