Zabijanie gracza w troszku inny sposób
Vertricus
19.04.2010
Cze
Mam problem więc tak jeśli wiem że gracz zginie dajmy na to za 3 sekundy i chce żeby po tej "wyreżyserowanej" śmierci graczowi nie przekręciło kamerki w dół.
Chodzi o zamysł. W sensie wszystkich graczy zabije na koniec rozgrzewki piorun ale gracz nie nadąża bo go zabija a celownik od razu w dół i widzi glebe
Jak skończę plugin to wrzucę next rundę rozgrzewkową
Mam problem więc tak jeśli wiem że gracz zginie dajmy na to za 3 sekundy i chce żeby po tej "wyreżyserowanej" śmierci graczowi nie przekręciło kamerki w dół.
Chodzi o zamysł. W sensie wszystkich graczy zabije na koniec rozgrzewki piorun ale gracz nie nadąża bo go zabija a celownik od razu w dół i widzi glebe
Jak skończę plugin to wrzucę next rundę rozgrzewkową
G[o]Q
19.04.2010
DarkGL
19.04.2010
strzelam że coś z tych
pev_origin wątpię ale w końcu miejsce gdzie gracz patrzy to jest jakiś punkt w przestrzeni (w tutku o opengl możesz o tym przeczytać )
pev_v_angle
pev_angles
pev_origin
pev_origin wątpię ale w końcu miejsce gdzie gracz patrzy to jest jakiś punkt w przestrzeni (w tutku o opengl możesz o tym przeczytać )
Vertricus
19.04.2010
GoQ próbowałeś?
Szukam nieco optymalniejszych metod niż robienie entów nad graczem z modelem do tego ja nie chce widzieć swojej śmierci a tylko żeby widzieć smierć innych osób będących na serwerze
@DarkGL jutro zobaczę hamsandwichem przed śmiercią pobrać v_angles a po śmierci je ustawić
Szukam nieco optymalniejszych metod niż robienie entów nad graczem z modelem do tego ja nie chce widzieć swojej śmierci a tylko żeby widzieć smierć innych osób będących na serwerze
@DarkGL jutro zobaczę hamsandwichem przed śmiercią pobrać v_angles a po śmierci je ustawić