Leczenie przy danej klasie
Veeq 28.04.2010
Witam. Chciałbym zrobić aby dana klasa regenerowała sobie hp nawet gdy biega z awp czy z czym kolwiek nie musi sie ładować a i tak co 5 sec np dostaje 35 hp. Jak takie cuś zrobić? Jeszcze jedno jak zrobić item który daje np 60 do zwinności?
Edited by Veeq, 28.04.2010 14:11.
Edited by Veeq, 28.04.2010 14:11.
Lukasz5
28.04.2010
new hp = get_user_health(id) set_user_health(id, hp + 35)I wykorzystaj opcję task... Nieoficjalny polski support AMX Mod X -> Dokumentacja :: AMXX
[uwaga=Pavulon]taki link będzie ładniejszy: Dokumentacja :: AMXX > Core > amxmodx >> set_task[/uwaga]
Veeq 28.04.2010
mógłbyś dokładniej? Bo nic z tego nie czaje gdzie to dodać ani nic nie napisałeś...
Lukasz5
28.04.2010
Dodaj tam do klasy, na której chcesz to mieć.. set_task masz opisany na stronce, którą ci podałem...
Screeaam... 28.04.2010
set_task(5.0, "hppp", _, _, _, "b")
public hppp(id) { new hp = get_user_health(id) set_user_health(id, hp + 35) }
Mam pytanie, po co zmienną od get_user_health(id)
?
Edited by Screeaam..., 28.04.2010 14:50.
mgr inż. Pavulon
28.04.2010
set_task(5.0, "hppp", _, _, _, "b")public hppp(id) { new hp = get_user_health(id) set_user_health(id, hp + 35) }
Mam pytanie, po co zmienną od get_user_health(id)
?
no tak, możesz to zrobić bez zmiennej, ale musisz pobierać ilość hp gracza:
set_user_health(id, get_user_health(id) + 35)
Screeaam... 28.04.2010
A co to za różnica czy pobierze teraz, czy jak wpisze new hp = get_user_health?
mgr inż. Pavulon
28.04.2010
jeżeli wartość zwracana przez funkcje jest używana tylko w jednym miejscu nie ma sensu korzystanie(wykorzystywania pamięci) ze zmiennych, w przeciwnym wypadku zmienna jest zalecana
G[o]Q
28.04.2010
czyli jak ty piszesz to nie myslisz co piszesz
skoro cos sie tworzy i jeszcze cos tam sie wklada to powierzchnia sie zmniejsza
skoro cos sie tworzy i jeszcze cos tam sie wklada to powierzchnia sie zmniejsza
Screeaam... 28.04.2010
public hppp(id) { new hp = get_user_health(id) set_user_health(id, hp + 35) } set_task(5.0, "hppp", id, _, _, "b")
G[o]Q
28.04.2010
ja bym to zrobil tak
ale to tylko ja wiec sie nie przejmuj
public hppp(id) { new ammount=30 if (get_user_health(id)+ammount>race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]) return PLUGIN_HANDLED new hp = get_user_health(id) set_user_health(id, hp + ammount) } roundstart() for... set_task(5.0, "hppp", i, _, _, "b")
ale to tylko ja wiec sie nie przejmuj
Veeq 28.04.2010
nom ok ale gdzie to dodać?? napiszcie co do czego jak możecie bo jestem w tym mało obeznany
29 kwiecień 2010 - 14:33:
OMG dowiem się gdzie to dodać??
29 kwiecień 2010 - 14:33:
OMG dowiem się gdzie to dodać??