if(ultra_armor[hit]>0 || (player_class[hit]==Paladyn && random_num(0,3)==1) || random_num(0,player_ultra_armor_left[hit])==1)Zamień na:
if(ultra_armor[hit]>0 ||random_num(0,player_ultra_armor_left[hit])==1)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 18.04.2010 07:43
if(ultra_armor[hit]>0 || (player_class[hit]==Paladyn && random_num(0,3)==1) || random_num(0,player_ultra_armor_left[hit])==1)Zamień na:
if(ultra_armor[hit]>0 ||random_num(0,player_ultra_armor_left[hit])==1)
Napisano 18.04.2010 08:51
if(ultra_armor[hit]>0 || (player_class[hit]==Paladyn || player_class[hit]==Klasa && random_num(0,3)==1) || random_num(0,player_ultra_armor_left[hit])==1)
Napisano 18.04.2010 08:56
(player_class[hit]==NazwaKlasy && random_num(0,3)==1) ||przed tym :
(player_class[hit]==Paladyn && random_num(0,3)==1) ||
Użytkownik ^^^Deed edytował ten post 15.03.2011 15:19
Napisano 08.11.2010 17:58
Napisano 08.11.2010 18:04
Znajdźa jak zmniejszyć szanse na odbicie pocisku przez paladyna?
player_class[hit]==Paladyn && random_num(0,3)==1
player_class[hit]==Paladyn && random_num(0,5)==1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych