←  Poradniki oraz Łatki

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Tutorial
Usuwanie odbijania pocisków u paladyna.

  • +
  • -
Kubaczek <3 - zdjęcie Kubaczek <3 18.04.2010

Znajdź:
if(ultra_armor[hit]>0 || (player_class[hit]==Paladyn && random_num(0,3)==1) || random_num(0,player_ultra_armor_left[hit])==1)
Zamień na:
if(ultra_armor[hit]>0 ||random_num(0,player_ultra_armor_left[hit])==1)
Odpowiedz

  • +
  • -
SzukamProDM - zdjęcie SzukamProDM 18.04.2010

A jak zrobic zeby 2 klasy mialy odbijanie?;> bo jak zrobie

if(ultra_armor[hit]>0 || (player_class[hit]==Paladyn || player_class[hit]==Klasa
 && random_num(0,3)==1) || random_num(0,player_ultra_armor_left[hit])==1)


to obie klasy sa niesmiertelne..:X wszystkie pociski sie odbijaja od nich;>
Odpowiedz

  • +
  • -
^^^Deed - zdjęcie ^^^Deed 18.04.2010

Dodaj to :
(player_class[hit]==NazwaKlasy && random_num(0,3)==1) ||
przed tym :
(player_class[hit]==Paladyn && random_num(0,3)==1) ||

Użytkownik ^^^Deed edytował ten post 15.03.2011 15:19
Odpowiedz

  • +
  • -
wreki - zdjęcie wreki 08.11.2010

a jak zmniejszyć szanse na odbicie pocisku przez paladyna?
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 08.11.2010

a jak zmniejszyć szanse na odbicie pocisku przez paladyna?

Znajdź
player_class[hit]==Paladyn && random_num(0,3)==1

zamień na
player_class[hit]==Paladyn && random_num(0,5)==1

i ogólnie im dasz większą liczbę, zamiast tej 3 to będzie mniejsza szansa na odbicie.
Odpowiedz