←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Zabijanie gracza w troszku inny sposób

Zablokowany

  • +
  • -
Vertricus - zdjęcie Vertricus 19.04.2010

Cze :rolleyes:
Mam problem więc tak jeśli wiem że gracz zginie dajmy na to za 3 sekundy i chce żeby po tej "wyreżyserowanej" śmierci graczowi nie przekręciło kamerki w dół.
Chodzi o zamysł. W sensie wszystkich graczy zabije na koniec rozgrzewki piorun ale gracz nie nadąża bo go zabija a celownik od razu w dół i widzi glebe :|
Jak skończę plugin to wrzucę next rundę rozgrzewkową :D
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 19.04.2010

strzelam że coś z tych :P

pev_v_angle
pev_angles
pev_origin

pev_origin wątpię ale w końcu miejsce gdzie gracz patrzy to jest jakiś punkt w przestrzeni (w tutku o opengl możesz o tym przeczytać )
Odpowiedz

  • +
  • -
Vertricus - zdjęcie Vertricus 19.04.2010

GoQ próbowałeś?
Szukam nieco optymalniejszych metod niż robienie entów nad graczem z modelem do tego ja nie chce widzieć swojej śmierci a tylko żeby widzieć smierć innych osób będących na serwerze :>
@DarkGL jutro zobaczę hamsandwichem przed śmiercią pobrać v_angles a po śmierci je ustawić :>
Odpowiedz
Zablokowany