←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Czy da się zamienić?

Zablokowany

Screeaam... - zdjęcie Screeaam... 20.04.2010

Witam. Mam pytanie. W Diablo Level, klasa, item itp wyświetlane są w lewym dolnym rogu i bazuje on na hud_centerid. A czy dałoby się jakoś przełożyć Hud_centerid aby pokazywało nazwy graczy, itp, ale żeby lvl itd zostało w lewym dolnym rogu? Albo jakiś plugin, ale żeby rozróżniał CT i TT tak jak to jest w hud_centerid...
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 20.04.2010

powinno wystarczyć

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "cosik"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

}

public client_PreThink(id){
new cel, body
get_user_aiming(id, cel, body)
if(cel != 0 && is_user_alive(id) && cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_SPECTATOR)
{
if(cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(cel)){
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT){
new name[64];
get_user_name(cel,name,63);
set_hudmessage(0, 0, 255, 0.28, 0.50, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "%s | HP: %d | AP: %d",name,get_user_health(cel),get_user_armor(cel))
}
else
{
new name[64];
get_user_name(cel,name,63);
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.28, 0.50, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "%s | HP: %d | AP: %d",name,get_user_health(cel),get_user_armor(cel))
}
}
else
{
if(cs_get_user_team(cel) == CS_TEAM_CT){
new name[64];
get_user_name(cel,name,63);
set_hudmessage(0, 0, 255, 0.28, 0.50, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "%s",name)
}
else
{
new name[64];
get_user_name(cel,name,63);
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.28, 0.50, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "%s",name)
}
}
}
}
Odpowiedz

Screeaam... - zdjęcie Screeaam... 20.04.2010

Ok, działa, a nie da się bardziej na środku? Bo bardziej po lewej jest. :P

Jeszcze sobie dorobię, żeby z CT widzieli ile ma HP TT i Pancerza i na odwrót.
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 20.04.2010

w set_hudmessage zmień
0.28, 0.50

na
-1.0, -1.0
Odpowiedz

Screeaam... - zdjęcie Screeaam... 20.04.2010

Okej, dziękuję jeszcze jedno pytanie, zrobiłem przykładowe menu:

#define DAMAGE_RECIEVED
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

new menu_active
new round;
#define Keysrod (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<9) // Keys: 1234567890
#define Keysrod2 (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<9) // Keys: 1234567890
#if defined DAMAGE_RECIEVED
#endif

public plugin_init()
{
	register_plugin("Wybor Broni", "1.00", "AUTHOR")
	menu_active = register_cvar("menu_active", "1")
	register_event("Damage","Damage","b")
	register_event("DeathMsg","death_msg","a")
	register_menucmd(register_menuid("rod"), Keysrod, "Pressedrod")
	register_menucmd(register_menuid("rod2"), Keysrod2, "Pressedrod2")
    	register_event("CurWeapon", "event_CurWeapon", "be", "1=1")
    	register_event("CurWeapon", "event_CurWeaponn", "be", "1=1")
    	register_event("CurWeapon", "event_CurWeaponnn", "be", "1=1")
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1) 
	register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0") 
	register_event("TextMsg","Event_RoundRestart","a","2&#Game_w")
	register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
}

public event_new_round() 
{
	round++;
	new players[32], player, pnum;
	get_players(players, pnum, "a");
	for(new i = 0; i < pnum; i++)
	{
		player = players[i];
		if (!get_pcvar_num(menu_active))
			return PLUGIN_CONTINUE
		if(round > 0)
		{
			Showrod(player);
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

public Event_RoundRestart(id)
{
	round=0;
}

public Showrod(id) {
	show_menu(id, Keysrod, "Wybierz Przycisk^n\w1. \yJeden^n9. Dalej^n", -1, "rod") // Display menu
}
public Pressedrod(id, key) {
	/* Menu:
	* 1. Jeden
	* 0. Exit
	*/
	switch (key) {
		case 0: { 
                        show_hudmessage(id, "Wybrales przycisk 1")
                        }
		case 8: { 
                        Showrod2(id)
                        }			
		}
}

public Showrod2(id) {
	show_menu(id, Keysrod, "Wybierz Przycisk^n\w1. \y Jeden^n7. Nic^n", -1, "rod2") // Display menu
}
public Pressedrod2(id, key) {
	/* Przycisk:
	* VIP Menu
	* 1. Przycisk
	* 0. Exit
	*/
	switch (key) {
		case 0: { 
                        show_hudmessage(id, "Wybrales przycisk 1")
		        }
		case 9: { 
                        Showrod(id)
                        }
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

Wziąłem je z VIP Pluginu.

1. Czy przy każdej rundzie będzie się wyświetlać?
2. Jeżeli chciałbym dodać do tego menu bronie, to muszę uwzględnić C4 czy nie ?
Odpowiedz

  • +
  • -
^^^Deed - zdjęcie ^^^Deed 20.04.2010

1. Raczej tak :
public event_new_round()
wywołuje co rundę.
2. Raczej nie, C4 nie można kupić.

Jeśli się mylę popraw mnie, dopiero się uczę...
Odpowiedz

Screeaam... - zdjęcie Screeaam... 20.04.2010

Ale dałem na 0, a nie ma być na 1?
Odpowiedz

  • +
  • -
Vertricus - zdjęcie Vertricus 20.04.2010

W menu bronie do kupienia, czy dodania?
C4 możesz dać a nie musisz tak jak każdą inną.
Odnośnie samego pluginu co masz teraz daje 99% szans że nie zadziała.
Musisz z plugin_init wyrzucić register których nie używasz bo się plug nie załaduje.
Odpowiedz

Screeaam... - zdjęcie Screeaam... 21.04.2010

Okej. To menu ma polegać na tym, że wchodzi gracz, rozpoczyna się nowa runda i wyświetla się od razu menu z wyborem broni, wtedy wybierają broń i menu znika i tak co rundę..

Odnośnie tego wyświetlania, jak zrobić, aby ten napis był wyżej, nad celownikiem ?
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 21.04.2010 15:20
Odpowiedz

  • +
  • -
Vertricus - zdjęcie Vertricus 21.04.2010

zamiast drugiego -1.0 wstaw coś koło 0.3
A odnośnie menu to można tu nowy typ menu zastosować w sensie tworzysz menu w plugin_cfg np.
a poźniej tylko menu_display na evencie new round dla wybranych graczy :>
Odpowiedz

Screeaam... - zdjęcie Screeaam... 21.04.2010

A odnośnie menu to można tu nowy typ menu zastosować w sensie tworzysz menu w plugin_cfg np.
a poźniej tylko menu_display na evencie new round dla wybranych graczy :>



Tja.. Czarna Magi. :<

A z tym co ja mam nie będzie działało jeżeli bym registery usunął? I chcę to menu co rundę, dla wszystkich graczy.


@Edit:

Wyświetlanie zrobiłem na 0.4 (Jest na dole) a potem na -0.4 i się wyświetla na dole. ;/
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 21.04.2010 15:34
Odpowiedz

  • +
  • -
Vertricus - zdjęcie Vertricus 21.04.2010

-1.0 to wyśrodkowanie
a 0 do 1 normalnie ;|
Masz amxstudio? Tam jest generator HudMsg i sobie mozesz wybrac jak ci pasi :>
Odnośnie Menu:
New AMXX Menu System - AlliedModders
W case dajesz give_item(id, "weapon_NAZWA")
a w menu_additem(menu, "\wI'm Selection #2", "2", 0);
Ustawiasz menu_additem(menu, "Emka :D", "2", 0);
i później 2 bd odpowiadać za danie M4 i dajesz w give item weapon_m4a1
Odpowiedz

Screeaam... - zdjęcie Screeaam... 21.04.2010

Czyli robie to Basic Menu jako plugin? Czy coś tam CFG?
Odpowiedz
Zablokowany