←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Leczenie przy danej klasie

Locked

Veeq's Photo Veeq 28.04.2010

Witam. Chciałbym zrobić aby dana klasa regenerowała sobie hp nawet gdy biega z awp czy z czym kolwiek nie musi sie ładować a i tak co 5 sec np dostaje 35 hp. Jak takie cuś zrobić? Jeszcze jedno jak zrobić item który daje np 60 do zwinności?
Edited by Veeq, 28.04.2010 14:11.
Quote

  • +
  • -
Lukasz5's Photo Lukasz5 28.04.2010

new hp = get_user_health(id)
set_user_health(id, hp + 35)
I wykorzystaj opcję task... Nieoficjalny polski support AMX Mod X -> Dokumentacja :: AMXX
[uwaga=Pavulon]taki link będzie ładniejszy: Dokumentacja :: AMXX > Core > amxmodx >> set_task[/uwaga]
Quote

Veeq's Photo Veeq 28.04.2010

mógłbyś dokładniej? Bo nic z tego nie czaje gdzie to dodać ani nic nie napisałeś...
Quote

  • +
  • -
Lukasz5's Photo Lukasz5 28.04.2010

Dodaj tam do klasy, na której chcesz to mieć.. set_task masz opisany na stronce, którą ci podałem... :)
Quote

Screeaam...'s Photo Screeaam... 28.04.2010

set_task(5.0, "hppp", _, _, _, "b")

public hppp(id)
{
             new hp = get_user_health(id)
             set_user_health(id, hp + 35) 
}

Mam pytanie, po co zmienną od get_user_health(id)

?
Edited by Screeaam..., 28.04.2010 14:50.
Quote

  • +
  • -
mgr inż. Pavulon's Photo mgr inż. Pavulon 28.04.2010

set_task(5.0, "hppp", _, _, _, "b")

public hppp(id)
{
             new hp = get_user_health(id)
             set_user_health(id, hp + 35) 
}

Mam pytanie, po co zmienną od get_user_health(id)

?


no tak, możesz to zrobić bez zmiennej, ale musisz pobierać ilość hp gracza:
set_user_health(id, get_user_health(id) + 35) 
Quote

  • +
  • -
G[o]Q's Photo G[o]Q 28.04.2010

set_task(5.0, "hppp", id, _, _, "b")
Quote

Screeaam...'s Photo Screeaam... 28.04.2010

A co to za różnica czy pobierze teraz, czy jak wpisze new hp = get_user_health? xD
Quote

  • +
  • -
mgr inż. Pavulon's Photo mgr inż. Pavulon 28.04.2010

jeżeli wartość zwracana przez funkcje jest używana tylko w jednym miejscu nie ma sensu korzystanie(wykorzystywania pamięci) ze zmiennych, w przeciwnym wypadku zmienna jest zalecana
Quote

Screeaam...'s Photo Screeaam... 28.04.2010

Czyli, jeżeli da się zmienną, to mniej pamięci wykorzystuje?
Quote

  • +
  • -
G[o]Q's Photo G[o]Q 28.04.2010

czyli jak ty piszesz to nie myslisz co piszesz :?:

skoro cos sie tworzy i jeszcze cos tam sie wklada to powierzchnia sie zmniejsza
Quote

Veeq's Photo Veeq 28.04.2010

to jak mam to wreszcie zrobić??
Quote

Screeaam...'s Photo Screeaam... 28.04.2010

public hppp(id)

{

             new hp = get_user_health(id)

             set_user_health(id, hp + 35) 

}



set_task(5.0, "hppp", id, _, _, "b")
Quote

Veeq's Photo Veeq 28.04.2010

Gdzie to dodać i co napisać pod opcjami klasy?
Quote

  • +
  • -
G[o]Q's Photo G[o]Q 28.04.2010

ja bym to zrobil tak

public hppp(id)
{
             new ammount=30
             if (get_user_health(id)+ammount>race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]) return PLUGIN_HANDLED
             new hp = get_user_health(id)
             set_user_health(id, hp + ammount) 
}
roundstart()
for...
set_task(5.0, "hppp", i, _, _, "b")


ale to tylko ja wiec sie nie przejmuj
Quote

Veeq's Photo Veeq 28.04.2010

nom ok ale gdzie to dodać?? napiszcie co do czego jak możecie bo jestem w tym mało obeznany :unsure:

29 kwiecień 2010 - 14:33:
OMG dowiem się gdzie to dodać??
Quote
Locked