Szukam pluginu, który polega na:
Podchodzę do trupa, trup jest w CT ja w TT, wciskam koło niego E i ładuje się pasek i mam jego ubranie...
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Zmiana ubrania trupa.
Started By
Screeaam...
, 15.04.2010 19:33
2 replies to this topic
#1
Posted 15.04.2010 19:33
#2
Posted 15.04.2010 19:57
Covert Ops
#3
Posted 15.04.2010 20:02
Dziękuję.
A jak to dodać do Diablo? :<
Zrobiłem tak:
Dodałem na koniec, ale w którym miejscu zrobić If'a, że jeżeli dana osoba ma x item. Czyli zmienna. np. player_b_ubranie[id] > 0
A jak to dodać do Diablo? :<
Zrobiłem tak:
public get_clothes(id) { if (!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED new cur_origin[3],players[32],pl_num=0,dist,last_dist=99999,last_id,model[32] get_user_origin(id,cur_origin,0) get_players(players,pl_num,"b") if (pl_num>0) { for (new i=0;i<pl_num;i++) { if (players[i]!=id) { dist = get_distance(cur_origin,pl_origins[players[i]]) if (dist<last_dist) { last_id = players[i] last_dist = dist } } } if (last_dist<80) { if (pl_taken[last_id]) { client_print(id,print_chat,"These clothes have already been taken.") return PLUGIN_CONTINUE } get_user_info(last_id,"model",model,31) get_user_info(id,"model",pl_skins[id],31) cs_set_user_model(id, model) pl_carmouflaged[id] = true pl_taken[last_id] = true emit_sound(id,CHAN_VOICE,"items/tr_kevlar.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM) client_print(id,print_chat,"You are now looking like a %s",model) client_cmd(id,"say_team Don't shoot, I'm going undercover !") return PLUGIN_CONTINUE } } client_print(id,print_chat,"There is no corpse nearby to get clothes from") return PLUGIN_CONTINUE } public player_die() { new victim = read_data(2) get_user_origin(victim,pl_origins[victim],0) if (pl_carmouflaged[victim]) { cs_set_user_model(victim, pl_skins[victim]) } return PLUGIN_CONTINUE } public new_round(id){ if (pl_carmouflaged[id]) { cs_reset_user_model(id) pl_carmouflaged[id] = false } else { get_user_info(id,"model",pl_skins[id],31) } pl_taken[id] = false return PLUGIN_CONTINUE }
Dodałem na koniec, ale w którym miejscu zrobić If'a, że jeżeli dana osoba ma x item. Czyli zmienna. np. player_b_ubranie[id] > 0
Edited by Screeaam..., 15.04.2010 20:09.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users