Można dodać osobny model klase tam gdzie przypisuje jej model noża? Jak tak to czym zapoczątkować ( kod bez nazwy modelu). Pierwsza dobra odpowiedź reput
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Model klasy
Started By
Valito
, 03.04.2010 15:39
7 replies to this topic
#1
Posted 03.04.2010 15:39
Zapraszam na www.deadly7sins.pl Diablo mod
#2
Posted 03.04.2010 17:47
Znajdź:
Następnie znajdź:
Potem znajdź:
new SWORD_PLAYER[] = "models/diablomod/p_knife.mdl"Dodaj pod tym:
new SWORD_DZIKUS_VIEW[] = "models/diablomod/ninja/v_knife.mdl"/\To jest tylko przykład DZIKUS to nazwa klasy musi być dużymi literami a:
models/diablomod/ninja/v_knife.mdlto ścieżka gdzie jest nowy model noża
Następnie znajdź:
precache_model(SWORD_PLAYER)Dodaj pod tym:
precache_model(SWORD_DZIKUS_VIEW)Powtarzam DZIKUS to nazwa klasy (żeby nie było potem jakiś problemów )
Potem znajdź:
if(weapon == CSW_SMOKEGRENADE){ entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, SE_VIEW) entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SE_PLAYER) }Dodaj pod tym:
} if(player_sword[id] == 0) { if(on_knife[id]){ if(player_class[id]==Dzikus) entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel,SWORD_DZIKUS_VIEW) else entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KNIFE_VIEW) entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, KNIFE_PLAYER) }Końcowy wynik:
if(weapon == CSW_SMOKEGRENADE){ entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, SE_VIEW) entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SE_PLAYER) } } if(player_sword[id] == 0) { if(on_knife[id]){ if(player_class[id]==Dzikus) entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel,SWORD_DZIKUS_VIEW) else entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KNIFE_VIEW) entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, KNIFE_PLAYER) }
#3
Posted 03.04.2010 17:49
Yyy.. Ale jemu chodziło o model klasy, nie noża.
#4
Posted 03.04.2010 17:56
Ojjj... moja wina sorry , a to nie wystarczy zmienić tych wszystkich:
SWORDNa:
PLAYER???
#5
Posted 03.04.2010 17:58
Raczej nie (Bo funkcja zmieniająca nóż na nowy jest pod spr. czy gracz posiada nóż). Zaraz coś znajdę i odpisze.
Edit:
Może ten temat pomoże:
http://amxx.pl/item-...oda-t18097.html
Edit:
Może ten temat pomoże:
http://amxx.pl/item-...oda-t18097.html
Edited by Screeaam..., 03.04.2010 18:01.
#6
Posted 03.04.2010 18:24
Niestety nie pomogło ;/
edit
Karioo to co ty podałeś jest dobre? Bo mi się wydaje że if player class trzeba dopisać
edit
Karioo to co ty podałeś jest dobre? Bo mi się wydaje że if player class trzeba dopisać
Edited by Valito, 03.04.2010 18:40.
Zapraszam na www.deadly7sins.pl Diablo mod
#7
Posted 03.04.2010 18:33
nie pomoglo bo gosc dal zly precache
model musi byc w
i taki sam ma byc link do precache
model musi byc w
models/player/nazwa modelu bez .mdl /nazwa modelu.mdl
i taki sam ma byc link do precache
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#8
Posted 05.04.2010 18:56
Nie działa
edit
Za szybko zaakceptowałem posta. if(player_class[id] == Mag)
{
if(on_knife[id]){
entity_set_string(id, EV_SZ_playermodel, ASkins)
}
}
To jest na knife chce na model gracza
edit
Za szybko zaakceptowałem posta. if(player_class[id] == Mag)
{
if(on_knife[id]){
entity_set_string(id, EV_SZ_playermodel, ASkins)
}
}
To jest na knife chce na model gracza
Edited by Valito, 05.04.2010 18:57.
Zapraszam na www.deadly7sins.pl Diablo mod
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users