Automatyczne wyrzucanie podnoszonej broni
Kusek
11.04.2010
Witam, dzisiaj wam przed stawię plugin który nie pozwala podnieść broni, ten plugin nie jest robiony prze zemnie, lecz ja wyjaśnię jak można łatwo go z edytować
ten wyżej pokazany plugin nie pozwala podnosić AWP
teraz pokażę wam jak łatwo go przerobić
zmieniamy
na
wpisujemy tutaj nazwę broni który bierzemy stąd
Weapons
przykład (małymi literami piszemy)
potem szukamy to
i zmieniamy AWP na nazwę broni wpisanej wyżej
tutaj tak samo
dalej szukamy
awp zmieniamy na nazwę broni wpisanej wyżej
potem
tam gdzie jest 18 wpisujemy ID (numer) broni
czyli np. do GALIL będzie to nr 14
przykład
dalej zmieniamy awp na nazwę naszej broni tutaj
potem wpisujemy ID jeszcze tutaj (tam gdzie jest 18)
na koniec zmieniamy tutaj napis np. na
niżej zapodam gotowe sma do AWP, AUTOKAMPY(TT) i do SCOUT'A
Pozdrawiam Frajer z Wikipedii
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "no_awp"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "ZBAGI"
public plugin_init() {
register_plugin("No_AWP", "1.1", "ZBAGI")
register_event("WeapPickup","check_awp","b","1=18")
register_cvar("no_awp","1")
}
public check_awp(id)
{
if(!get_cvar_num("no_awp"))
return PLUGIN_CONTINUE
if(read_data(1) == 18) {
client_print(id,print_center,"!!!! Zakaz AWP !!!!")
client_print(id, print_chat, "!!!! Zakaz AWP !!!!")
client_print(id, print_chat, "!!!! Zakaz AWP !!!!")
client_print(id, print_chat, "!!!! Zakaz AWP !!!!")
client_print(id, print_chat, "!!!! Zakaz AWP !!!!")
client_cmd(id, "drop")
}
}
ten wyżej pokazany plugin nie pozwala podnosić AWP
teraz pokażę wam jak łatwo go przerobić
zmieniamy
#define PLUGIN "no_awp"
na
#define PLUGIN "no_nazwabroni"
wpisujemy tutaj nazwę broni który bierzemy stąd
Weapons
przykład (małymi literami piszemy)
#define PLUGIN "no_galil"
potem szukamy to
register_plugin("No_AWP", "1.1", "ZBAGI"))
i zmieniamy AWP na nazwę broni wpisanej wyżej
register_cvar("no_awp","1")
tutaj tak samo
dalej szukamy
register_event("WeapPickup","check_awp","b","1=18")
awp zmieniamy na nazwę broni wpisanej wyżej
potem
,"b","1=18")
tam gdzie jest 18 wpisujemy ID (numer) broni
czyli np. do GALIL będzie to nr 14
przykład
register_event("WeapPickup","check_awp","b","1=14")
dalej zmieniamy awp na nazwę naszej broni tutaj
public check_awp(id)
{
if(!get_cvar_num("no_awp"))
potem wpisujemy ID jeszcze tutaj (tam gdzie jest 18)
if(read_data(1) == 18) {
client_print(id,print_center,"!!!! Zakaz AWP !!!!")
client_print(id, print_chat, "!!!! Zakaz AWP !!!!")
client_print(id, print_chat, "!!!! Zakaz AWP !!!!")
client_print(id, print_chat, "!!!! Zakaz AWP !!!!")
client_print(id, print_chat, "!!!! Zakaz AWP !!!!")
na koniec zmieniamy tutaj napis np. na
client_print(id,print_center,"!!!! Zakaz DEFENDERA !!!!")
client_print(id, print_chat, "!!!! Zakaz DEFENDERA !!!!")
client_print(id, print_chat, "!!!! Zakaz DEFENDERA !!!!")
client_print(id, print_chat, "!!!! Zakaz DEFENDERA !!!!")
client_print(id, print_chat, "!!!! Zakaz DEFENDERA !!!!")
niżej zapodam gotowe sma do AWP, AUTOKAMPY(TT) i do SCOUT'A
Pozdrawiam Frajer z Wikipedii
Załączone pliki
Abes Mapper
11.04.2010
Tylko że jak dodasz takie dwa pluginy to wystąpią bugi.
Dobrze by było gdybyś opisał jak dodać różne bronie do jednego .sma
Dobrze by było gdybyś opisał jak dodać różne bronie do jednego .sma
Kusek
11.04.2010
Tylko że jak dodasz takie dwa pluginy to wystąpią bugi.
jakie bugi?? można wiedzieć? , postaram się napisać
Lyons 11.04.2010
a nie lepiej cvar'y zrobić ???
może wieczorkiem zrobię(wiele ludzi woli cvar'y niż przerabianie tego)
może wieczorkiem zrobię(wiele ludzi woli cvar'y niż przerabianie tego)
G[o]Q
11.04.2010
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "no_awp" #define VERSION "1.1" #define AUTHOR "ZBAGI" public plugin_init() { register_plugin("No_AWP", "1.1", "ZBAGI") register_event("WeapPickup","check","b") } public check(id) { bron=read_data(1) if (bron==18 || bron == iD_innej_broni) client_print(id,print_center,"!!!! Zakaz %s !!!!",cs_get_weapon_id ( id)) client_cmd(id, "drop") } }
chociaz pewnie lepszy bylby hamSandwich i zwrocenie HAM_SUPERCEDE w momencie dotkniecia entu - broni
lioko
12.08.2015
Kurde panowie sie pogubilem moge poprosic o efekt koncowy No awp oraz no g3sg1 bo GoQ'a skrypt sie nie kompiluje
BARDZO proszę dam PLUSIKA!
Kompilowalem
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "no_awp" #define VERSION "1.1" #define AUTHOR "ZBAGI" public plugin_init() { register_plugin("No_AWP", "1.1", "ZBAGI") register_event("WeapPickup","check","b") } public check(id) { bron=read_data(1) if (bron==18 || bron == 24) client_print(id,print_center,"!!!! Zakaz %s !!!!",cs_get_weapon_id ( id)) client_cmd(id, "drop") }
Efekt kompilacji
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team no_awp.sma(18) : error 017: undefined symbol "bron" no_awp.sma(19) : error 017: undefined symbol "bron" no_awp.sma(20) : error 017: undefined symbol "cs_get_weapon_id" no_awp.sma(24) : error 054: unmatched closing brace 4 Errors. Could not locate output file no_awp.amxx (compile failed).
Rivit
12.08.2015
new bron=read_data(1) // a u cb brakuje new
#include cstrike // to do include
lioko
12.08.2015
skompilowało się ale jest problem bo wyzuca wszystkie bronie nie tylko autolame i awp oraz widze ze ludzie z cl_autowepswitch "0" moga podnosic i im nie wywala.
Jeszcze pytanie czy dało by się by ta bron (awp i lama) znikała i zamieniało ja na scouta i np. mowilo SCOUT POWER?
ponieważ posiadam chyba jedyny serwer [Bez AWP] i już latami szukałem takiego pluginu.
Kompilowalem
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include cstrike #define PLUGIN "no_awp" #define VERSION "1.1" #define AUTHOR "ZBAGI" public plugin_init() { register_plugin("No_AWP", "1.1", "ZBAGI") register_event("WeapPickup","check","b") } public check(id) { new bron=read_data(1) if (bron==18 || bron == 24) client_print(id,print_center,"!!!! Zakaz %s !!!!",cs_get_weapon_id ( id)) client_cmd(id, "drop") }