Drzewo
Ryuu
21.04.2010
Musisz mieć teksturę drzewa *.wad . W grze robic blok na gorze jeszcze jeden blok, obklejasz teksturą i nadajesz Renderowanie na 255, tylko nie pamiętam typu renderowania.
L33tPL
21.04.2010
jak teksture będę mial to i ludziom sie bedzie sciogac lub ich kicknie a ja chce zrobic mapke w lesie;/ kyku mogl bys dac link do modelu?
Abes Mapper
21.04.2010
Oj nie wiem czy zrobisz las. HL może nie wyrobić albo będzie strasznie mało FPS-ów.
Ryuu
21.04.2010
Kompilacja mapy "BAT-em" - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Użytkownik Ryuu edytował ten post 21.04.2010 18:10
Wyświetli się nowe okno. Na liście kompilatora hlcsg mamy dwa przydatne parametry: -wadinclude i -nowadtexures -nowadtexures : ten parametr jest przydatny w momencie kiedy korzystamy tylko z własnych tekstur, sprawia on że tekstury zostają wkompilowane w mape czyli w plik .bsp i nie potrzeba dodatkowego pliku .wad który jest czasami uciążliwy gdy trzeba go ściągać razem z mapą, oczywiście mapa wtedy ma większy rozmiar. -wadinclude tekstury.wad : jest to parametr bardzo podobny do tego wyżej lecz wkompilowywuje tylko jedną bazę tekstur, czyli jak wykorzystujemy tekstury np.: halflife.wad, de_piranesi.wad i naszą, to wkompiluje się tylko nasza baza tekstur bo przecież i tak każdy ma halflife.wad i inne podstawowe tekstury, a mapa mniej zajmuje.Dzięki temu plik *.wad wkompiluje się w mape i nie bedzie trzeba sciagać, oczywiscie mapka będzie trochę wiecej wazyc
Użytkownik Ryuu edytował ten post 21.04.2010 18:10
L33tPL
21.04.2010
Ej a niewiesz skąd teksturke drzewa sciogne ? Mogl bys dac link jak masz? + Dam
Portek
21.04.2010
Abes Mapper
21.04.2010
No to możesz zrobić z brył albo tak jak wyżej napisał kyku - dodać model.
Niżej troche drzew z mojego cstrike/models
Download drzewa.rar from Sendspace.com - send big files the easy way
Niżej troche drzew z mojego cstrike/models
Download drzewa.rar from Sendspace.com - send big files the easy way