←  Poradniki oraz Łatki

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Fix
[5.9l] FireShield oślepia gracza który pos...

  • +
  • -
Vertricus - zdjęcie Vertricus 10.04.2010

Znajdź:
if (random_num(1,2) == 1) Display_Fade(id,1<<14,1<<14,1<<16,255,155,50,230)

Zamień na
if (random_num(1,2) == 1) Display_Fade(pid,1<<14,1<<14,1<<16,255,155,50,230)
Odpowiedz

  • +
  • -
ZiuTeK - zdjęcie ZiuTeK 07.11.2010

To ja dodam jeszcze cos od siebie odnosnie fireshielda

Jeśli masz u siebie problem, że po wyrzuceniu fireshielda gracz nadal świeci na żółto użyj tego poradnika(nie wiem czy da sie to zrobic lepiej ale u mnie od roku w ten sposob dziala bez problemow):

Do funkcji public respawn(svIndex[])
public respawn(svIndex[]) 
{ 
	new vIndex = str_to_num(svIndex)
	RemoveFlag(vIndex,Flag_Rot) // usuwamy swiecenie
	spawn(vIndex);
}
i do funkcji public RoundStart() dodajemy:
public RoundStart(){
	for (new i=0; i < 33; i++){
		used_item[i] = false
		DemageTake1[i]=1
		count_jumps(i)
		give_knife(i)
		RemoveFlag(i,Flag_Rot) // usuwamy swiecenie
i fireshield, działa tak jak należy
Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 07.11.2010 20:46
Odpowiedz