←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Deagl 1/1 ?

Zablokowany

  • +
  • -
KariiO - zdjęcie KariiO 15.04.2010

Witam więc krótko mówiąc zrobiłem tak:
new player_b_deaglmaster[33] = 1 //Ability to kill in 1/x with deagl
Potem:
player_b_deaglmaster[id] = 0 //Ability to kill faster with deagl
Następnie:
if (player_b_knifemaster[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_deaglmaster[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika z deagla")
}
i:
if(player_b_deaglmaster[id]>0)
{
if(player_b_deaglmaster[id]>5) player_b_deaglmaster[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_deaglmaster[id]>2) player_b_deaglmaster[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_deaglmaster[id]>1) player_b_deaglmaster[id]-=random_num(-1,1)
}
Moc:
/* ==================================================================================================== */
public add_bonus_deaglmasterdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_deaglmaster[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_DEAGLE)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_deaglmaster[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"deagl")

}

return PLUGIN_HANDLED
}
Oczywiście item też zrobiłem :D :
case x:
		{
			player_item_name[id] = "xxxx"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_deaglmaster[id] = random_num(1,2)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia deaglem",player_item_name[id],player_b_deaglmaster[id])
		}
No i itemek nie działa :D nigdy nie zabija jak jest 1/1 lub 1/2...
Odpowiedz

Screeaam... - zdjęcie Screeaam... 15.04.2010

/* ==================================================================================================== */
public add_bonus_deaglmasterdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_deaglmaster[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_DEAGLE)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_deaglmaster[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"deagle")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

Poza tym chyba nie dodałeś do public damage tego:
add_bonus_deaglmasterdamage(attacker_id,id,weapon)

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 15.04.2010 14:27
Odpowiedz

  • +
  • -
KariiO - zdjęcie KariiO 15.04.2010

Mam rozumieć że literówka :D ? ale i tak dzięki + leci i można zamknąć ;)
Odpowiedz

Screeaam... - zdjęcie Screeaam... 15.04.2010

Tak, literówka. Ofc. jeżeli dodałeś Bonus. ; d
Odpowiedz

  • +
  • -
Valito - zdjęcie Valito 15.04.2010

if (player_b_knifemaster[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_deaglmaster[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika z deagla")
}

na
if (player_b_deaglmaster[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_deaglmaster[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika z deagla")
}

Użytkownik Valito edytował ten post 15.04.2010 19:12
Odpowiedz

Screeaam... - zdjęcie Screeaam... 15.04.2010

if (player_b_knifemaster[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_deaglmaster[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika z deagla")
}

na
if (player_b_deaglmaster[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_deaglmaster[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika z deagla")
}



Tja. Nie widzisz co autor napisał? "Można zamknąć."

>.>
Odpowiedz

  • +
  • -
Valito - zdjęcie Valito 15.04.2010

Do ciebie był ten post? Nie, skoro autor napisał że można zamknąć to po co offtopujesz?
Odpowiedz

Screeaam... - zdjęcie Screeaam... 15.04.2010

Do ciebie był ten post? Nie, skoro autor napisał że można zamknąć to po co offtopujesz?



Ja ? Hahaha. Autor tematu zdanie "Można zamknąć"napisał przed Twoim postem, więc sobie poradził, nie offtopuj. :]

Po drugie Twoja funkcja to tylko literówka autora. :F
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 15.04.2010 20:37
Odpowiedz

  • +
  • -
Vertricus - zdjęcie Vertricus 15.04.2010

Bez Flame'a!
Do Karioo mam koncept pewnien, jeśli działa to napisz dorobię resztę potrzebnych funkcji i edycji pod to :>
Pod includy
new oneonone[33][31]

Gdzieś:
public add_oneonone_bonus(attacker_id,id,weapon)
{
if (oneonone[attacker_id][weapon] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[attacker_id][weapon]) == 1)
{
new weaponname[32]; get_weaponname( weapon, weaponname, 31 ); replace(weaponname, 31, "weapon_", "")
UTIL_Kill(attacker_id,id,weaponname)
}
}
}


Dodajesz do public Damage wywołanie.
Bronie przyznajesz tak w case:
oneonone[id][CSW_AK47] = 1
szansa 1/1 jakby nie działało pokaż mi rejstrację CurWeapon :>
Odpowiedz

  • +
  • -
KariiO - zdjęcie KariiO 17.04.2010

Już działa :) powtarzam można zamknąć :D
Odpowiedz
Zablokowany