Diablo mod
Daku
02.04.2010
jak w temacie nie umiem sobie z tym poradzić
chciałbym dodać do klasy na stałe fireballa
nie wiem jak ale za każdym razem nic się nie dzieje
chciałbym dodać do klasy na stałe fireballa
nie wiem jak ale za każdym razem nic się nie dzieje
Daku
03.04.2010
wersja 5.8a, chcę dodać na E te przedmioty
nie wiem co zrobiłem źle ale dodałem totem do klasy , wyrzuca go na samym początku rundy !!
Użytkownik Daku edytował ten post 03.04.2010 09:52
nie wiem co zrobiłem źle ale dodałem totem do klasy , wyrzuca go na samym początku rundy !!
Użytkownik Daku edytował ten post 03.04.2010 09:52
Vertricus
03.04.2010
if (player_b_fireball > 0 || player_class[id] == Zabojca) item_fireball(id)
i tu if (fired[id] == 0 jak to się tak zaczyna usunąć player_b_fireball ;]
i tu if (fired[id] == 0 jak to się tak zaczyna usunąć player_b_fireball ;]
Daku
05.04.2010
Twój sposób nie działa ;[
public class_check
u mnie wygląda tak
gdy miałem to totem był wyrzucany zaraz po zrespieniu się
05 kwiecień 2010 - 13:55:
zmieniłem wersję na 5.9l
tam też nie działa jak to zrobić ??
chcę dać klasie ( np magowi Fireballa i TOTEM leczący od początku rundy)
Użytkownik Daku edytował ten post 03.04.2010 15:11
public class_check
u mnie wygląda tak
public check_class() { for (new id=0; id < 33; id++) { if((player_class[id] == klasa) && (is_user_connected(id))) { if (is_user_alive(id)) { player_item_id[id]=24 item_durability[id] = 250 } } } }
gdy miałem to totem był wyrzucany zaraz po zrespieniu się
public check_class() { for (new id=0; id < 33; id++) { if((player_class[id] == klasa) && (is_user_connected(id))) { if (is_user_alive(id)) { item_totemheal(id) } } } }
05 kwiecień 2010 - 13:55:
zmieniłem wersję na 5.9l
tam też nie działa jak to zrobić ??
chcę dać klasie ( np magowi Fireballa i TOTEM leczący od początku rundy)
Użytkownik Daku edytował ten post 03.04.2010 15:11