Tele?
Screeaam... 25.04.2010
Witam i pytam.
Jak mogę się dowiedzieć o jakichś funkcjach teleportujących daną osobę w X miejsce? Np. Żeby gościa z CT teleportowało na resp CT?
Proszę o porady i wskazówki, dziękuję.
Oraz jak napisać plugin, w którym będzie wyświetlana wiadomość na HUD co X sekund/rund?
Edited by Screeaam..., 25.04.2010 02:25.
Jak mogę się dowiedzieć o jakichś funkcjach teleportujących daną osobę w X miejsce? Np. Żeby gościa z CT teleportowało na resp CT?
Proszę o porady i wskazówki, dziękuję.
Oraz jak napisać plugin, w którym będzie wyświetlana wiadomość na HUD co X sekund/rund?
Edited by Screeaam..., 25.04.2010 02:25.
G[o]Q
25.04.2010
get_user_origin && set_user_origin
pobierasz na starcie rundy coordy jednego z tt i troche je modyfikujesz zeby nie zablokowac sie i jestes na respie przeciwnika
pobierasz na starcie rundy coordy jednego z tt i troche je modyfikujesz zeby nie zablokowac sie i jestes na respie przeciwnika
Screeaam... 25.04.2010
W jakim evencie ?
Roundstart()
Ale potem żeby go przenieść? Np. Wciska E na nożu i jest na respie? Np. po 20 sekundach od rozpoczęcia?
Edit:
Pobiera pozycje i teleportuje gracza, ale jak wykorzystać, aby robić to na E i nożu?
Edited by Screeaam..., 25.04.2010 12:34.
Roundstart()
Ale potem żeby go przenieść? Np. Wciska E na nożu i jest na respie? Np. po 20 sekundach od rozpoczęcia?
Edit:
public TeleGracz(id) { new origin[3] get_user_origin(id, origin, 0) origin[2] = origin[2] + 10 set_user_origin(id, origin) }
Pobiera pozycje i teleportuje gracza, ale jak wykorzystać, aby robić to na E i nożu?
Edited by Screeaam..., 25.04.2010 12:34.
G[o]Q
25.04.2010
no raczej chodzilo mi o modyfikacje X lub Y bo inaczej wywalisz goscia w sufit pobierasz na starcie a ustawiasz w wywolaniu czyli globalna tablica[33][3] alleluja i do przodu
Screeaam... 25.04.2010
Ale ja chcę po wciśnięciu E na nożu raz na rundę aby teleportowało do własnego respa, nie przeciwnika..
Który to kod w war3fcie ?
Edited by Screeaam..., 25.04.2010 13:09.
Który to kod w war3fcie ?
Edited by Screeaam..., 25.04.2010 13:09.
Kusek
25.04.2010
przecież łatwo to z edytować, zapewne jest tam gdzie trzeba przetelporotwać i pisze TT respawn, zmień na CT i będzie ok, daj pod nóż i będzie gites, lub wyciągnij funkcję od warotwnika, klikasz E i pojawiasz się na swoim respie 50hp
Screeaam... 25.04.2010
przecież łatwo to z edytować, zapewne jest tam gdzie trzeba przetelporotwać i pisze TT respawn, zmień na CT i będzie ok, daj pod nóż i będzie gites, lub wyciągnij funkcję od warotwnika, klikasz E i pojawiasz się na swoim respie 50hp
Ok ,ale która to funkcja w War3fcie?
Tomi 25.04.2010
Wartownik ją posiada, zaraz dam edita
race_warden.inl to i jeszcze gdzies
Edited by TomI, 25.04.2010 14:06.
race_warden.inl to i jeszcze gdzies
Edited by TomI, 25.04.2010 14:06.
Screeaam... 25.04.2010
Czy to to:
?
else { new vOrigin[3], vNewOrigin[3], Float:fSpawnOrigin[3]; // Get the user's origin get_user_origin( id, vOrigin ); // Get the origin of the spawn entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fSpawnOrigin ); // Convert float vector to int vector FVecIVec( fSpawnOrigin, vNewOrigin ); // Move the user set_user_origin( id, vNewOrigin ); // Play teleport animation at old location Create_TE_TELEPORT( vOrigin ); // Change user's health set_user_health( id, VENGEANCE_HEALTH ); // Play the Vengeance sound emit_sound( id, CHAN_STATIC, g_szSounds[SOUND_VENGEANCE], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM ); // Set up a new ultimate delay ULT_ResetCooldown( id, get_pcvar_num( CVAR_wc3_ult_cooldown ) ); }
?
G[o]Q
25.04.2010
new coordy[33][3] . . . roundstart(){ . . . get_user_origin(i,coordy[id],0) } . . . public tele(id){ set_user_origin(id,coordy[id]) } use_spell(id){ . . . if(player_class[id]==Ninja) tele(id) }
tak wyglada bardzo skrocona wersja ktora powinna dzialac
Screeaam... 25.04.2010
Okej, czyli w roundstart() wpisuje to:
get_user_origin(i,coordy[id],0)
Ale przecież to będzie każdego sprawdzało, może tutaj dać ifa, że tylko jedna klasa?
Rozumien, że to:
Gdzieś na koniec, a w use_spell co wpisać?
A to do use spell?:
get_user_origin(i,coordy[id],0)
Ale przecież to będzie każdego sprawdzało, może tutaj dać ifa, że tylko jedna klasa?
Rozumien, że to:
public tele(id){ set_user_origin(id,coordy[id]) } use_spell(id){
Gdzieś na koniec, a w use_spell co wpisać?
A to do use spell?:
if(player_class[id]==Ninja) tele(id) }
G[o]Q
25.04.2010
ta dodajesz do use_spell mozesz dodac warunek w roundstart chociaz nie jest on wymagany
Screeaam... 25.04.2010
zrobiłem tak:
RoundStart()
To na koniec.
Będzie to działać?
Nie działa. :F
25 kwiecień 2010 - 22:46:
Zrobiłem po swojemu.
Roundstart()
Do
Dodałem to:
Pod
Dodałem to:
Podpiąłem teleport[id] pod klase, przed switchem wyzerowałem i... teleportuje na resp, ale do góry i ląduje w teksturach, co robić?
Edited by Screeaam..., 25.04.2010 22:48.
new coordy[33][3]
RoundStart()
if(player_class[i] == Galthran){ get_user_origin(i,coordy[i],0) }
To na koniec.
public tele(id){ set_user_origin(id,coordy[id]) new name[32] get_user_name(id, name, 31) ColorChat(id, GREEN,"^x04[DiabloMod][%s]^x01 Zostales przeteleportowany na Twoj respawn!", name) }To w public use_spell:
if (get_user_button(id) & IN_USE && on_knife[id] && button[id]==0 && player_class[id]==Grinswold) { button[id]=1; tele(id) }
Będzie to działać?
Nie działa. :F
25 kwiecień 2010 - 22:46:
Zrobiłem po swojemu.
new coordy[33][3]
Roundstart()
get_user_origin(i,coordy[i],0)
Do
public Check_Magic(id)
Dodałem to:
if (teleport[id] > 0) tele(id)
Pod
public Prethink_Blink(id)
Dodałem to:
/* ==================================================================================================== */ public tele(id) { if (used_item[id]) { hudmsg(id,2.0,"Uzyles!") return PLUGIN_CONTINUE } if (get_user_button(id) & IN_USE && on_knife[id] && button[id]==0) { button[id]=1; set_user_origin(id,coordy[id]) new name[32] get_user_name(id, name, 31) ColorChat(id, GREEN,"^x04[DiabloMod][%s]^x01 Zostales przeteleportowany na Twoj respawn!", name) } used_item[id] = false return PLUGIN_CONTINUE } /* ==================================================================================================== */
Podpiąłem teleport[id] pod klase, przed switchem wyzerowałem i... teleportuje na resp, ale do góry i ląduje w teksturach, co robić?
Edited by Screeaam..., 25.04.2010 22:48.
Screeaam... 26.04.2010
A pokaz funkcje od przenoszenia ; = ] moze cos zle zrobiles ? ;d
Wszystko masz wyżej, pobrałem origin, a potem w wywołaniu ustawiłem i gracza wywala do góry i blokuje w txt..
26 kwiecień 2010 - 20:45:
Pomoże ktoś, żeby gracza nie wywalało w górę?
false
27.04.2010
A pokaz funkcje od przenoszenia ; = ] moze cos zle zrobiles ? ;d
Wszystko masz wyżej, pobrałem origin, a potem w wywołaniu ustawiłem i gracza wywala do góry i blokuje w txt..
26 kwiecień 2010 - 20:45:
Pomoże ktoś, żeby gracza nie wywalało w górę?
A masz tak jak w War3ft ?