Blokowanie broni
Lukasz5
25.04.2010
Dopiero się tak jakby uczę, ale wyciągnij z rozgrzewki...
new bool:isrestart = false
register_clcmd("drop","block") register_clcmd("cl_setautobuy","block") register_clcmd("cl_autobuy","block") register_clcmd("cl_setrebuy","block") register_clcmd("cl_rebuy","block") register_clcmd("buy","block") register_clcmd("glock","block") register_clcmd("usp","block") register_clcmd("p228","block") register_clcmd("deagle","block") register_clcmd("elites","block") register_clcmd("fn57","block") register_clcmd("m3","block") register_clcmd("autoshotgun","block") register_clcmd("mac10","block") register_clcmd("tmp","block") register_clcmd("mp5","block") register_clcmd("ump45","block") register_clcmd("p90","block") register_clcmd("galil","block") register_clcmd("ak47","block") register_clcmd("scout","block") register_clcmd("sg552","block") register_clcmd("awp","block") register_clcmd("g3sg1","block") register_clcmd("famas","block") register_clcmd("m4a1","block") register_clcmd("bullpup","block") register_clcmd("sg550","block") register_clcmd("m249","block") register_clcmd("shield","block") register_clcmd("primammo","block") register_clcmd("secammo","block") register_clcmd("vest","block") register_clcmd("vesthelm","block") register_clcmd("flash","block") register_clcmd("hegren","block") register_clcmd("sgren","block") register_clcmd("nvgs","block") register_clcmd("weapon_knife", "block") register_clcmd("weapon_sg550", "block") register_clcmd("weapon_mac10", "block") register_clcmd("weapon_aug", "block") register_clcmd("weapon_xm1014", "block") register_clcmd("weapon_p90", "block") register_clcmd("weapon_c4", "block") register_clcmd("weapon_tmp", "block") register_clcmd("weapon_mp5navy", "block") register_clcmd("weapon_ump45", "block") register_clcmd("weapon_m4a1", "block") register_clcmd("weapon_awp", "block") register_clcmd("weapon_g3sg1", "block") register_clcmd("weapon_sg552", "block") register_clcmd("weapon_scout", "block") register_clcmd("weapon_m3", "block") register_clcmd("weapon_m249", "block") register_clcmd("weapon_ak47", "block") register_clcmd("weapon_fiveseven", "block") register_clcmd("weapon_usp", "block") register_clcmd("weapon_glock18", "block") register_clcmd("weapon_deagle", "block") register_clcmd("weapon_p228", "block") register_clcmd("weapon_elite", "block") register_clcmd("weapon_flashbang", "block") register_clcmd("weapon_hegrenade", "block") register_clcmd("weapon_smokegrenade", "block") register_clcmd("lastinv", "block")
public block(id) { if(isrestart) return PLUGIN_HANDLED return PLUGIN_CONTINUE }
Veeq 25.04.2010
To raczej by blokowało chyba kupywanie broni dla każdej z klas. Ja chce tylko dla jednej.
Użytkownik Veeq edytował ten post 25.04.2010 02:11
Użytkownik Veeq edytował ten post 25.04.2010 02:11
Screeaam... 25.04.2010
A więc tamten kod wpisz do Diablo (plugin_init) i zamiast funkcji:
Zrób: (dodaj na koniec sma Diablo)
Mogłem się pomylić, jeżeli błąd, proszę o poprawienie mnie.
Podsumowując:
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 25.04.2010 02:39
public block(id) { if(isrestart) return PLUGIN_HANDLED return PLUGIN_CONTINUE }
Zrób: (dodaj na koniec sma Diablo)
public block(id) { if(player_class[id] == Twojaklasa) return PLUGIN_HANDLED }
Mogłem się pomylić, jeżeli błąd, proszę o poprawienie mnie.
Podsumowując:
Spoiler
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 25.04.2010 02:39
Veeq 25.04.2010
warning 209: function "block" shoul return a calue
Przy kompilowaniu wyskakuje cus takiego
25 kwiecień 2010 - 02:50:
Ale nawet gdyby było dobrze to chyba to by tylko blokowało kupywania broni. Ja potrzebuje żeby np klasa "Mag" nie mogła wcale tej broni wyjąć tak jak ma ninja może mieć tylko nóż to ja chce to samo tylko na klase Mag i żeby mógł używać jeszcze pistoletów
Przy kompilowaniu wyskakuje cus takiego
25 kwiecień 2010 - 02:50:
Ale nawet gdyby było dobrze to chyba to by tylko blokowało kupywania broni. Ja potrzebuje żeby np klasa "Mag" nie mogła wcale tej broni wyjąć tak jak ma ninja może mieć tylko nóż to ja chce to samo tylko na klase Mag i żeby mógł używać jeszcze pistoletów
Screeaam... 25.04.2010
warning 209: function "block" shoul return a calue
Przy kompilowaniu wyskakuje cus takiego
25 kwiecień 2010 - 02:50:
Ale nawet gdyby było dobrze to chyba to by tylko blokowało kupywania broni. Ja potrzebuje żeby np klasa "Mag" nie mogła wcale tej broni wyjąć tak jak ma ninja może mieć tylko nóż to ja chce to samo tylko na klase Mag i żeby mógł używać jeszcze pistoletów
To znajdujesz funkcje Ninji z nożem i dodajesz:
if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && (player_class[id] == TwojaKlasa)) { client_cmd(id,"slot2") engclient_cmd(id,"slot2") on_knife[id]=1 }
Veeq 25.04.2010
Dobra już dałem sobie rade. Dodałem to co wcześniej mi mówiłeś tylko usunąłem wszystkie pistolety c4 nóż z tego kodu i to co mi było potrzebne. dzięki macie po PLUSIE
Screeaam... 25.04.2010
Dobra już dałem sobie rade. Dodałem to co wcześniej mi mówiłeś tylko usunąłem wszystkie pistolety c4 nóż z tego kodu i to co mi było potrzebne. dzięki macie po PLUSIE
A co, jeżeli broń zbierze z ziemi?
Adminek AMXX.PL 25.04.2010
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Problem rozwiązany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Problem rozwiązany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL