Ostatni TT
ReSe 31.03.2010
Witam. Chciałem się dowiedzieć w jaki sposób sprawić aby ostatniemu żywemu terroryście po wpisaniu /zyczenia pojawiało się menu z wyborem życzeń.
Oczywiście nie jest to cały kod. Proszę o dokończenie "if(" jeżeli można to także komende jeżeli graczy TT jest więcej niż jeden. else if..
Czyli if graczy tt = 1 to
oraz if graczy tt > 1 to
Oczywiście nagrodzę plusikiem ;]
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Zyczenia"
#define VERSION "1.0a"
#define AUTHOR "ReSe"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say "/zyczenie"menuzyczen")
// Add your code here...
}
public menuzyczen(id)
{
if(
new menu = menu_create("Zyczenie []:", "menu_handler")
Oczywiście nie jest to cały kod. Proszę o dokończenie "if(" jeżeli można to także komende jeżeli graczy TT jest więcej niż jeden. else if..
Czyli if graczy tt = 1 to
oraz if graczy tt > 1 to
Oczywiście nagrodzę plusikiem ;]
mgr inż. Pavulon
31.03.2010
Możesz zrobić pętelkę po graczach sprawdzającą ilu zostało TT
Nieoficjalny polski support AMX Mod X -> Dokumentacja :: AMXX > Core > amxmodx >> get_playersnum
Nieoficjalny polski support AMX Mod X -> Dokumentacja :: AMXX > Core > amxmodx >> get_players
Nieoficjalny polski support AMX Mod X -> Dokumentacja :: AMXX > Core > amxmodx >> get_playersnum
Nieoficjalny polski support AMX Mod X -> Dokumentacja :: AMXX > Core > amxmodx >> get_players
G[o]Q
31.03.2010
public last_tt(){ for (new id=1;id<33;id++){ if (!is_user_alive(id)|| cs_get_user_team(id)!=1) continue terro++ } return terro; }
gdzies na gorze daj sobie
new terro=0
i bedzie smigac
jak chesz cos wykonac to
if(last_tt()==1) co ma sie wykonac
ReSe 01.04.2010
Wszystko pęknie śmiga. Ale jak sprawić aby przeliczało terrorystów. Zużyje raz życzenie i potem w nastepnej rundzie mimo, że jestem sam w TT nie mogę użyć.
Na bieżąco musi sprawdzać ilu Terrorystów żyje. Kiedy zostaje 1 aktywuje menu po wpisaniu /zyczenie. Jeżeli natomiast jest więcej to blokuje. I tak ciągle sprawdza
Użytkownik ReSe edytował ten post 01.04.2010 12:25
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "Zyczenia"
#define VERSION "0.7a"
#define AUTHOR "ReSe"
new terro=0
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /zyczenie","menuzyczen")
register_event("HLTV", "new_round", "a", "1=0", "2=0")
}
public last_tt()
{
for (new id=1;id<32;id++)
{
if (!is_user_alive(id)|| cs_get_user_team(id)!=1) continue
terro++
}
return terro;
}
public menuzyczen(id)
{
if(last_tt()==1)
{
client_print(id,print_chat,"Jestes ostatnim wiezniem! Wybierz zyczenie!")
new menu = menu_create("Zyczenie [Prison-Strike.com.pl]", "menu_handler")
menu_additem(menu, "[Jutro]FreeDay dla mnie", "1", 0)
menu_additem(menu, "[Jutro]FreeDay dla wszystkich", "2", 0)
menu_additem(menu, "[Jutro]Bawimy sie w chowanego", "3", 0)
menu_additem(menu, "[Jutro]Bawimy sie w sajmona", "4", 0)
menu_additem(menu, "[Jutro]Bawimy sie w mam talent", "5", 0)
menu_additem(menu, "[Jutro]Gramy w piłke", "6", 0)
menu_additem(menu, "[Jutro]CT gra bez broni", "7", 0)
menu_additem(menu, "[Jutro]CT gra na kucaka", "8", 0)
menu_additem(menu, "[Jutro]CT gra tylko z usp", "9", 0)
menu_additem(menu, "[Jutro]CT wpisuje kill w konsoli", "10", 0)
menu_additem(menu, "[Jutro]Dostaje kamizelke kuloodparna", "11", 0)
menu_additem(menu, "[Jutro]Dostaje granat HE oraz FB", "12", 0)
menu_additem(menu, "[Teraz]CT walczy ze mna pięsci", "13", 0)
menu_additem(menu, "[Teraz]CT wyrzuca swoja bron", "14", 0)
menu_additem(menu, "[Teraz]CT wpisuje kill w konsoli", "15", 0)
menu_additem(menu, "[Teraz]CT bezruch totalny", "16", 0)
menu_additem(menu, "[Teraz]CT staje obok siebie pod sciana", "17", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
else if(last_tt() >1)
{
client_print(id,print_chat,"Zyczenie zostalo juz uzyte lub nie jestes ostatnim wiezniem!")
