Mam 2 pytania.
WuHa
04.04.2010
A więc tak , otóż mam dwa problemy -
Pierwszy polega na tym , iż nie wiem jak wpisać , że 'nowa' klasa , ładuje z noża (wiem gdzie to dopisać jak by co:F) zmianę modelu na model 'przeciwnika' , ofc, wiem , że changeskin(i,0) załatwiło by sprawę - ale nie do końca tak jak miało by to wyglądać. chodzi mi o to , żeby działał kameleon tak jak ultra armor u barbarzyńcy - naładuje np. 3x i po 3 trafieniach skin wraca do normy .
Drugi polega na tym , że , nie potrafię napisać aby nowa statystyka dodawała premię do 'niewidoczności' - wpisałem statystykę , działają wpisy do sql etc. pkt mogę dodać - i zapisują się w bazie danych. Ale nie potrafię wpisać funkcji odpowiadającej że za każde dodane pkt spada widoczność modelu (za pewne wystarczyło by dodać coś z player_b_inv ale niestety nie wiem jak).
Z góry dziękuje za wszelkie wskazówki.
Pierwszy polega na tym , iż nie wiem jak wpisać , że 'nowa' klasa , ładuje z noża (wiem gdzie to dopisać jak by co:F) zmianę modelu na model 'przeciwnika' , ofc, wiem , że changeskin(i,0) załatwiło by sprawę - ale nie do końca tak jak miało by to wyglądać. chodzi mi o to , żeby działał kameleon tak jak ultra armor u barbarzyńcy - naładuje np. 3x i po 3 trafieniach skin wraca do normy .
Drugi polega na tym , że , nie potrafię napisać aby nowa statystyka dodawała premię do 'niewidoczności' - wpisałem statystykę , działają wpisy do sql etc. pkt mogę dodać - i zapisują się w bazie danych. Ale nie potrafię wpisać funkcji odpowiadającej że za każde dodane pkt spada widoczność modelu (za pewne wystarczyło by dodać coś z player_b_inv ale niestety nie wiem jak).
Z góry dziękuje za wszelkie wskazówki.
QTM. Peyote
04.04.2010
W fw_traceline pod:
dodajesz:
//do pierwszego
Edited by Peyote, 04.04.2010 14:04.
if(is_user_alive(hit))
{
dodajesz:
if(twoja_zmienna[hit]>0) twoja_zmienna[hit]--
else changeskin(hit, 1)
//do pierwszego
Edited by Peyote, 04.04.2010 14:04.
WuHa
04.04.2010
mam problem z dodaniem zmiennej - używałem dotychczas changeskin(id,0) , ale nie da się tam tego 'wpisać' , próbowałem też z player_item_id[id] = 66 ale nie bardzo mi to wychodzi, mógł byś pomóc z wypełnieniem call_cast oraz z wpisem w fw_traceline ?
QTM. Peyote
04.04.2010
Pod np.
dopisujesz:
W call_cast dopisujesz:
W fwd_traceline pod
dopisujesz:
new player_dmg[33]
dopisujesz:
new TwojaZmienna[33]
W call_cast dopisujesz:
case TwojaKlasa:
{
TwojaZmienna[id]++
changeskin(id, 0)
}
W fwd_traceline pod
if(is_user_alive(hit))
{
dopisujesz:
if(TwojaZmienna[hit]>0) TwojaZmienna[hit]--
else changeskin(hit, 1)
WuHa
07.04.2010
Dzięki - zadziałało
A jak rozwiązać drugi problem ?
06 kwiecień 2010 - 16:23:
BUMP - pomoże ktoś ?
07 kwiecień 2010 - 11:29:
bump
07 kwiecień 2010 - 12:50:
Prosił bym o zamknięcie tematu - sam rozwiązałem problem.
A jak rozwiązać drugi problem ?
06 kwiecień 2010 - 16:23:
BUMP - pomoże ktoś ?
07 kwiecień 2010 - 11:29:
bump
07 kwiecień 2010 - 12:50:
Prosił bym o zamknięcie tematu - sam rozwiązałem problem.