Zoombie modele się nie zmieniają
H4x0r
16.04.2010
Otóż mam problem, postanowiłem zrobić serwer zm noi używam wersji 4.1 edytowałem plik zp_classes40 aby edytować zombi wygląda on tak:
Wszystko ładnie się ściąga ale model i tak jest ciagle przy każdym zombie taki sam, od razu mówię ze poprawnie wszystko się ściągało i wygląd łapek się zmienił jednak modele zombie nie, ktoś pomoże ?
// Classic Zombie Attributes new const zclass1_name[] = { "Classic Zombie" } new const zclass1_info[] = { "Klasyczny Zoombie" } new const zclass1_model[] = { "zm_fatff" } new const zclass1_clawmodel[] = { "v_headcrab.mdl" } const zclass1_health = 5800 const zclass1_speed = 190 const Float:zclass1_gravity = 1.0 const Float:zclass1_knockback = 1.0 // Raptor Zombie Attributes new const zclass2_name[] = { "Raptor Zombie" } new const zclass2_info[] = { "Raptor Zoombie+" } new const zclass2_model[] = { "zombie_terror" } new const zclass2_clawmodel[] = { "v_hands33.mdl" } const zclass2_health = 4000 const zclass2_speed = 225 const Float:zclass2_gravity = 1.0 const Float:zclass2_knockback = 1.5 // Poison Zombie Attributes new const zclass3_name[] = { "Poison Zombie" } new const zclass3_info[] = { "Poison Zoombie" } new const zclass3_model[] = { "zombie_22" } new const zclass3_clawmodel[] = { "v_knife_zombie4.mdl" } const zclass3_health = 4400 const zclass3_speed = 190 const Float:zclass3_gravity = 0.75 const Float:zclass3_knockback = 1.25 // Big Zombie Attributes new const zclass4_name[] = { "Big Zombie" } new const zclass4_info[] = { "Big Zoombie" } new const zclass4_model[] = { "zombie_09" } new const zclass4_clawmodel[] = { "v_knife_zombie2.mdl" } const zclass4_health = 8700 const zclass4_speed = 155 const Float:zclass4_gravity = 1.0 const Float:zclass4_knockback = 1.5
Wszystko ładnie się ściąga ale model i tak jest ciagle przy każdym zombie taki sam, od razu mówię ze poprawnie wszystko się ściągało i wygląd łapek się zmienił jednak modele zombie nie, ktoś pomoże ?
.minD
16.04.2010
model zombie zmienia się po odrodzeniu, a przy pierwszym życiu pokazywany jest standardowy model (czytaj: zombie_source) chyba że go zmienisz w zombieplague.ini
H4x0r
16.04.2010
model zombie zmienia się po odrodzeniu, a przy pierwszym życiu pokazywany jest standardowy model (czytaj: zombie_source) chyba że go zmienisz w zombieplague.ini
Czyli co mam wypisywać w tym ini ?
.minD
16.04.2010
; By default, zombie models are class specific. You can edit them separately in your zp_zombieclasses.ini
; If, however, you want all zombies to use the same models regardless of class, you can enable this
; setting and add your global zombie models to the "ZOMBIE" line.
SAME MODELS FOR ALL = 0
ZOMBIE = zombie_source
cinek91
17.04.2010
w tym ini nie zmieniaj, bo to nic nie daje.
On i tak sciąga klasy z pluginu zp_zclasses40.amxx i automatycznie dopisuje do zp_zclasses40.ini
Modele od postaci muszą być w katalogu:
Przypuscimy:
On i tak sciąga klasy z pluginu zp_zclasses40.amxx i automatycznie dopisuje do zp_zclasses40.ini
Modele od postaci muszą być w katalogu:
/player
Przypuscimy:
itp..../models/player/zm_fatff/zm_fatff.mdl
.../models/player/zm_fatff/zombie_terror.mdl
.minD
18.04.2010
gdybyś przeczytał to byś zauważył, że na początku dał zclasses40, ma wyłączony deathmatch a przy pierwszym odrodzeniu ustawiany jest standardowy model zombie_source chyba, że zmienisz go w zombieplague.ini