←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Diablo mod

Zablokowany

  • +
  • -
Daku - zdjęcie Daku 02.04.2010

jak w temacie nie umiem sobie z tym poradzić

chciałbym dodać do klasy na stałe fireballa

nie wiem jak ale za każdym razem nic się nie dzieje
Odpowiedz

  • +
  • -
Vertricus - zdjęcie Vertricus 02.04.2010

Wersja diablo?
Dodać pod E czy na nożu w przypadku 5.9l?
Odpowiedz

  • +
  • -
Daku - zdjęcie Daku 03.04.2010

wersja 5.8a, chcę dodać na E te przedmioty

nie wiem co zrobiłem źle ale dodałem totem do klasy , wyrzuca go na samym początku rundy !!
Użytkownik Daku edytował ten post 03.04.2010 09:52
Odpowiedz

  • +
  • -
Vertricus - zdjęcie Vertricus 03.04.2010

if (player_b_fireball > 0 || player_class[id] == Zabojca) item_fireball(id)

i tu if (fired[id] == 0 jak to się tak zaczyna usunąć player_b_fireball ;]
Odpowiedz

  • +
  • -
Daku - zdjęcie Daku 05.04.2010

Twój sposób nie działa ;[

public class_check

u mnie wygląda tak

public check_class()
{
	for (new id=0; id < 33; id++)
	{

		if((player_class[id] == klasa) && (is_user_connected(id)))
		{
			if (is_user_alive(id)) 
			{
				player_item_id[id]=24
				item_durability[id] = 250
			}
		}
	}
}

gdy miałem to totem był wyrzucany zaraz po zrespieniu się
public check_class()
{
	for (new id=0; id < 33; id++)
	{

		if((player_class[id] == klasa) && (is_user_connected(id)))
		{
			if (is_user_alive(id)) 
			{
				item_totemheal(id)
			}
		}
	}
}

05 kwiecień 2010 - 13:55:
zmieniłem wersję na 5.9l

tam też nie działa jak to zrobić ??

chcę dać klasie ( np magowi Fireballa i TOTEM leczący od początku rundy)
Użytkownik Daku edytował ten post 03.04.2010 15:11
Odpowiedz
Zablokowany