←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Tele?

Locked

Screeaam...'s Photo Screeaam... 25.04.2010

Witam i pytam. xD

Jak mogę się dowiedzieć o jakichś funkcjach teleportujących daną osobę w X miejsce? Np. Żeby gościa z CT teleportowało na resp CT?

Proszę o porady i wskazówki, dziękuję.

Oraz jak napisać plugin, w którym będzie wyświetlana wiadomość na HUD co X sekund/rund?
Edited by Screeaam..., 25.04.2010 02:25.
Quote

  • +
  • -
G[o]Q's Photo G[o]Q 25.04.2010

get_user_origin && set_user_origin
pobierasz na starcie rundy coordy jednego z tt i troche je modyfikujesz zeby nie zablokowac sie i jestes na respie przeciwnika :D
Quote

Screeaam...'s Photo Screeaam... 25.04.2010

W jakim evencie ?

Roundstart()

Ale potem żeby go przenieść? Np. Wciska E na nożu i jest na respie? Np. po 20 sekundach od rozpoczęcia?

Edit:



public TeleGracz(id)
{
    new origin[3]
    get_user_origin(id, origin, 0)
    origin[2] = origin[2] + 10
    set_user_origin(id, origin)
}

Pobiera pozycje i teleportuje gracza, ale jak wykorzystać, aby robić to na E i nożu?
Edited by Screeaam..., 25.04.2010 12:34.
Quote

  • +
  • -
G[o]Q's Photo G[o]Q 25.04.2010

no raczej chodzilo mi o modyfikacje X lub Y bo inaczej wywalisz goscia w sufit pobierasz na starcie a ustawiasz w wywolaniu czyli globalna tablica[33][3] alleluja i do przodu
Quote

Screeaam...'s Photo Screeaam... 25.04.2010

Dobra, nic nie czaje. :/
Quote

  • +
  • -
Kusek's Photo Kusek 25.04.2010

weź sobie kod z war3FT z itemku kameleon
Quote

Screeaam...'s Photo Screeaam... 25.04.2010

Ale ja chcę po wciśnięciu E na nożu raz na rundę aby teleportowało do własnego respa, nie przeciwnika..

Który to kod w war3fcie ?
Edited by Screeaam..., 25.04.2010 13:09.
Quote

  • +
  • -
Kusek's Photo Kusek 25.04.2010

przecież łatwo to z edytować, zapewne jest tam gdzie trzeba przetelporotwać i pisze TT respawn, zmień na CT i będzie ok, daj pod nóż i będzie gites, lub wyciągnij funkcję od warotwnika, klikasz E i pojawiasz się na swoim respie 50hp
Quote

Screeaam...'s Photo Screeaam... 25.04.2010

przecież łatwo to z edytować, zapewne jest tam gdzie trzeba przetelporotwać i pisze TT respawn, zmień na CT i będzie ok, daj pod nóż i będzie gites, lub wyciągnij funkcję od warotwnika, klikasz E i pojawiasz się na swoim respie 50hp



Ok ,ale która to funkcja w War3fcie?
Quote

Tomi's Photo Tomi 25.04.2010

Wartownik ją posiada, zaraz dam edita
race_warden.inl to i jeszcze gdzies
Edited by TomI, 25.04.2010 14:06.
Quote

Screeaam...'s Photo Screeaam... 25.04.2010

Czy to to:


else
		{
			new vOrigin[3], vNewOrigin[3], Float:fSpawnOrigin[3];
			
			// Get the user's origin
			get_user_origin( id, vOrigin );

			// Get the origin of the spawn
			entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fSpawnOrigin );
			
			// Convert float vector to int vector
			FVecIVec( fSpawnOrigin, vNewOrigin );
			
			// Move the user
			set_user_origin( id, vNewOrigin );

			// Play teleport animation at old location
			Create_TE_TELEPORT( vOrigin );

			// Change user's health
			set_user_health( id, VENGEANCE_HEALTH );

			// Play the Vengeance sound		
			emit_sound( id, CHAN_STATIC, g_szSounds[SOUND_VENGEANCE], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM );

			// Set up a new ultimate delay
			ULT_ResetCooldown( id, get_pcvar_num( CVAR_wc3_ult_cooldown ) );
		}

?
Quote

  • +
  • -
Kusek's Photo Kusek 25.04.2010

Yes
Quote

Screeaam...'s Photo Screeaam... 25.04.2010

Ale jak go przerobić ?
Quote

  • +
  • -
G[o]Q's Photo G[o]Q 25.04.2010

new coordy[33][3]
.
.
.

roundstart(){
.
.
.
get_user_origin(i,coordy[id],0)
}
.
.
.
public tele(id){
set_user_origin(id,coordy[id])
}
use_spell(id){
.
.
.
if(player_class[id]==Ninja) tele(id)
}

tak wyglada bardzo skrocona wersja ktora powinna dzialac
Quote

Screeaam...'s Photo Screeaam... 25.04.2010

Okej, czyli w roundstart() wpisuje to:

get_user_origin(i,coordy[id],0)


Ale przecież to będzie każdego sprawdzało, może tutaj dać ifa, że tylko jedna klasa?


Rozumien, że to:

public tele(id){
set_user_origin(id,coordy[id])
}
use_spell(id){

Gdzieś na koniec, a w use_spell co wpisać?

A to do use spell?:

if(player_class[id]==Ninja) tele(id)
}
Quote

  • +
  • -
G[o]Q's Photo G[o]Q 25.04.2010

ta dodajesz do use_spell mozesz dodac warunek w roundstart chociaz nie jest on wymagany :D
Quote

Screeaam...'s Photo Screeaam... 25.04.2010

zrobiłem tak:

new coordy[33][3]

RoundStart()

if(player_class[i] == Galthran){
                get_user_origin(i,coordy[i],0)
                }

To na koniec.


public tele(id){
       set_user_origin(id,coordy[id])
       new name[32]
       get_user_name(id, name, 31)
       ColorChat(id, GREEN,"^x04[DiabloMod][%s]^x01 Zostales przeteleportowany na Twoj respawn!", name)
}
To w public use_spell:
        if (get_user_button(id) & IN_USE && on_knife[id] && button[id]==0 && player_class[id]==Grinswold)
        {
        button[id]=1;
        tele(id)
        }


Będzie to działać?


Nie działa. :F

25 kwiecień 2010 - 22:46:
Zrobiłem po swojemu. :D

new coordy[33][3]

Roundstart()

get_user_origin(i,coordy[i],0)

Do
public Check_Magic(id)

Dodałem to:

if (teleport[id] > 0) tele(id)

Pod
public Prethink_Blink(id)

Dodałem to:

/* ==================================================================================================== */
public tele(id)
{
       if (used_item[id])
       {
		hudmsg(id,2.0,"Uzyles!")
		return PLUGIN_CONTINUE
       }
       if (get_user_button(id) & IN_USE && on_knife[id] && button[id]==0)
       {
       button[id]=1;
       set_user_origin(id,coordy[id])
       new name[32]
       get_user_name(id, name, 31)
       ColorChat(id, GREEN,"^x04[DiabloMod][%s]^x01 Zostales przeteleportowany na Twoj respawn!", name)
       }
       used_item[id] = false
       return PLUGIN_CONTINUE
}
/* ==================================================================================================== */


Podpiąłem teleport[id] pod klase, przed switchem wyzerowałem i... teleportuje na resp, ale do góry i ląduje w teksturach, co robić?
Edited by Screeaam..., 25.04.2010 22:48.
Quote

  • +
  • -
false's Photo false 26.04.2010

A pokaz funkcje od przenoszenia ; = ] moze cos zle zrobiles ? ;d
Quote

Screeaam...'s Photo Screeaam... 26.04.2010

A pokaz funkcje od przenoszenia ; = ] moze cos zle zrobiles ? ;d



Wszystko masz wyżej, pobrałem origin, a potem w wywołaniu ustawiłem i gracza wywala do góry i blokuje w txt..

26 kwiecień 2010 - 20:45:
Pomoże ktoś, żeby gracza nie wywalało w górę?
Quote

  • +
  • -
false's Photo false 27.04.2010

A pokaz funkcje od przenoszenia ; = ] moze cos zle zrobiles ? ;d



Wszystko masz wyżej, pobrałem origin, a potem w wywołaniu ustawiłem i gracza wywala do góry i blokuje w txt..

26 kwiecień 2010 - 20:45:
Pomoże ktoś, żeby gracza nie wywalało w górę?


A masz tak jak w War3ft ?
Quote
Locked