←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Dalsze Menu i 4 nowe klasy :)

Zablokowany

  • +
  • -
KariiO - zdjęcie KariiO 01.04.2010

Witam mam pewnie zapytanie :) Chciał bym zapytać czy to będzie działało :] :
Więc tak ściągam .sma diablo 5.9l następująco robię coś takiego:
menu klas nowa strona - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Lecz zmieniam to:
public select_class(id,lx[])
{
if(is_user_bot(id)) return
new flags[13]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,13)
new text[512]
//new keys = read_flags(flags)

asked_klass[id]=0

format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")

for(new i=0;i<8;i++)
{
format(text, 511,"%s%s%d. %s  Level :%d ^n",text,(keyss)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
}
format(text, 511,"%s^n9. Dalej^n",text)
show_menu(id, keyss, text) 
Na to:
public select_class(id,lx[])
{
if(is_user_bot(id)) return
new flags[14]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,14)
new text[512]
//new keys = read_flags(flags)

asked_klass[id]=0

format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")

for(new i=0;i<12;i++)
{
format(text, 511,"%s%s%d. %s  Level :%d ^n",text,(keyss)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
}
format(text, 511,"%s^n9. Dalej^n",text)
show_menu(id, keyss, text) 
I to:
public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. klasa1   Level :%i^n2. klasa2   Level :%i^n3. klasa3   Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11])
show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")


}
public PressedKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:klasa1
* 2:klasa2
* 3:klasa3
* 0:Wstecz
*/
new lx[13]
g_haskit[id] = 0
switch (key) {
        case 0: { // 1
                player_class[id] = klasa1
        
                
        }
        case 1: { // 2
                player_class[id] = klasa2
                
        }
        case 2: { // 3
                player_class[id] = klasa3
        }
        case 9: { // 0
                select_class(id,lx)
        }
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}
Na to:
public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. klasa1   Level :%i^n2. klasa2   Level :%i^n3. klasa3   Level :%i^n\w4. klasa4   Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12])
show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")


}
public PressedKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:klasa1
* 2:klasa2
* 3:klasa3
* 4:klasa34
* 0:Wstecz
*/
new lx[14]
g_haskit[id] = 0
switch (key) {
        case 0: { // 1
                player_class[id] = klasa1     
        }
        case 1: { // 2
                player_class[id] = klasa2
        }
        case 2: { // 3
                player_class[id] = klasa3
        }
        case 3: { // 4
                player_class[id] = klasa4
        }
        case 9: { // 0
                select_class(id,lx)
        }
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}
W sumie pod 9 dalsze menu :) 4 nowe klasy , i czy to będzie wszystko chodziło ?jak nie to gdzie popełniłem błąd ;F?
Odpowiedz

Screeaam... - zdjęcie Screeaam... 01.04.2010

Na pewno tutaj masz błąd:

public select_class(id,lx[])
{
if(is_user_bot(id)) return
new flags[14]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,14)
new text[512]
//new keys = read_flags(flags)

asked_klass[id]=0

format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")

for(new i=0;i<12;i++)
{
format(text, 511,"%s%s%d. %s  Level :%d ^n",text,(keyss)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
}
format(text, 511,"%s^n9. Dalej^n",text)
show_menu(id, keyss, text)

Powinno być
for(new i=0;i<8;i++)

A nie :

for(new i=0;i<12;i++)
Odpowiedz

  • +
  • -
Miczu - zdjęcie Miczu 01.04.2010

Czasem kompilacja jest szybsza od pisania i czekania na odpowiedz na forum... ja tylko kompiluje jak coś robie :F
Odpowiedz

  • +
  • -
KariiO - zdjęcie KariiO 01.04.2010

Screeaam... + dla Ciebie :]
A co do Ciebie Miczu ale bez urazy , pytam czy to będzie chodziło ;)(z poprawką Screeaam...'a)

Screeaam... w takim razie czemu tu jest coś takiego ^^ :

###### -- ZNAJDŹ -- ######

public select_class(id,lx[])
{
	if(is_user_bot(id)) return
	new flags[10]
	get_cvar_string("diablo_classes",flags,9)
	new text[512]
	new keys = read_flags(flags)
	
	asked_klass[id]=0
	
	format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")
	
	for(new i=0;i<8;i++)
	{
		format(text, 511,"%s%s%d. %s  Level :%d ^n",text,(keys)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
	}
	
	show_menu(id, keys, text) 
}

###### -- ZAMIEŃ NA -- ######


public select_class(id,lx[])
{
	if(is_user_bot(id)) return
	new flags[11]
	get_cvar_string("diablo_classes",flags,10)
	new text[512]
	new keys = read_flags(flags)
	
	asked_klass[id]=0
	
	format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")
	
	for(new i=0;i<9;i++)
	{
		format(text, 511,"%s%s%d. %s  Level :%d ^n",text,(keys)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
	}


Użytkownik KariiO edytował ten post 01.04.2010 22:35
Odpowiedz

  • +
  • -
false - zdjęcie false 01.04.2010

Screeaam... + dla Ciebie :]
A co do Ciebie Miczu ale bez urazy , pytam czy to będzie chodziło ;)(z poprawką Screeaam...'a)

Screeaam... w takim razie czemu tu jest coś takiego ^^ :

###### -- ZNAJDŹ -- ######

public select_class(id,lx[])
{
	if(is_user_bot(id)) return
	new flags[10]
	get_cvar_string("diablo_classes",flags,9)
	new text[512]
	new keys = read_flags(flags)
	
	asked_klass[id]=0
	
	format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")
	
	for(new i=0;i<8;i++)
	{
		format(text, 511,"%s%s%d. %s  Level :%d ^n",text,(keys)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
	}
	
	show_menu(id, keys, text) 
}

###### -- ZAMIEŃ NA -- ######


public select_class(id,lx[])
{
	if(is_user_bot(id)) return
	new flags[11]
	get_cvar_string("diablo_classes",flags,10)
	new text[512]
	new keys = read_flags(flags)
	
	asked_klass[id]=0
	
	format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")
	
	for(new i=0;i<9;i++)
	{
		format(text, 511,"%s%s%d. %s  Level :%d ^n",text,(keys)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
	}


bo to jest chyba do menu ale to raczej nie ma znaczenia ja mam 8 i wszystko git dziala.

01 kwiecień 2010 - 23:52:
zmien sobie na 13.
Odpowiedz

  • +
  • -
KariiO - zdjęcie KariiO 02.04.2010

Dodaje sma :] może ktoś spojrzy :P(klasy przypadkowe :D nazwy ich również )

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
false - zdjęcie false 02.04.2010

Dodaje sma :] może ktoś spojrzy :P(klasy przypadkowe :D nazwy ich również )


Łap powinno działać ;P


Załączony plik  dbmod_5.9l.sma   225,83 KB   73 Ilość pobrań
Odpowiedz

Screeaam... - zdjęcie Screeaam... 02.04.2010

Screeaam... + dla Ciebie :]
A co do Ciebie Miczu ale bez urazy , pytam czy to będzie chodziło ;)(z poprawką Screeaam...'a)

Screeaam... w takim razie czemu tu jest coś takiego ^^ :

###### -- ZNAJDŹ -- ######

public select_class(id,lx[])
{
	if(is_user_bot(id)) return
	new flags[10]
	get_cvar_string("diablo_classes",flags,9)
	new text[512]
	new keys = read_flags(flags)
	
	asked_klass[id]=0
	
	format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")
	
	for(new i=0;i<8;i++)
	{
		format(text, 511,"%s%s%d. %s  Level :%d ^n",text,(keys)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
	}
	
	show_menu(id, keys, text) 
}

###### -- ZAMIEŃ NA -- ######


public select_class(id,lx[])
{
	if(is_user_bot(id)) return
	new flags[11]
	get_cvar_string("diablo_classes",flags,10)
	new text[512]
	new keys = read_flags(flags)
	
	asked_klass[id]=0
	
	format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")
	
	for(new i=0;i<9;i++)
	{
		format(text, 511,"%s%s%d. %s  Level :%d ^n",text,(keys)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
	}



Wyjaśnienie proste. To jest po to, żeby nie robić nowego menu w klasach (czyt 9. Dalej) i tutaj się robi

for(new i=0;i<9;i++)

, żeby nowa klasa była na klawiszu 9.
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 02.04.2010 13:57
Odpowiedz

  • +
  • -
false - zdjęcie false 02.04.2010

kario dałem ci na górze ten załącznik. u mnie działa, pozdro. PS. Zmien :

for(new i=0;i<8;i++)

na

for(new i=0;i<9;i++)

tak jak juz screeeam napisal.
Odpowiedz

Screeaam... - zdjęcie Screeaam... 02.04.2010

kario dałem ci na górze ten załącznik. u mnie działa, pozdro. PS. Zmien :

for(new i=0;i<8;i++)

na

for(new i=0;i<9;i++)

tak jak juz screeeam napisal.



Po co? Zmienia się na:

for(new i=0;i<9;i++)

jeżeli nie chcesz mieć drugiej strony w menu. ;x A zamienia się, jeżeli na klawiszu nr. 9 chcesz mieć nową klase. =x
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 02.04.2010 14:47
Odpowiedz

  • +
  • -
KariiO - zdjęcie KariiO 02.04.2010

Tabele mi tworzy:
Posted Image
Ale klasa nie wyskakuje ^^
Nie wiem co jest nie tak bazę mam na xaa.pl , w logach i konsoli zadziwiająco czysto :]
Dodam jeszcze że to:
for(new i=0;i<8;i++)
Zostawiłem tak jak jest :P
Odpowiedz

  • +
  • -
false - zdjęcie false 02.04.2010

Tabele mi tworzy:
Posted Image
Ale klasa nie wyskakuje ^^
Nie wiem co jest nie tak bazę mam na xaa.pl , w logach i konsoli zadziwiająco czysto :]
Dodam jeszcze że to:

for(new i=0;i<8;i++)
Zostawiłem tak jak jest :P


daj na 9. masz backup tabeli? zobacz co pisze w consoli serwera.
Odpowiedz

GoldeN - zdjęcie GoldeN 02.04.2010

Pamiętaj, że jak dodajesz nowe klasy, to trzeba zrobić resa bazy danych.
Odpowiedz

  • +
  • -
KariiO - zdjęcie KariiO 02.04.2010

Zrobiłem nawet nową bazę danych ;P
Odpowiedz

  • +
  • -
false - zdjęcie false 03.04.2010

Zrobiłem nawet nową bazę danych ;P


hmmm. Moze bład przy tworzeniu klas? Popatrz na wszystko od początku. Pokaz logi serwera z consoli i normalne. :]
Odpowiedz

  • +
  • -
KariiO - zdjęcie KariiO 03.04.2010

Sorry , ruszyło :D Wielkie THX ^^
Można zamknąć :P
Odpowiedz

Adminek AMXX.PL - zdjęcie Adminek AMXX.PL 04.04.2010

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Problem rozwiązany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany