Dalsze Menu i 4 nowe klasy :)
KariiO
01.04.2010
Więc tak ściągam .sma diablo 5.9l następująco robię coś takiego:
menu klas nowa strona - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Lecz zmieniam to:
public select_class(id,lx[]) { if(is_user_bot(id)) return new flags[13] get_cvar_string("diablo_classes",flags,13) new text[512] //new keys = read_flags(flags) asked_klass[id]=0 format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n") for(new i=0;i<8;i++) { format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keyss)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1]) } format(text, 511,"%s^n9. Dalej^n",text) show_menu(id, keyss, text)Na to:
public select_class(id,lx[]) { if(is_user_bot(id)) return new flags[14] get_cvar_string("diablo_classes",flags,14) new text[512] //new keys = read_flags(flags) asked_klass[id]=0 format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n") for(new i=0;i<12;i++) { format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keyss)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1]) } format(text, 511,"%s^n9. Dalej^n",text) show_menu(id, keyss, text)I to:
public ShowKlasy(id,lx[]) { new text2[512] asked_klass[id]=0 format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. klasa1 Level :%i^n2. klasa2 Level :%i^n3. klasa3 Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11]) show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy") } public PressedKlasy(id, key) { /* Menu: * Wybierz klase: * 1:klasa1 * 2:klasa2 * 3:klasa3 * 0:Wstecz */ new lx[13] g_haskit[id] = 0 switch (key) { case 0: { // 1 player_class[id] = klasa1 } case 1: { // 2 player_class[id] = klasa2 } case 2: { // 3 player_class[id] = klasa3 } case 9: { // 0 select_class(id,lx) } } LoadXP(id, player_class[id]) CurWeapon(id) give_knife(id) return PLUGIN_HANDLED }Na to:
public ShowKlasy(id,lx[]) { new text2[512] asked_klass[id]=0 format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. klasa1 Level :%i^n2. klasa2 Level :%i^n3. klasa3 Level :%i^n\w4. klasa4 Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12]) show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy") } public PressedKlasy(id, key) { /* Menu: * Wybierz klase: * 1:klasa1 * 2:klasa2 * 3:klasa3 * 4:klasa34 * 0:Wstecz */ new lx[14] g_haskit[id] = 0 switch (key) { case 0: { // 1 player_class[id] = klasa1 } case 1: { // 2 player_class[id] = klasa2 } case 2: { // 3 player_class[id] = klasa3 } case 3: { // 4 player_class[id] = klasa4 } case 9: { // 0 select_class(id,lx) } } LoadXP(id, player_class[id]) CurWeapon(id) give_knife(id) return PLUGIN_HANDLED }W sumie pod 9 dalsze menu 4 nowe klasy , i czy to będzie wszystko chodziło ?jak nie to gdzie popełniłem błąd ;F?
Screeaam... 01.04.2010
public select_class(id,lx[]) { if(is_user_bot(id)) return new flags[14] get_cvar_string("diablo_classes",flags,14) new text[512] //new keys = read_flags(flags) asked_klass[id]=0 format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n") for(new i=0;i<12;i++) { format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keyss)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1]) } format(text, 511,"%s^n9. Dalej^n",text) show_menu(id, keyss, text)
Powinno być
for(new i=0;i<8;i++)
A nie :
for(new i=0;i<12;i++)
Miczu
01.04.2010
KariiO
01.04.2010
A co do Ciebie Miczu ale bez urazy , pytam czy to będzie chodziło (z poprawką Screeaam...'a)
Screeaam... w takim razie czemu tu jest coś takiego :
###### -- ZNAJDŹ -- ###### public select_class(id,lx[]) { if(is_user_bot(id)) return new flags[10] get_cvar_string("diablo_classes",flags,9) new text[512] new keys = read_flags(flags) asked_klass[id]=0 format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n") for(new i=0;i<8;i++) { format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keys)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1]) } show_menu(id, keys, text) } ###### -- ZAMIEŃ NA -- ###### public select_class(id,lx[]) { if(is_user_bot(id)) return new flags[11] get_cvar_string("diablo_classes",flags,10) new text[512] new keys = read_flags(flags) asked_klass[id]=0 format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n") for(new i=0;i<9;i++) { format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keys)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1]) }
Użytkownik KariiO edytował ten post 01.04.2010 22:35
false
01.04.2010
Screeaam... + dla Ciebie
A co do Ciebie Miczu ale bez urazy , pytam czy to będzie chodziło (z poprawką Screeaam...'a)
Screeaam... w takim razie czemu tu jest coś takiego :###### -- ZNAJDŹ -- ###### public select_class(id,lx[]) { if(is_user_bot(id)) return new flags[10] get_cvar_string("diablo_classes",flags,9) new text[512] new keys = read_flags(flags) asked_klass[id]=0 format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n") for(new i=0;i<8;i++) { format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keys)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1]) } show_menu(id, keys, text) } ###### -- ZAMIEŃ NA -- ###### public select_class(id,lx[]) { if(is_user_bot(id)) return new flags[11] get_cvar_string("diablo_classes",flags,10) new text[512] new keys = read_flags(flags) asked_klass[id]=0 format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n") for(new i=0;i<9;i++) { format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keys)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1]) }
bo to jest chyba do menu ale to raczej nie ma znaczenia ja mam 8 i wszystko git dziala.
01 kwiecień 2010 - 23:52:
zmien sobie na 13.
KariiO
02.04.2010
Załączone pliki
false
02.04.2010
Dodaje sma może ktoś spojrzy (klasy przypadkowe nazwy ich również )
Łap powinno działać
dbmod_5.9l.sma 225,83 KB 73 Ilość pobrań
Screeaam... 02.04.2010
Screeaam... + dla Ciebie
A co do Ciebie Miczu ale bez urazy , pytam czy to będzie chodziło (z poprawką Screeaam...'a)
Screeaam... w takim razie czemu tu jest coś takiego :###### -- ZNAJDŹ -- ###### public select_class(id,lx[]) { if(is_user_bot(id)) return new flags[10] get_cvar_string("diablo_classes",flags,9) new text[512] new keys = read_flags(flags) asked_klass[id]=0 format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n") for(new i=0;i<8;i++) { format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keys)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1]) } show_menu(id, keys, text) } ###### -- ZAMIEŃ NA -- ###### public select_class(id,lx[]) { if(is_user_bot(id)) return new flags[11] get_cvar_string("diablo_classes",flags,10) new text[512] new keys = read_flags(flags) asked_klass[id]=0 format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n") for(new i=0;i<9;i++) { format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keys)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1]) }
Wyjaśnienie proste. To jest po to, żeby nie robić nowego menu w klasach (czyt 9. Dalej) i tutaj się robi
, żeby nowa klasa była na klawiszu 9.for(new i=0;i<9;i++)
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 02.04.2010 13:57
false
02.04.2010
for(new i=0;i<8;i++)
na
for(new i=0;i<9;i++)
tak jak juz screeeam napisal.
Screeaam... 02.04.2010
kario dałem ci na górze ten załącznik. u mnie działa, pozdro. PS. Zmien :
for(new i=0;i<8;i++)
na
for(new i=0;i<9;i++)
tak jak juz screeeam napisal.
Po co? Zmienia się na:
jeżeli nie chcesz mieć drugiej strony w menu. ;x A zamienia się, jeżeli na klawiszu nr. 9 chcesz mieć nową klase. =xfor(new i=0;i<9;i++)
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 02.04.2010 14:47
KariiO
02.04.2010
Ale klasa nie wyskakuje
Nie wiem co jest nie tak bazę mam na xaa.pl , w logach i konsoli zadziwiająco czysto
Dodam jeszcze że to:
for(new i=0;i<8;i++)Zostawiłem tak jak jest
false
02.04.2010
Tabele mi tworzy:
Ale klasa nie wyskakuje
Nie wiem co jest nie tak bazę mam na xaa.pl , w logach i konsoli zadziwiająco czysto
Dodam jeszcze że to:for(new i=0;i<8;i++)Zostawiłem tak jak jest
daj na 9. masz backup tabeli? zobacz co pisze w consoli serwera.
GoldeN 02.04.2010
false
03.04.2010
Zrobiłem nawet nową bazę danych
hmmm. Moze bład przy tworzeniu klas? Popatrz na wszystko od początku. Pokaz logi serwera z consoli i normalne.
Adminek AMXX.PL 04.04.2010
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Problem rozwiązany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL