[5.9l] FireShield oślepia gracza który pos...
Vertricus
10.04.2010
Znajdź:
Zamień na
if (random_num(1,2) == 1) Display_Fade(id,1<<14,1<<14,1<<16,255,155,50,230)
Zamień na
if (random_num(1,2) == 1) Display_Fade(pid,1<<14,1<<14,1<<16,255,155,50,230)
ZiuTeK
07.11.2010
To ja dodam jeszcze cos od siebie odnosnie fireshielda
Jeśli masz u siebie problem, że po wyrzuceniu fireshielda gracz nadal świeci na żółto użyj tego poradnika(nie wiem czy da sie to zrobic lepiej ale u mnie od roku w ten sposob dziala bez problemow):
Do funkcji public respawn(svIndex[])
Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 07.11.2010 20:46
Jeśli masz u siebie problem, że po wyrzuceniu fireshielda gracz nadal świeci na żółto użyj tego poradnika(nie wiem czy da sie to zrobic lepiej ale u mnie od roku w ten sposob dziala bez problemow):
Do funkcji public respawn(svIndex[])
public respawn(svIndex[]) { new vIndex = str_to_num(svIndex) RemoveFlag(vIndex,Flag_Rot) // usuwamy swiecenie spawn(vIndex); }i do funkcji public RoundStart() dodajemy:
public RoundStart(){ for (new i=0; i < 33; i++){ used_item[i] = false DemageTake1[i]=1 count_jumps(i) give_knife(i) RemoveFlag(i,Flag_Rot) // usuwamy swieceniei fireshield, działa tak jak należy
Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 07.11.2010 20:46