Pytanie
Veeq 12.04.2010
Jak zrobić aby rzucając knifem zabieralo więcej hp w tego którego się trafi?? np : 80hp
SzukamProDM
12.04.2010
w amxx.cfg zmien
na
I kazdy trafiony noz bedzie zabiera c80hp
diablo_knife "20"
na
diablo_knife "80"
I kazdy trafiony noz bedzie zabiera c80hp
Veeq 12.04.2010
jest tylko cos takiego register_cvar("diablo_knife","20")
podmienilem to na register_cvar("diablo_knife","80")
i nic ciagle wali sie po 20...
podmienilem to na register_cvar("diablo_knife","80")
i nic ciagle wali sie po 20...
SzukamProDM
12.04.2010
hmmm... a zapisujesz zmiany? jak tak to w .sma znajdz to:
i tutaj podmien
register_cvar("diablo_knife","20")
i tutaj podmien
Veeq 12.04.2010
Nom to zrobilem wlasnie tlyko podmienilem na 80... i skompilowalem na amxx i nie dziala ciagle sie awli po 20...
SzukamProDM
13.04.2010
scream przeciez tak mu napisalem:D
w amxx.cfg zmien
diablo_knife "20"
nadiablo_knife "80"
I kazdy trafiony noz bedzie zabiera c80hp
Veeq 13.04.2010
aaa moj blad w amxx.cfg zle przeczytalem myslalem ze w .sma
A jak zrobic aby item Dagon I zabieral 100 dmg??
case 46:
{
player_item_name[id] = "Dagon I"
player_item_id[id] = rannum
player_b_dagon[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj zeby uderzyc twojego przeciwnika piorunem ognia",player_item_name[id])
Użytkownik Veeq edytował ten post 13.04.2010 16:12
A jak zrobic aby item Dagon I zabieral 100 dmg??
case 46:
{
player_item_name[id] = "Dagon I"
player_item_id[id] = rannum
player_b_dagon[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj zeby uderzyc twojego przeciwnika piorunem ognia",player_item_name[id])
Użytkownik Veeq edytował ten post 13.04.2010 16:12
SzukamProDM
13.04.2010
Znajdz:
i sie pobaw... nie pomoge Ci bo nie patrzylem nigdy tego kodu;>
public item_dagon(id)
i sie pobaw... nie pomoge Ci bo nie patrzylem nigdy tego kodu;>
Kubaczek <3
13.04.2010
new DagonDamage = player_b_dagon[id]*20
Tak więc dagon 1 = 20 dmg, dagon 2 = 40 dmg, zmień tylko mnożnik
Tak więc dagon 1 = 20 dmg, dagon 2 = 40 dmg, zmień tylko mnożnik