GodMode, pasek.
Screeaam... 10.04.2010
Witam, zrobiłem item nieśmiertelność:
Raz na rundę można użyć, trwa 5 sekund. Jak dorobić do niego pasek ładowania (Czyli leci pasek taki jak przy rozbrajaniu od włączenia do wyłączenia)? Oraz jak przerobić, aby gdy robię item, to piszę tak:
Po drugie, jeżeli dodam do tego:
To w funkcji wyłączającej jaki mam dać parametr do szybkości, taki:
Czy to będzie błędne?
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 10.04.2010 23:37
/* ==================================================================================================== */ public gdmode(id){ if (used_item[id]) { hudmsg(id,2.0,"Niesmiertelnosc mozesz uzyc raz na runde!") return PLUGIN_CONTINUE } if (get_user_button(id) & IN_USE && button[id]==0) { button[id]=1; set_user_godmode(id, 1) hudmsg(id,2.0,"Niesmiertelnosc zostala aktywowana!") if(!task_exists(id)) set_task(5.0, "fnOFF", id); } used_item[id] = true return PLUGIN_CONTINUE } /* ==================================================================================================== */
Raz na rundę można użyć, trwa 5 sekund. Jak dorobić do niego pasek ładowania (Czyli leci pasek taki jak przy rozbrajaniu od włączenia do wyłączenia)? Oraz jak przerobić, aby gdy robię item, to piszę tak:
player_b_godmode[id] == tutaj czas jak długo można go użyć
Po drugie, jeżeli dodam do tego:
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+500.0)
To w funkcji wyłączającej jaki mam dać parametr do szybkości, taki:
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+1.0)
Czy to będzie błędne?
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 10.04.2010 23:37
Tomi 11.04.2010
/* ==================================================================================================== */ public gdmode(id){ if (used_item[id]) { hudmsg(id,2.0,"Niesmiertelnosc mozesz uzyc raz na runde!") return PLUGIN_CONTINUE } if (get_user_button(id) & IN_USE && button[id]==0) { button[id]=1; set_user_godmode(id, 1) hudmsg(id,2.0,"Niesmiertelnosc zostala aktywowana!") if(!task_exists(id)) set_task(5.0, "fnOFF", id); } used_item[id] = true return PLUGIN_CONTINUE } /* ==================================================================================================== */
Popraw z
public gdmode(id){
na
public godmode(id){
Screeaam... 11.04.2010
/* ==================================================================================================== */ public gdmode(id){ if (used_item[id]) { hudmsg(id,2.0,"Niesmiertelnosc mozesz uzyc raz na runde!") return PLUGIN_CONTINUE } if (get_user_button(id) & IN_USE && button[id]==0) { button[id]=1; set_user_godmode(id, 1) hudmsg(id,2.0,"Niesmiertelnosc zostala aktywowana!") if(!task_exists(id)) set_task(5.0, "fnOFF", id); } used_item[id] = true return PLUGIN_CONTINUE } /* ==================================================================================================== */
Popraw zpublic gdmode(id){
napublic godmode(id){
Nie wiesz, nie pisz, specjalnie funkcję nazwałem gdmode. >.> Nazwa funkcji nie ma nic do znaczenia. -.-
//Swoją drogą, wszystko działa, tylko chcę ten pasek dorobić.
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 11.04.2010 00:20
Screeaam... 12.04.2010
Coś takiego:
Czyli takie coś:
Będzie dobre?
//Edit:
Dobra, pasek działa.. Ale jak zrobic, aby informacja, czy GodMode ma się włączonego i wyłączonego pokazywała się w chacie, ale tylko dla jednej osoby (używającej) na kolorowo? Oraz jak zrobić tą prędkość gracza? Wiem jak ją ustawić, ale jak zrobić, aby potem była prędkość standardowa?
//Edit2:
Z tym napisem chyba wiem, pójdzie coś taiego:
Czy wtedy będzie widziała to osoba używająca? Bo dałem zamiast 0 id.
No i co z tą szybkością?
11 kwiecień 2010 - 02:17:
Okey, mam kilka pytań:
Czy tak funkcja jest dobra:
Wtedy przy robieniu itemu w:
Dobrze to jest?
2. Jak zrobić, aby np. co 3 sekundy leczyło 50hp?
11 kwiecień 2010 - 17:53:
Powie ktoś, jeżeli wpiszę set_user_maxspeed(id, 1,0) to bd standardowa prędkość klasy?
12 kwiecień 2010 - 19:02:
Nast. pytanie.
Jak zrobić, aby gdy klasa ma mniej niż 100 hp dodaje mu 700 speeda, zrobiłem tak i wpakowałem do prethink:
Lecz po pewnym czasie wywala osoby z serwa.
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 12.04.2010 19:03
message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id ) write_byte( player_b_godmode[id]+4 ) write_byte( 0 ) message_end()
Czyli takie coś:
/* ==================================================================================================== */ public gdmode(id){ if (used_item[id]) { hudmsg(id,2.0,"Niesmiertelnosc mozesz uzyc raz na runde!") return PLUGIN_CONTINUE } if (get_user_button(id) & IN_USE && button[id]==0) { button[id]=1; set_user_godmode(id, 1) show_hudmessage(id, "Niesmiertelnosc zostala aktywowana!") if(!task_exists(id)) set_task(5.0, "fnOFF", id); message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id ) write_byte( player_b_godmode[id]+4 ) write_byte( 0 ) message_end() } used_item[id] = true return PLUGIN_CONTINUE } /* ==================================================================================================== */
Będzie dobre?
//Edit:
Dobra, pasek działa.. Ale jak zrobic, aby informacja, czy GodMode ma się włączonego i wyłączonego pokazywała się w chacie, ale tylko dla jednej osoby (używającej) na kolorowo? Oraz jak zrobić tą prędkość gracza? Wiem jak ją ustawić, ale jak zrobić, aby potem była prędkość standardowa?
//Edit2:
Z tym napisem chyba wiem, pójdzie coś taiego:
new name[32] get_user_name(id, name, 31) ColorChat(id, GREEN,"^x04[DiabloMod][%s]^x01 Niesmiertelnosc zostala aktywowana", name)
Czy wtedy będzie widziała to osoba używająca? Bo dałem zamiast 0 id.
No i co z tą szybkością?
11 kwiecień 2010 - 02:17:
Okey, mam kilka pytań:
Czy tak funkcja jest dobra:
if(player_speedis[id] > 0) { set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+player_speedis[id]) }
Wtedy przy robieniu itemu w:
player_speedis[id] = wartość szybkości
Dobrze to jest?
2. Jak zrobić, aby np. co 3 sekundy leczyło 50hp?
11 kwiecień 2010 - 17:53:
Powie ktoś, jeżeli wpiszę set_user_maxspeed(id, 1,0) to bd standardowa prędkość klasy?
12 kwiecień 2010 - 19:02:
Nast. pytanie.
Jak zrobić, aby gdy klasa ma mniej niż 100 hp dodaje mu 700 speeda, zrobiłem tak i wpakowałem do prethink:
if(player_class[id] == Fernando && get_user_health(id) < 100) { set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+700.0) new name[32] get_user_name(id, name, 31) ColorChat(id, GREEN, "^x04[DiabloMod][%s]^x01Szarza zostala ^x03wlaczona", name) }
Lecz po pewnym czasie wywala osoby z serwa.
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 12.04.2010 19:03
Valito
12.04.2010
Screeam, jak zrobiłem własny kod podobny do twojego nie wyłączał się godmone. U ciebie wszystko działa? Bo mi się wydaje że taskiem powinieneś to wyłączyć
Screeaam... 12.04.2010
Screeam, jak zrobiłem własny kod podobny do twojego nie wyłączał się godmone. U ciebie wszystko działa? Bo mi się wydaje że taskiem powinieneś to wyłączyć
Tak, bo zrobiłem osobną funkcję, która wyłącza GodMode i aktywuje ją taskiem.
U mnie działa elegancko.
Przecież mam task.
set_task(5.0, "fnOFF", id);
12 kwiecień 2010 - 21:16:
Okej, zrobiłem tak:
if(player_class[id] == Fernando && get_user_health(id) < 100)
{
set_renderchange(id)
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+600.0)
}
else if(player_class[id] == Fernando && get_user_health(id) > 150)
{
set_renderchange(id)
set_user_maxspeed(id,270.0)
}
1. Ale jak zrobić, aby co 3 sekundy się leczył po 10hp aż nie osiągnie 150hp? Bo jak dodam taska do prethinku, to od razu robi mi max hp.
2. Jak zrobić, że jak się wciśnie E to teleportuje do spawnu?
Dodałem to do prethinku.
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 12.04.2010 22:55