←  Problemy z pluginami

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Zoombie modele się nie zmieniają

Zablokowany

  • +
  • -
H4x0r - zdjęcie H4x0r 16.04.2010

Otóż mam problem, postanowiłem zrobić serwer zm noi używam wersji 4.1 edytowałem plik zp_classes40 aby edytować zombi wygląda on tak:

// Classic Zombie Attributes
new const zclass1_name[] = { "Classic Zombie" }
new const zclass1_info[] = { "Klasyczny Zoombie" }
new const zclass1_model[] = { "zm_fatff" }
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_headcrab.mdl" }
const zclass1_health = 5800
const zclass1_speed = 190
const Float:zclass1_gravity = 1.0
const Float:zclass1_knockback = 1.0

// Raptor Zombie Attributes
new const zclass2_name[] = { "Raptor Zombie" }
new const zclass2_info[] = { "Raptor Zoombie+" }
new const zclass2_model[] = { "zombie_terror" }
new const zclass2_clawmodel[] = { "v_hands33.mdl" }
const zclass2_health = 4000
const zclass2_speed = 225
const Float:zclass2_gravity = 1.0
const Float:zclass2_knockback = 1.5

// Poison Zombie Attributes
new const zclass3_name[] = { "Poison Zombie" }
new const zclass3_info[] = { "Poison Zoombie" }
new const zclass3_model[] = { "zombie_22" }
new const zclass3_clawmodel[] = { "v_knife_zombie4.mdl" }
const zclass3_health = 4400
const zclass3_speed = 190
const Float:zclass3_gravity = 0.75
const Float:zclass3_knockback = 1.25

// Big Zombie Attributes
new const zclass4_name[] = { "Big Zombie" }
new const zclass4_info[] = { "Big Zoombie" }
new const zclass4_model[] = { "zombie_09" }
new const zclass4_clawmodel[] = { "v_knife_zombie2.mdl" }
const zclass4_health = 8700
const zclass4_speed = 155
const Float:zclass4_gravity = 1.0
const Float:zclass4_knockback = 1.5

Wszystko ładnie się ściąga ale model i tak jest ciagle przy każdym zombie taki sam, od razu mówię ze poprawnie wszystko się ściągało i wygląd łapek się zmienił jednak modele zombie nie, ktoś pomoże ?
Odpowiedz

  • +
  • -
.minD - zdjęcie .minD 16.04.2010

model zombie zmienia się po odrodzeniu, a przy pierwszym życiu pokazywany jest standardowy model (czytaj: zombie_source) chyba że go zmienisz w zombieplague.ini
Odpowiedz

  • +
  • -
H4x0r - zdjęcie H4x0r 16.04.2010

model zombie zmienia się po odrodzeniu, a przy pierwszym życiu pokazywany jest standardowy model (czytaj: zombie_source) chyba że go zmienisz w zombieplague.ini




Czyli co mam wypisywać w tym ini ?
Odpowiedz

  • +
  • -
.minD - zdjęcie .minD 16.04.2010

; By default, zombie models are class specific. You can edit them separately in your zp_zombieclasses.ini
; If, however, you want all zombies to use the same models regardless of class, you can enable this
; setting and add your global zombie models to the "ZOMBIE" line.
SAME MODELS FOR ALL = 0
ZOMBIE = zombie_source

Odpowiedz

  • +
  • -
cinek91 - zdjęcie cinek91 17.04.2010

w tym ini nie zmieniaj, bo to nic nie daje.
On i tak sciąga klasy z pluginu zp_zclasses40.amxx i automatycznie dopisuje do zp_zclasses40.ini

Modele od postaci muszą być w katalogu:

/player


Przypuscimy:

.../models/player/zm_fatff/zm_fatff.mdl
.../models/player/zm_fatff/zombie_terror.mdl

itp.
Odpowiedz

  • +
  • -
.minD - zdjęcie .minD 18.04.2010

gdybyś przeczytał to byś zauważył, że na początku dał zclasses40, ma wyłączony deathmatch a przy pierwszym odrodzeniu ustawiany jest standardowy model zombie_source chyba, że zmienisz go w zombieplague.ini :kwiaty:
Odpowiedz
Zablokowany