Admin - niewidzialność.
Dr. House 07.04.2010
Witam,
Wątpie czy taki plugin istnieje, dlatego w miare możliwości prosiłbym o napisanie dla mnie takowego.
Chodzi o to, że admin po wpisaniu komendy staje się 100% niewidzialny, a po wpisaniu jej ponownie (lub wpisaniu innej) staje się znowu widzialny.
Prosty, żadnych napisów itp.
Tak prosty jak AMX_BLINK
Jest możliwość aby ktoś to dla mnie zrobił, byłbym bardzo wdzięczny.
Użytkownik marek4821 edytował ten post 07.04.2010 15:25
Wątpie czy taki plugin istnieje, dlatego w miare możliwości prosiłbym o napisanie dla mnie takowego.
Chodzi o to, że admin po wpisaniu komendy staje się 100% niewidzialny, a po wpisaniu jej ponownie (lub wpisaniu innej) staje się znowu widzialny.
Prosty, żadnych napisów itp.
Tak prosty jak AMX_BLINK
Jest możliwość aby ktoś to dla mnie zrobił, byłbym bardzo wdzięczny.
Użytkownik marek4821 edytował ten post 07.04.2010 15:25
.minD
07.04.2010
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#define PLUGIN "niewidzialnosc admina"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR ".minD"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}
public niewidzialnosc(id)
{
if ( get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY )
register_clcmd("say /niewidzialnosc", "niewidzialnosc")
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0, 0,kRenderTransAlpha,0);
}
public niewidzialnoscoff(id)
{
if ( get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY )
register_clcmd("say /niewidzialnoscoff", "niewidzialnoscoff")
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0, 0,kRenderTransAlpha,255);
}
Ostrzegam! Dopiero zaczynam pisać pluginy więc proszę nie wytykać mi błędów! Użyłem rendering ale mogłem też z fakemety set_pev (nie wiem czym to się różni).
PS. U mnie się skompilowało ale nie wiem czy będzie działało
Użytkownik .minD edytował ten post 07.04.2010 16:07
Dr. House 07.04.2010
hmm.. Komplikuje sie ale nie dziala :[
07 kwiecień 2010 - 16:43:
Zależy mi na tym
07 kwiecień 2010 - 16:43:
Zależy mi na tym
.minD
07.04.2010
a możesz jaśniej? czy tylko admin może użyć? czy plugin działa np. w amx_plugins? bo nie wiem w czym błąd
spróbuj teraz tego:
a właśnie, ale chodzi Ci żeby go nie było widać na liście czy żeby stawał się niewidzialny (tzn. jego model był niewidzialny)?
bo ja Ci robię tak, że jego model będzie niewidzialny
Użytkownik .minD edytował ten post 07.04.2010 17:23
spróbuj teraz tego:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "niewidzialnosc admina"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR ".minD"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}
public niewidzialnosc(id)
{
if ( get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY )
register_clcmd("say /niewidzialnosc", "niewidzialnosc")
set_pev(id, pev_renderfx, kRenderFxGlowShell)
set_pev(id, pev_rendermode, kRenderTransAlpha)
set_pev(id, pev_renderamt, 0.0)
}
public niewidzialnoscoff(id)
{
if ( get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY )
register_clcmd("say /niewidzialnoscoff", "niewidzialnoscoff")
set_pev(id, pev_renderfx, kRenderFxGlowShell)
set_pev(id, pev_rendermode, kRenderTransAlpha)
set_pev(id, pev_renderamt, 255.0)
}
a właśnie, ale chodzi Ci żeby go nie było widać na liście czy żeby stawał się niewidzialny (tzn. jego model był niewidzialny)?
bo ja Ci robię tak, że jego model będzie niewidzialny
Użytkownik .minD edytował ten post 07.04.2010 17:23
Dr. House 07.04.2010
Tak, aby tylko admin mógł użyć. W amx_plugins jest i pisze enabled. Ale wciaz nie dziala.
Spróbowałem nawet:
zamienic na
Żeby nie tylko admin mógł, ale i tak nic.
Wpisuje w say /niewidzialnosc i nic.
Sam się nie znam dlatego proszę o pomoc.
Spróbowałem nawet:
if ( get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY )
zamienic na
if ( get_user_flags(id))
Żeby nie tylko admin mógł, ale i tak nic.
Wpisuje w say /niewidzialnosc i nic.
Sam się nie znam dlatego proszę o pomoc.
G[o]Q
07.04.2010
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #define PLUGIN "niewidzialnosc admina" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR ".minD" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /niewidzialnosc", "niewidzialnosc") register_clcmd("say /niewidzialnoscoff", "niewidzialnoscoff") } public niewidzialnosc(id) { if ( get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY ) set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0, 0,kRenderTransAlpha,0); else client_print(id, print_chat,"Ni ma !!!") } public niewidzialnoscoff(id) { if ( get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY ) set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0, 0,kRenderTransAlpha,255); else else client_print(id, print_chat,"Ni ma !!!") }
Dr. House 07.04.2010
YES!!! :< Udało mi się! Czasami przeglądam struktury pluginów i cośik już tamm... umiem. Teraz też mnie olśniło
I śmiga!!!
Tak se pomyślałem czy przypadkiem wszystkie register_clcmd nie powinny być w public plugin_init()
No i teraz gra. SUPER!
Dziękuje Ci bardzo, oczywiśćie duuuży +.
Dzięki za czas poświęcony i pomoc!
07 kwiecień 2010 - 17:36:
EDIT:
ACHHH..... PISAŁEM JAK DODAŁEŚ POSTA! g[o]Q Ale i tak dziękuje
(jak pisałem to twego nie było)
======================================
07 kwiecień 2010 - 17:50:
1. E jak zrobic by bylo to komenda z konsoli. Spróbowałem tak:
2. I jeszcze jest tak, że nie widzialny jestes puki nie zmienisz broni, jak zmienisz bron to muszi jeszcze raz wpisac. Jak zrobić żeby to było cały czas poki żyjesz?
Proszę o pomoc w tych problemach.
Użytkownik marek4821 edytował ten post 07.04.2010 18:11
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #define PLUGIN "niewidzialnosc admina" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR ".minD" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /niewidzialnosc", "niewidzialnosc") register_clcmd("say /niewidzialnoscoff", "niewidzialnoscoff") } public niewidzialnosc(id) { if ( get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY ) set_pev(id, pev_renderfx, kRenderFxGlowShell) set_pev(id, pev_rendermode, kRenderTransAlpha) set_pev(id, pev_renderamt, 0.0) } public niewidzialnoscoff(id) { if ( get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY ) set_pev(id, pev_renderfx, kRenderFxGlowShell) set_pev(id, pev_rendermode, kRenderTransAlpha) set_pev(id, pev_renderamt, 255.0) }
I śmiga!!!
Tak se pomyślałem czy przypadkiem wszystkie register_clcmd nie powinny być w public plugin_init()
No i teraz gra. SUPER!
Dziękuje Ci bardzo, oczywiśćie duuuży +.
Dzięki za czas poświęcony i pomoc!
07 kwiecień 2010 - 17:36:
EDIT:
ACHHH..... PISAŁEM JAK DODAŁEŚ POSTA! g[o]Q Ale i tak dziękuje
(jak pisałem to twego nie było)
======================================
07 kwiecień 2010 - 17:50:
1. E jak zrobic by bylo to komenda z konsoli. Spróbowałem tak:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #define PLUGIN "niewidzialnosc admina" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR ".minD" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("/niewidzialnosc", "niewidzialnosc") register_clcmd("/niewidzialnoscoff", "niewidzialnoscoff") } public niewidzialnosc(id) { if ( get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY ) set_pev(id, pev_renderfx, kRenderFxGlowShell) set_pev(id, pev_rendermode, kRenderTransAlpha) set_pev(id, pev_renderamt, 0.0) } public niewidzialnoscoff(id) { if ( get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY ) set_pev(id, pev_renderfx, kRenderFxGlowShell) set_pev(id, pev_rendermode, kRenderTransAlpha) set_pev(id, pev_renderamt, 255.0) }
2. I jeszcze jest tak, że nie widzialny jestes puki nie zmienisz broni, jak zmienisz bron to muszi jeszcze raz wpisac. Jak zrobić żeby to było cały czas poki żyjesz?
Proszę o pomoc w tych problemach.
Użytkownik marek4821 edytował ten post 07.04.2010 18:11
Dr. House 07.04.2010
A mógłbym prosić o odp. ne te dwa problemy. Prprostu jestem ciekam. Na przyszlosc będę widział.
Za plug bardzo dzięki!
Za plug bardzo dzięki!
.minD
07.04.2010
1.
komendy będą amx_niewidzialnosc i amx_niewidzialnoscoff, zrobiłem tak bo widziałem, że w plugach prawie zawsze jest jakiś prefix, najczęściej amx_
2 nie wiem
Użytkownik .minD edytował ten post 07.04.2010 19:16
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "niewidzialnosc admina"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR ".minD"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("amx_niewidzialnosc", "niewidzialnosc")
register_clcmd("amx_niewidzialnoscoff", "niewidzialnoscoff")
}
public niewidzialnosc(id)
{
if ( get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY )
set_pev(id, pev_renderfx, kRenderFxGlowShell)
set_pev(id, pev_rendermode, kRenderTransAlpha)
set_pev(id, pev_renderamt, 0.0)
}
public niewidzialnoscoff(id)
{
if ( get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY )
set_pev(id, pev_renderfx, kRenderFxGlowShell)
set_pev(id, pev_rendermode, kRenderTransAlpha)
set_pev(id, pev_renderamt, 255.0)
}
komendy będą amx_niewidzialnosc i amx_niewidzialnoscoff, zrobiłem tak bo widziałem, że w plugach prawie zawsze jest jakiś prefix, najczęściej amx_
2 nie wiem
Użytkownik .minD edytował ten post 07.04.2010 19:16
Dr. House 07.04.2010
dzięki działa.
Ale na tej zmianie broni by mi też zależało. Potrafi ktoś pomóc?
07 kwiecień 2010 - 20:08:
?
Użytkownik marek4821 edytował ten post 07.04.2010 20:05
Ale na tej zmianie broni by mi też zależało. Potrafi ktoś pomóc?
07 kwiecień 2010 - 20:08:
?
Użytkownik marek4821 edytował ten post 07.04.2010 20:05
G[o]Q
07.04.2010
dodaj wyjatek do curweapon np
if (get_user_weapon(id)!=CSW_KNIFE) niewidzialnoscoff(id)
Dr. House 07.04.2010
A mógłbyś modyfikować mi ten kod, bo jakoś tego nie łapie. Tak mądry to jeszcze nie jestem....
Chodzi o to, aby zmiana broni nie wyłączała niewidzialności. Obecnie gdy zmienisz broń trza wpisać jeszcze raz.
KOD:
Chodzi o to, aby zmiana broni nie wyłączała niewidzialności. Obecnie gdy zmienisz broń trza wpisać jeszcze raz.
KOD:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #define PLUGIN "niewidzialnosc admina" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR ".minD" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("amx_inv", "niewidzialnosc") register_clcmd("amx_invoff", "niewidzialnoscoff") } public niewidzialnosc(id) { if ( get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY ) set_pev(id, pev_renderfx, kRenderFxGlowShell) set_pev(id, pev_rendermode, kRenderTransAlpha) set_pev(id, pev_renderamt, 0.0) } public niewidzialnoscoff(id) { if ( get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY ) set_pev(id, pev_renderfx, kRenderFxGlowShell) set_pev(id, pev_rendermode, kRenderTransAlpha) set_pev(id, pev_renderamt, 255.0) }
.minD
07.04.2010
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "niewidzialnosc admina"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR ".minD"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("amx_inv", "niewidzialnosc")
register_clcmd("amx_invoff", "niewidzialnoscoff")
}
public niewidzialnosc(id)
{
if ( get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY )
if (get_user_weapon(id)!=CSW_KNIFE) niewidzialnosc(id)
set_pev(id, pev_renderfx, kRenderFxGlowShell)
set_pev(id, pev_rendermode, kRenderTransAlpha)
set_pev(id, pev_renderamt, 0.0)
}
public niewidzialnoscoff(id)
{
if ( get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY )
if (get_user_weapon(id)!=CSW_KNIFE) niewidzialnoscoff(id)
set_pev(id, pev_renderfx, kRenderFxGlowShell)
set_pev(id, pev_rendermode, kRenderTransAlpha)
set_pev(id, pev_renderamt, 255.0)
}
albo
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "niewidzialnosc admina"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR ".minD"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("amx_inv", "niewidzialnosc")
register_clcmd("amx_invoff", "niewidzialnoscoff")
}
public niewidzialnosc(id)
{
if ( get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY )
set_pev(id, pev_renderfx, kRenderFxGlowShell)
set_pev(id, pev_rendermode, kRenderTransAlpha)
set_pev(id, pev_renderamt, 0.0)
}
public niewidzialnoscoff(id)
{
if ( get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY )
if (get_user_weapon(id)!=CSW_KNIFE) niewidzialnoscoff(id)
set_pev(id, pev_renderfx, kRenderFxGlowShell)
set_pev(id, pev_rendermode, kRenderTransAlpha)
set_pev(id, pev_renderamt, 255.0)
}
Użytkownik .minD edytował ten post 07.04.2010 21:11
G[o]Q
07.04.2010
mind ty masz jakies pojecie o eventach event musisz zarejestrowac i uzyc go w innej funkcji wystarczy tam dorzucic wywolanie niewidzialnosci i zalatwione