Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Moce do klas jak i co?
#1
Napisano 23.04.2010 17:38
1. Jak dorobić do klasy moc typu leczenie se 20hp co 5sekund
2. Obrażenia Redukowane o %
3. Po załadowaniu noża niewidzialnosc
Chciałbym prosić o pomoc w tym bo tego nie rozumiem albo jakis temat gdzie jest wszystko wyjasnione
#2
Napisano 23.04.2010 17:58
Tutaj
public select_class_menu(id, key)
Pod tym dodaj to
player_class[id] = Paladyn
player_class[id] = Paladyn player_b_heal = 20
Tak samo zrob z Redukcja HP tylko podstaw inna zmienna. Nie weim czy bedzie 100% dzialac ale powinno
@EDIT
a co do 3 poszukaj w 5.9l gdzies tego z Zabojca i dodaj kod
Użytkownik ZK. edytował ten post 23.04.2010 17:59
#3
Napisano 23.04.2010 18:10
23 kwiecień 2010 - 18:12:
@edit
Zapomniałes dodac [id]
Dobra na razie się dobrze skompilowało pozniej będe dokładnie na serwerze sprawdzał a tera jeszcze:
Czy jeżeli dodam tam np 2 moce tak jak tutaj:
case 7: { player_class[id] = Hunter player_b_heal[id] = 20 g_GrenadeTrap[id] = 1To będzie działać?? Normalnie się kompiluje
2. Jak zmienić np wartosc przy rekukcji obrażen :
new player_b_redirect[id] = 22
to będzie redukować obrażenia o 22 każdy strzał??
Użytkownik ReDDi edytował ten post 23.04.2010 18:19
#4
Napisano 23.04.2010 18:31
#5
Napisano 23.04.2010 18:33
To znajdź:
case Zabojca: { show_hudmessage(id, "Jestes tymczasowo niewidzialny (noz)") invisible_cast[id]=1 set_renderchange(id) }Dodaj pod tym:
case Nazwa twojej klasy...: { show_hudmessage(id, "Jestes tymczasowo niewidzialyn (noz)") invisible_cast[id]=1 set_renderchange(id) }
#6
Napisano 23.04.2010 18:34
new player_b_heal[33] = 1 //Ammount of hp to heal each 5 second]Tłumaczenie z angielskiego: Ilosc życia leczona co każde 5sekund. To jest źle napisane albo moja 5(jedyna jaką mam) z angielskiego jest nie ważna
Użytkownik ReDDi edytował ten post 23.04.2010 18:34
#7
Napisano 23.04.2010 18:45
player_b_heal[id] = 20
20 - Ilosc HP totemu
Będzie dodawał totem 20 HP/5sekund etc.
A
player_b_redirect[id] = 22Redukuje obrazenia o 22 HP.
22 - Ilosc Redukowanego HP
Mozesz je zmienic na wlasne potrzeby
#8
Napisano 23.04.2010 18:50
2. Obrażenia Redukowane o %% nie pkt.
#9
Napisano 23.04.2010 19:00
#10
Napisano 23.04.2010 19:01
#11
Napisano 23.04.2010 19:09
Chyba że da do prethinku BOW [trzeba się liczyć z dodatkowym opisem w /item]Swoją drogą to co ZK. podał zgaśnie przy pierwszym /drop bądź straceniu itemka >_>
#12
Napisano 23.04.2010 19:22
else if(player_class[id] == Hajter) player_b_heal[id]=22
i będzie działało ?
Użytkownik ReDDi edytował ten post 23.04.2010 19:26
#13
Napisano 23.04.2010 19:57
if(player_class[i] == TwojaKlasa) give_item (i, player_b_heal[id] = 20)
Nie wiem tak zrobilem ale chyba zle
#14
Napisano 23.04.2010 20:00
give_item (i, player_b_heal[id] = 20)To po wpisaniu
/dropteż już nie będzie tej mocy.
Użytkownik ReDDi edytował ten post 23.04.2010 20:01
#15
Napisano 23.04.2010 20:06
if(player_class[i] == TwojaKlasa) player_b_heal[i] = 20I zobacz czy dziala
+ Kmpiluje sie na pewno bo sprawdzilem
#16
Napisano 23.04.2010 20:18
public RoundStart(){ for (new i=0; i < 33; i++){ used_item[i] = false DemageTake1[i]=1 count_jumps(i) give_knife(i) JumpsLeft[i]=JumpsMax[i] if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1 else g_haskit[i]=0 golden_bulet[i]=0 invisible_cast[i]=0 ultra_armor[i]=0 num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/25.0,floatround_floor) set_renderchange(i) if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66) { changeskin(i,0) } { if(player_class[id] == Hajter) player_b_heal[id] = 20 } }To ni H*** się kompiluje. Aha i jeszcze 1 prosba napisz na gg 3591453
#17
Napisano 23.04.2010 21:19
Aczkolwiek tu Hajter bd dostawał item co runde a przy /drop itemka już po nim :<
#18
Napisano 23.04.2010 21:27
Bo myslałem żeby zrobić tak jak mam z double jumpem wbudowanym czyli:
public client_PostThink( id ) { if (player_b_heal[id] > 0 || player_class[id]==Hajter)Tutaj nie wiem co wpisać(id)Ale wątpie żeby to zadziałało
Użytkownik ReDDi edytował ten post 23.04.2010 21:31
#19
Napisano 23.04.2010 23:17
#20
Napisano 24.04.2010 00:08
Chyba że da do prethinku BOW [trzeba się liczyć z dodatkowym opisem w /item]Swoją drogą to co ZK. podał zgaśnie przy pierwszym /drop bądź straceniu itemka >_>
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych