if (random_num(1,2) == 1) Display_Fade(id,1<<14,1<<14,1<<16,255,155,50,230)
Zamień na
if (random_num(1,2) == 1) Display_Fade(pid,1<<14,1<<14,1<<16,255,155,50,230)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 10.04.2010 11:09
Popularny
if (random_num(1,2) == 1) Display_Fade(id,1<<14,1<<14,1<<16,255,155,50,230)
if (random_num(1,2) == 1) Display_Fade(pid,1<<14,1<<14,1<<16,255,155,50,230)
Napisano 07.11.2010 20:44
Popularny
public respawn(svIndex[]) { new vIndex = str_to_num(svIndex) RemoveFlag(vIndex,Flag_Rot) // usuwamy swiecenie spawn(vIndex); }i do funkcji public RoundStart() dodajemy:
public RoundStart(){ for (new i=0; i < 33; i++){ used_item[i] = false DemageTake1[i]=1 count_jumps(i) give_knife(i) RemoveFlag(i,Flag_Rot) // usuwamy swieceniei fireshield, działa tak jak należy
Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 07.11.2010 20:46
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych