Deagl 1/1 ?
KariiO
15.04.2010
Witam więc krótko mówiąc zrobiłem tak:
new player_b_deaglmaster[33] = 1 //Ability to kill in 1/x with deaglPotem:
player_b_deaglmaster[id] = 0 //Ability to kill faster with deaglNastępnie:
if (player_b_knifemaster[id] > 0) { num_to_str(player_b_deaglmaster[id],TempSkill,10) add(itemEffect,199,"Masz 1/") add(itemEffect,199,TempSkill) add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika z deagla") }i:
if(player_b_deaglmaster[id]>0) { if(player_b_deaglmaster[id]>5) player_b_deaglmaster[id]-=random_num(0,2) else if(player_b_deaglmaster[id]>2) player_b_deaglmaster[id]-=random_num(0,1) else if(player_b_deaglmaster[id]>1) player_b_deaglmaster[id]-=random_num(-1,1) }Moc:
/* ==================================================================================================== */ public add_bonus_deaglmasterdamage(attacker_id,id,weapon) { if (player_b_deaglmaster[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_DEAGLE) { if (!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED if (random_num(1,player_b_deaglmaster[attacker_id]) == 1) UTIL_Kill(attacker_id,id,"deagl") } return PLUGIN_HANDLED }Oczywiście item też zrobiłem :
case x: { player_item_name[id] = "xxxx" player_item_id[id] = rannum player_b_deaglmaster[id] = random_num(1,2) show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia deaglem",player_item_name[id],player_b_deaglmaster[id]) }No i itemek nie działa nigdy nie zabija jak jest 1/1 lub 1/2...
Screeaam... 15.04.2010
/* ==================================================================================================== */ public add_bonus_deaglmasterdamage(attacker_id,id,weapon) { if (player_b_deaglmaster[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_DEAGLE) { if (!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED if (random_num(1,player_b_deaglmaster[attacker_id]) == 1) UTIL_Kill(attacker_id,id,"deagle") } return PLUGIN_HANDLED }
Poza tym chyba nie dodałeś do public damage tego:
add_bonus_deaglmasterdamage(attacker_id,id,weapon)
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 15.04.2010 14:27
Valito
15.04.2010
if (player_b_knifemaster[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_deaglmaster[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika z deagla")
}
na
if (player_b_deaglmaster[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_deaglmaster[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika z deagla")
}
Użytkownik Valito edytował ten post 15.04.2010 19:12
Screeaam... 15.04.2010
if (player_b_knifemaster[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_deaglmaster[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika z deagla")
}
naif (player_b_deaglmaster[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_deaglmaster[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika z deagla")
}
Tja. Nie widzisz co autor napisał? "Można zamknąć."
>.>
Valito
15.04.2010
Do ciebie był ten post? Nie, skoro autor napisał że można zamknąć to po co offtopujesz?
Screeaam... 15.04.2010
Do ciebie był ten post? Nie, skoro autor napisał że można zamknąć to po co offtopujesz?
Ja ? Hahaha. Autor tematu zdanie "Można zamknąć"napisał przed Twoim postem, więc sobie poradził, nie offtopuj.
Po drugie Twoja funkcja to tylko literówka autora. :F
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 15.04.2010 20:37
Vertricus
15.04.2010
Bez Flame'a!
Do Karioo mam koncept pewnien, jeśli działa to napisz dorobię resztę potrzebnych funkcji i edycji pod to
Pod includy
Gdzieś:
Dodajesz do public Damage wywołanie.
Bronie przyznajesz tak w case:
oneonone[id][CSW_AK47] = 1
szansa 1/1 jakby nie działało pokaż mi rejstrację CurWeapon
Do Karioo mam koncept pewnien, jeśli działa to napisz dorobię resztę potrzebnych funkcji i edycji pod to
Pod includy
new oneonone[33][31]
Gdzieś:
public add_oneonone_bonus(attacker_id,id,weapon)
{
if (oneonone[attacker_id][weapon] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[attacker_id][weapon]) == 1)
{
new weaponname[32]; get_weaponname( weapon, weaponname, 31 ); replace(weaponname, 31, "weapon_", "")
UTIL_Kill(attacker_id,id,weaponname)
}
}
}
Dodajesz do public Damage wywołanie.
Bronie przyznajesz tak w case:
oneonone[id][CSW_AK47] = 1
szansa 1/1 jakby nie działało pokaż mi rejstrację CurWeapon