Jak ustawić każdej klasie zombie inny model ? W pliku zp_zombieclasses_new.ini w polu model ustawiam jakiś, ale to nie działa.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Modele zombie
Temat rozp.
Wloowka
, 25.04.2010 16:10
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 25.04.2010 16:10
#2
Napisano 25.04.2010 16:41
W pliku zombieplauge_new.ini masz takie coś
[Player Models] (randomly chosen if more than one)
HUMAN = sas ; z tego wynika ze sas to tak idze cstrike/models/player/sas/sas.mdl
NEMESIS = zombie_source ;; wygląd nemka ;]
SURVIVOR = leet ;; wygląd survorka
ADMIN ZOMBIE = zombie_source ;; wygląd admina jak jest zombie
ADMIN HUMAN = vip ;; admin jak jest człowiekiem
SNIPER = urban ;; sniper
ASSASSIN = zombie_source ;; zombie assasin ;]
; If you don't want people using altered player models, enable the following.
; 1 = Bounds Check (model's geometry must fit in the same bbox)
; 2 = CRC Check (file on client must exactly match server's file)
FORCE CONSISTENCY = 0
; By default, zombie models are class specific. You can edit them separately in your zp_zombieclasses.ini
; If, however, you want all zombies to use the same models regardless of class, you can enable this
; setting and add your global zombie models to the "ZOMBIE" line.
SAME MODELS FOR ALL = 0
ZOMBIE = zombie_source
[Weapon Models]
V_KNIFE HUMAN = models/v_knife.mdl ;noze u człoweików
V_KNIFE NEMESIS = models/zombie_plague/v_knife_zombie.mdl ; łapy u zombie
V_M249 SURVIVOR = models/v_m249.mdl ; krowa u Survka
GRENADE INFECT = models/zombie_plague/v_grenade_infect.mdl ; granaty
GRENADE FIRE = models/zombie_plague/v_grenade_fire.mdl
GRENADE FROST = models/zombie_plague/v_grenade_frost.mdl
GRENADE FLARE = models/zombie_plague/v_grenade_flare.mdl
V_KNIFE ADMIN HUMAN = models/v_knife.mdl ; kosa u admina
V_KNIFE ADMIN ZOMBIE = models/zombie_plague/v_knife_zombie.mdl ; kosa u admina zombie
V_AWP SNIPER = models/v_awp.mdl ;model awp dla snipera
V_KNIFE ASSASSIN = models/zombie_plague/v_knife_zombie.mdl ;łapy dla assaasina
a co do zp_zombieclasses_new.ini to tam dodajesz nówki klasy :} i zmieniasz tam ich nazwy moce itp itd
[Player Models] (randomly chosen if more than one)
HUMAN = sas ; z tego wynika ze sas to tak idze cstrike/models/player/sas/sas.mdl
NEMESIS = zombie_source ;; wygląd nemka ;]
SURVIVOR = leet ;; wygląd survorka
ADMIN ZOMBIE = zombie_source ;; wygląd admina jak jest zombie
ADMIN HUMAN = vip ;; admin jak jest człowiekiem
SNIPER = urban ;; sniper
ASSASSIN = zombie_source ;; zombie assasin ;]
; If you don't want people using altered player models, enable the following.
; 1 = Bounds Check (model's geometry must fit in the same bbox)
; 2 = CRC Check (file on client must exactly match server's file)
FORCE CONSISTENCY = 0
; By default, zombie models are class specific. You can edit them separately in your zp_zombieclasses.ini
; If, however, you want all zombies to use the same models regardless of class, you can enable this
; setting and add your global zombie models to the "ZOMBIE" line.
SAME MODELS FOR ALL = 0
ZOMBIE = zombie_source
[Weapon Models]
V_KNIFE HUMAN = models/v_knife.mdl ;noze u człoweików
V_KNIFE NEMESIS = models/zombie_plague/v_knife_zombie.mdl ; łapy u zombie
V_M249 SURVIVOR = models/v_m249.mdl ; krowa u Survka
GRENADE INFECT = models/zombie_plague/v_grenade_infect.mdl ; granaty
GRENADE FIRE = models/zombie_plague/v_grenade_fire.mdl
GRENADE FROST = models/zombie_plague/v_grenade_frost.mdl
GRENADE FLARE = models/zombie_plague/v_grenade_flare.mdl
V_KNIFE ADMIN HUMAN = models/v_knife.mdl ; kosa u admina
V_KNIFE ADMIN ZOMBIE = models/zombie_plague/v_knife_zombie.mdl ; kosa u admina zombie
V_AWP SNIPER = models/v_awp.mdl ;model awp dla snipera
V_KNIFE ASSASSIN = models/zombie_plague/v_knife_zombie.mdl ;łapy dla assaasina
a co do zp_zombieclasses_new.ini to tam dodajesz nówki klasy :} i zmieniasz tam ich nazwy moce itp itd
#3
Napisano 25.04.2010 16:44
Ale jak POZCZEGÓLNEMU zombie dodać model, np Poison Zombie jest kościotrupem, a Big Zombie jakims grubasem
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych