←  Szukam pluginu

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Szukam pluginu

Zablokowany

  • +
  • -
orsonik1 - zdjęcie orsonik1 14.04.2010

Witam!
Szukam pluginu round knife's. Bardzo spodobał mi się opis z tego wątku: Auto-Restart - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Czy można go gdzieś pobrać? Jeśli nie to prosiłbym powiedzieć co trzeba wykonać (jakie pliki edytować, co skompilować) aby taki plugin posiadać?
Odpowiedz

  • +
  • -
mgr inż. Pavulon - zdjęcie mgr inż. Pavulon 14.04.2010

Auto-Restart - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

[ Dodano: 2008-03-21, 04:04 ]
żeby innym ułatwic zycie dam tego gotowego

Odpowiedz

  • +
  • -
orsonik1 - zdjęcie orsonik1 14.04.2010

Auto-Restart - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

[ Dodano: 2008-03-21, 04:04 ]
żeby innym ułatwic zycie dam tego gotowego


Ok, chcę teraz użyć tego gotowego pluginu, który przedstawił pROgAMER. Proszę mi powiedzieć czy muszę coś kompilować? Jeśli tak to proszę powiedzieć co.... :/ W tych sprawach zielony jestem! :(

P.S. Chciałbym skrócić długość rundy nożowej do 45 sekund. Czy jak zmienię to nie będzie problemu z minusowym odliczaniem lub coś w tym stylu?
Użytkownik orsonik1 edytował ten post 14.04.2010 15:36
Odpowiedz

  • +
  • -
mgr inż. Pavulon - zdjęcie mgr inż. Pavulon 14.04.2010

Dał przecież kod do kompilacji ;)
#include <amxmodx>             // AMX Mod X 
#include <amxmisc>

new czas = 45
new restart_title[] = " = nazwa startu ="
new muza[]="misc/play_muza.wav"

new bool:restart

public plugin_init()
{
register_plugin("60s 3rr","nazwa startu","Sn!ff3r")
register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29")
register_event("TextMsg","restart_odlicz","a","2&#Game_C")
}


public restart_odlicz()
{
restart = true

set_task(15.0,"muza_on", 0)
set_task(41.0,"restart_rundy_1", 0)
set_task(42.0,"restart_rundy_2", 0)
set_task(43.0,"restart_rundy_3", 0)
set_task(44.0,"restart_rundy_play", 0)
set_task(45.0,"restart_rundy", 0)
set_task(1.0,"wyswietl_res",8188,"",0,"b")

}

public muza_on()
client_cmd(0,"speak %s",muza)

public wyswietl_res()
{
new jac1=random_num(0,255)
new jac2=random_num(0,255)
new jac3=random_num(0,255)

set_hudmessage(jac1, jac2, jac3, 0.65, 0.75, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10)
show_hudmessage(0,"==================^n* %s *^nRESTART ZA: %i sec^n==================", restart_title, czas)
czas--
}

public restart_rundy_play()
{

set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
show_hudmessage(0,"=============^n* GAME LIVE *^n=============")
czas = 45 // w wypadku gdyby na mapie potrzebna byla jeszcze jedna nozowka
restart = false
}


public restart_rundy()
{
client_cmd(0,"speak misc/reset")
server_cmd("sv_restart 1")

}

public restart_rundy_1()
{
remove_task(8188)
set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
show_hudmessage(0,"Trzy")
client_cmd(0,"speak misc/three")
}

public restart_rundy_2()
{
set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
show_hudmessage(0,"Dwa")
client_cmd(0,"speak misc/two")

}

public restart_rundy_3()
{
set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
show_hudmessage(0,"Jeden")
client_cmd(0,"speak misc/one")
}

public plugin_precache()
{
precache_sound(muza)
precache_sound("misc/three.wav")
precache_sound("misc/two.wav")
precache_sound("misc/one.wav")
precache_sound("misc/reset.wav")
}

public switchweapon(id)
if(restart)
engclient_cmd(id,"weapon_knife")


To już dla 45sek jest.
Odpowiedz

  • +
  • -
orsonik1 - zdjęcie orsonik1 14.04.2010

Czyli ten kodzik mam skompilować tak? Jakim programem?
I jednak pozostanę przy:

new czas = 60
Odpowiedz

  • +
  • -
Sharkmen - zdjęcie Sharkmen 14.04.2010

proszę

Download : auto-restart.amxx

Skomplikowane , 60 Sekund :P

[warn=Pavulon]Upraszanie się o punkty reputacji jest niemile widziane a w konsekwencji może zostać nagrodzone ujemnymi punktami lub ostrzeżeniem.
http://amxx.pl/regulamin-forum-t3.html[/warn]
Odpowiedz

  • +
  • -
orsonik1 - zdjęcie orsonik1 14.04.2010

Czyli wrzucam ten plik w odpowiednie miejsce wraz z muzyką i do pliku plugins.ini dopisuje tylko linijke auto-restart.amxx ? :) Superr!

Proszę mi jeszcze powiedzieć którą linijkę edytować w oryginalnym kodzie, aby wstawić własną nazwę rundy?
Odpowiedz

  • +
  • -
mgr inż. Pavulon - zdjęcie mgr inż. Pavulon 14.04.2010

new restart_title[] = " = nazwa startu ="

Jak myślisz do czego to ?

Kompilować możesz tu: Nieoficjalny polski support AMX Mod X -> Kompilator lub lokalnie.
Odpowiedz

  • +
  • -
orsonik1 - zdjęcie orsonik1 14.04.2010

Myślę, że do nadania nazwy... Nazwę mam wpisać po znaku równości?
new restart_title[] = "Moja nazwa"
Okej już jedno wiem :)

Co z plikiem SMA? Nie trzeba go stworzyć i w rzucać do lokalizacji: cstrike\addons\amxmodx\scripting ??
Odpowiedz

  • +
  • -
mgr inż. Pavulon - zdjęcie mgr inż. Pavulon 14.04.2010

.sma jest potrzebny tylko do stworzenia pliku .amxx
Odpowiedz

  • +
  • -
orsonik1 - zdjęcie orsonik1 14.04.2010

Czyli nie musze wysyłać tego pliku na serwer...

Zmieniając nazwę muszę zmienić w obydwu pozycjach?
new czas = 60 
new restart_title[] = " = Nożówka =" 
new muza[]="misc/play_muza.wav" 

new bool:restart 

public plugin_init() 
{ 
    register_plugin("60s 3rr","nNożówka","Sn!ff3r") 
    register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29") 
    register_event("TextMsg","restart_odlicz","a","2&#Game_C")

Mógłbyś wyjaśnić mi te dwie linijki?
register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29") 
    register_event("TextMsg","restart_odlicz","a","2&#Game_C")
TextMsg można edytować dowolnie?
Użytkownik orsonik1 edytował ten post 14.04.2010 17:18
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 14.04.2010

te dwie linijki powodują że każdy event w tym przypadku zmiany broni i wyświetlenia jakiegoś tekstu wywołuje pewne funkcje
nie nie możesz edytować
Użytkownik DarkGL edytował ten post 14.04.2010 17:25
Odpowiedz

  • +
  • -
orsonik1 - zdjęcie orsonik1 14.04.2010

Jeśli chodzi o nazwę rundy to dobrze wpisałem w kodzie nazwy?
Odpowiedz

  • +
  • -
mgr inż. Pavulon - zdjęcie mgr inż. Pavulon 14.04.2010

Jakby nie patrzeć na polskie znaki to tak ;)
Odpowiedz

  • +
  • -
orsonik1 - zdjęcie orsonik1 14.04.2010

Dziękuję Wszystkim za dotychczasową pomoc :)
Można rozbudować ten plugin aby po lewej stronie podczas rozpoczynania rundy pojawiał się, powiedzmy, czerwony napis: "Baw się dobrze :)"

14 kwiecień 2010 - 21:16:
Plugin, który skompilowałem wygląda tak:
#include <amxmodx>             // AMX Mod X
#include <amxmisc>

new czas = 60
new restart_title[] = " = Rozgrzewka ="
new muza[]="misc/play_muza.wav"

new bool:restart

public plugin_init() 
{ 
	register_plugin("60s 3rr","Rozgrzewka","Sn!ff3r")
	register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29")
	register_event("TextMsg","restart_odlicz","a","2&#Game_C") 
}


public restart_odlicz()
{
	restart = true
	
	set_task(15.0,"muza_on", 0)
	set_task(55.0,"restart_rundy_1", 0)
	set_task(57.0,"restart_rundy_2", 0) 
	set_task(59.0,"restart_rundy_3", 0) 
	set_task(62.0,"restart_rundy_play", 0) 	
	set_task(60.0,"restart_rundy", 0) 
	set_task(1.0,"wyswietl_res",8188,"",0,"b")
	
}

public muza_on()
	client_cmd(0,"speak %s",muza)

public wyswietl_res()
{	
	new jac1=random_num(0,255)
	new jac2=random_num(0,255)
	new jac3=random_num(0,255)	
	
	set_hudmessage(jac1, jac2, jac3, 0.65, 0.75, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10)  
	show_hudmessage(0,"==================^n* www.strona.pl *^n RESTART ZA: %i sec^n==================", restart_title, czas) 
	czas--
}

public restart_rundy_play()
{
	
	set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
	show_hudmessage(0,"=============^n* GAME LIVE *^n=============")
	czas = 60 // w wypadku gdyby na mapie potrzebna byla jeszcze jedna nozowka
	restart = false
}


public restart_rundy()
{
	client_cmd(0,"speak misc/reset")
	server_cmd("sv_restart 1")
	
}

public restart_rundy_1()
{
	remove_task(8188)
	set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
	show_hudmessage(0,"Trzy!!!")
	client_cmd(0,"speak misc/three")
}

public restart_rundy_2()
{
	set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
	show_hudmessage(0,"Dwa!!")
	client_cmd(0,"speak misc/two")
	
}

public restart_rundy_3()
{
	set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
	show_hudmessage(0,"Jeden!")
	client_cmd(0,"speak misc/one")
}

public plugin_precache() 
{
	precache_sound(muza)
	precache_sound("misc/three.wav")
	precache_sound("misc/two.wav")
	precache_sound("misc/one.wav")
	precache_sound("misc/reset.wav")
}

public switchweapon(id)
	if(restart)
	engclient_cmd(id,"weapon_knife")

Niestety mam problem!
Odliczanie stoi na 32 sekundach :( I niestety muzyki brak :/ Jak to naprawić?

P.S. Można przyspieszyć odliczanie "Trzy", "Dwa", "Jeden"?
Odpowiedz

hardbot - zdjęcie hardbot 14.04.2010

Looknij czy działa jak by co dorobię ci tę nazwę strony itp ?

Pobierz ten drugi plugin w tym pluginie 2 poprawiłem Muze powinna działać :]
Użytkownik hardbot edytował ten post 14.04.2010 21:55
Odpowiedz

  • +
  • -
orsonik1 - zdjęcie orsonik1 14.04.2010

Jakbyś mógł to przedstaw kod tego pluginu... Chciałbym podglądnąć ten kod - a nie jak pijawka na gotowce liczyć :)
Co do dźwięków, to wszystkie pliki wrzuciłem w odpowiednie katalogi. Słychać tylko dźwięki odliczania (jeden, dwa, trzy). Dodam, że pliki podkładu muzycznego oraz restartu podmieniłem, zostawiając tylko oryginalne nazwy.

P.S. plik rr.amxx tez nie jest chyba do konca sprawny - brak dźwięków :/
Użytkownik orsonik1 edytował ten post 14.04.2010 22:49
Odpowiedz

hardbot - zdjęcie hardbot 15.04.2010

Proszę oto całkiem inny Działający Pluginek ^^ do Rozgrzewki przeczytaj sobie all to co chcesz zmienić podkreśliłem kolorem i pogrubiłem

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Rozgrzewka Edit [H]ARDBO[T]"
#define VERSION "1.2.7"
#define AUTHOR "R3X"

new const gszMusic[]="misc/twoja-muza.mp3"; //cstrike/sound/[gszMusic] //(mp3 albo wav to obojętne)
new const gszPausePlugins[][]={
"alt_end_round_sounds.amxx" //standardowo ten plugin używa się na serwerach do Roundsound'a jeśli masz inny zmien jego nazwe
};

new const giColor[3]={0, 200,200};

#define MAX_PLAYERS 32
#define SPAWN_TASKID 9999
#define TASK_EQUIP 99999
#define RESTART_TASKID 123
#define ACTIVE_TASKID 124

new bool:Active=false;
new bool:gbPlay[33];

new Float:fPosition[2];

new g_cvarRTime;
new g_cvarFreeze;
new g_cvarTimerX,g_cvarTimerY, g_cvarDelay, g_cvarSpawnDelay;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_event("TextMsg", "Game_Restart", "a", "2&#Game_C");
register_event("DeathMsg","onDeath","a");
register_event("CurWeapon","eventCurWeapon","be","1=0", "2!0");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn",1);
register_forward(FM_SetModel, "fwSetModel",1);
register_event("HLTV", "setWeapons", "a", "1=0", "2=0");

g_cvarRTime=register_cvar("restart_time","60"); //Czas do końca rozgrzewki standardowo 60 sekund
g_cvarTimerX=register_cvar("restart_timer_pozx","0.01",0,0.01); //pozycja
g_cvarTimerY=register_cvar("restart_timer_pozy","0.86",0,0.86); //pozycja
g_cvarDelay=register_cvar("restart_weapondelay","2.0",0,2.0);
g_cvarSpawnDelay=register_cvar("restart_spawndelay","2.0",0,2.0);

g_cvarFreeze=get_cvar_pointer("mp_freezetime");

blockBuy();
}
public plugin_precache(){
precache_sound(gszMusic);
}

public Game_Restart(){
if(Active){
remove_task(RESTART_TASKID);
return;
}
Active=true;
new iRTime=get_pcvar_num(g_cvarRTime)+get_pcvar_num(g_cvarFreeze)+1;

for(new i=1;i<33;i++)
gbPlay[i]=true;

fPosition[0]=get_pcvar_float(g_cvarTimerX);
fPosition[1]=get_pcvar_float(g_cvarTimerY);
new param[1];
param[0]=iRTime;
set_task(1.0,"CountDown",RESTART_TASKID,param,1);

for(new i=0;i<sizeof gszPausePlugins;i++)
pause("ac",gszPausePlugins[i]);
}
public CountDown(param[1]){
new iNow=param[0]--;
switch(iNow){
case 0:{
server_cmd("sv_restartround 1");
clearRespawns();
new param[1];
param[0]=0;
set_task(1.0,"Activation",ACTIVE_TASKID,param,1);
for(new i=0;i<sizeof gszPausePlugins;i++)
unpause("ac",gszPausePlugins[i]);
}
case 1:{
client_cmd(0,"speak one"); //odliczanie raz
}
case 2:{
client_cmd(0,"speak two"); //odliczanie dwa
}
case 3:{
client_cmd(0,"speak three"); //odliczanie trzy
}
}
if(iNow>=1)
set_task(1.0,"CountDown",RESTART_TASKID,param,1);
new fx=0;
if(iNow<=5){
fx=1;
}
set_hudmessage(giColor[0], giColor[1], giColor[2], fPosition[0], fPosition[1], fx, 6.0, 0.7)
show_hudmessage(0, "Tutaj Twoj TEXT^nCzas rozgrzewki^n%2d:%02d",iNow/60,iNow%60); ///text wyświetlający się w HUD // Możesz sobie tutaj zmienić :]
}
public Activation(param[1]){
Active=(param[0]==0)?false:true;
}
public onDeath(){
new vid=read_data(2);
if(Active)
set_task(get_pcvar_float(g_cvarSpawnDelay),"respawn",SPAWN_TASKID+vid);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public fwSpawn(id){
if(Active && is_user_alive(id)){
if(gbPlay[id]){
play(id, gszMusic);
gbPlay[id]=false;
}
if(task_exists(TASK_EQUIP+id))
remove_task(TASK_EQUIP+id);
set_task(0.2, "taskEquip", TASK_EQUIP+id);
}
}
public eventCurWeapon(id){
if(Active){
if(task_exists(TASK_EQUIP+id))
remove_task(TASK_EQUIP+id);
set_task(0.5, "taskEquip", TASK_EQUIP+id);
}
}
public taskEquip(id){
id-=TASK_EQUIP;
if(Active && is_user_alive(id)){
fm_strip_user_weapons(id);
fm_give_item(id, "weapon_knife"); //Runda na daną broń Standardowo nóż możesz sobie zmienić np na poniższe bronie albo na granat / y
}
}
public fwSetModel(ent, szModel[]){
if(Active){
if(equal(szModel[7], "v_knife.mdl"))
set_task(get_pcvar_float(g_cvarDelay), "taskEquip", TASK_EQUIP+pev(ent,pev_owner));
else{
static szClass[32];
pev(ent, pev_classname,szClass ,31);
if(equal(szClass, "weaponbox") ||
contain(szClass, "weapon_")==0 ||
contain(szClass, "item_")==0
){
set_pev(ent, pev_solid, SOLID_NOT);
fm_set_rendering(ent, _, _,_,_,kRenderTransAlpha,0);
}
}
}
}
public respawn(task_id){
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn,task_id-SPAWN_TASKID);
}
public clearRespawns(){
for(new i=1;i<=MAX_PLAYERS;i++){
if(task_exists(SPAWN_TASKID+i))
remove_task(SPAWN_TASKID+i);
if(task_exists(TASK_EQUIP+i))
remove_task(TASK_EQUIP+i);
}
}

public blockBuy(){
register_clcmd("drop","block")
register_clcmd("cl_setautobuy","block")
register_clcmd("cl_autobuy","block")
register_clcmd("cl_setrebuy","block")
register_clcmd("cl_rebuy","block")
register_clcmd("buy","block")
register_clcmd("p228","block");
register_clcmd("228compact","block");
register_clcmd("shield","block");
register_clcmd("scout","block");
register_clcmd("hegren","block");
register_clcmd("xm1014","block");
register_clcmd("autoshotgun","block");
register_clcmd("mac10","block");
register_clcmd("aug","block");
register_clcmd("bullpup","block");
register_clcmd("sgren","block");
register_clcmd("elites","block");
register_clcmd("fn57","block");
register_clcmd("fiveseven","block");
register_clcmd("ump45","block");
register_clcmd("sg550","block");
register_clcmd("krieg550","block");
register_clcmd("galil","block");
register_clcmd("defender","block");
register_clcmd("famas","block");
register_clcmd("clarion","block");
register_clcmd("usp","block");
register_clcmd("km45","block");
register_clcmd("glock","block");
register_clcmd("9x19mm","block");
register_clcmd("awp","block");
register_clcmd("magnum","block");
register_clcmd("mp5","block");
register_clcmd("smg","block");
register_clcmd("m249","block");
register_clcmd("m3","block");
register_clcmd("12gauge","block");
register_clcmd("m4a1","block");
register_clcmd("tmp","block");
register_clcmd("mp","block");
register_clcmd("g3sg1","block");
register_clcmd("d3au1","block");
register_clcmd("flash","block");
register_clcmd("deagle","block");
register_clcmd("nighthawk","block");
register_clcmd("sg552","block");
register_clcmd("krieg552","block");
register_clcmd("ak47","block");
register_clcmd("cv47","block");
register_clcmd("p90","block");
register_clcmd("c90","block");
register_clcmd("primammo","block");
register_clcmd("secammo","block");
register_clcmd("vest","block");
register_clcmd("vesthelm","block");
register_clcmd("nvgs","block");
}
public block(id){
if(Active){
client_print(id,print_center,"Nie tym razem");
return PLUGIN_HANDLED;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public setWeapons(){
//weapons
new ent=-1;
do{
ent=engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent,"classname", "armoury_entity");
if(pev_valid( ent )) {
set_pev(ent, pev_solid, (Active)?SOLID_NOT:1);
fm_set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,(Active)?0:255);
}
}
while(ent);
}

play(id,const sound[])
{
new end=strlen(sound)-4;
if(containi(sound,".mp3") == end && end>0)
client_cmd(id,"mp3 play sound/%s",sound);
else if(containi(sound,".wav") == end && end>0)
client_cmd(id, "spk sound/%s",sound);
else
client_cmd(id, "speak %s",sound);

}



I to by było na tyle :] Pozmieniaj sobie i lookaj czy działą :] jak pomogłem będę ucieszony ^^
Użytkownik hardbot edytował ten post 15.04.2010 10:51
Odpowiedz
Zablokowany