return PLUGIN_HANDLED
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:
{
set_hudmessage(91, 241, 57, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 15.0)
show_hudmessage(0, "Zyczenie -[Jutro] FreeDay dla mnie!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:
{
set_hudmessage(91, 241, 57, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 15.0)
show_hudmessage(0, "Zyczenie -[Jutro] FreeDay dla wszystykich!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:
{
set_hudmessage(91, 241, 57, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 15.0)
show_hudmessage(0, "Zyczenie -[Jutro] Bawimy sie w chowanego!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 4:
{
set_hudmessage(91, 241, 57, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 15.0)
show_hudmessage(0, "Zyczenie -[Jutro] Bawimy sie w ganianego!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 5:
{
set_hudmessage(91, 241, 57, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 15.0)
show_hudmessage(0, "Zyczenie -[Jutro] Bawimy sie w Mam Talent!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 6:
{
set_hudmessage(91, 241, 57, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 15.0)
show_hudmessage(0, "Zyczenie -[Jutro] Gramy w pilke!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 7:
{
set_hudmessage(91, 241, 57, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 15.0)
show_hudmessage(0, "Zyczenie -[Jutro] CT gra bez broni!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 8:
{
set_hudmessage(91, 241, 57, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 15.0)
show_hudmessage(0, "Zyczenie -[Jutro] CT gra na kucaka!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 9:
{
set_hudmessage(91, 241, 57, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 15.0)
show_hudmessage(0, "Zyczenie -[Jutro] CT gra tylko z deagle'm!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 10:
{
set_hudmessage(91, 241, 57, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 15.0)
show_hudmessage(0, "Zyczenie -[Jutro] CT wpisuje kill w konsoli!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 11:
{
set_hudmessage(91, 241, 57, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 15.0)
show_hudmessage(0, "Zyczenie -[Jutro] Gracz dostaje kamizelke kuloodoporna [Automatycznie]!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 12:
{
set_hudmessage(91, 241, 57, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 15.0)
show_hudmessage(0, "Zyczenie -[Jutro] Gracz otrzymuje HE oraz FB [Automatycznie]!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 13:
{
set_hudmessage(91, 241, 57, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 15.0)
show_hudmessage(0, "Zyczenie -[Teraz] CT walczy z TT na piesci!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 14:
{
set_hudmessage(91, 241, 57, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 15.0)
show_hudmessage(0, "Zyczenie -[Teraz] CT wyrzuca bron!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 15:
{
set_hudmessage(91, 241, 57, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 15.0)
show_hudmessage(0, "Zyczenie -[Teraz] CT wpisuje kill w konsoli!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 16:
{
set_hudmessage(91, 241, 57, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 15.0)
show_hudmessage(0, "Zyczenie -[Teraz] CT stoi w bezruchu totalnym!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 17:
{
set_hudmessage(91, 241, 57, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 15.0)
show_hudmessage(0, "Zyczenie -[Teraz] CT ustawia sie w bezruchu pod sciana!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
Na bieżąco musi sprawdzać ilu Terrorystów żyje. Kiedy zostaje 1 aktywuje menu po wpisaniu /zyczenie. Jeżeli natomiast jest więcej to blokuje. I tak ciągle sprawdza
Użytkownik ReSe edytował ten post 01.04.2010 12:25
G[o]Q
01.04.2010
bo to sprawdza tylko w momencie wywolania funkcji czyli np
lub
new last=last_tt() client_print(id,print_chat,"zywych terro %i ",last)
lub
if (last_tt())
ReSe 01.04.2010
A więc jak sprawić aby przy wpisaniu /zyczenie sprawdzilło ilu jest żywych terrorystow i wtedy jeżeli jest 1 to uruchomiło menu?
ReSe 01.04.2010
Kiedy to przelicza ilu TT jest? Bo to musi przy wpisaniu /zyczenie sprawdzić liczbę terro a tutaj jest, że jeżeli liczba tt = 1 to. To już mam. Potrzebne mi sprawdzenie pod tą komendą ilu terro, zyje.
G[o]Q
01.04.2010
to przeciez ci napisalem
takie co s ci wyswietli ilu jest zywych
new last=last_tt() client_print(id,print_chat,"zywych terro %i ",last)
takie co s ci wyswietli ilu jest zywych
ReSe 01.04.2010
Problem w tym, że mi nalicza ciągle jak się wpisze. Np. wpisze jest 2 znowu wpisze i jest 4.
Po wpisaniu musi na nowo przeliczyć żywych terrorystów. A tu jest jakoś, że przelicza i dodaje.
Użytkownik ReSe edytował ten post 01.04.2010 13:42
Po wpisaniu musi na nowo przeliczyć żywych terrorystów. A tu jest jakoś, że przelicza i dodaje.
Użytkownik ReSe edytował ten post 01.04.2010 13:42
G[o]Q
01.04.2010
to pisz od razu ze chodzi o to ze nie resetuje sie
public last_tt(){ terro=0 for (new id=1;id<33;id++){ if (!is_user_alive(id)|| cs_get_user_team(id)!=1) continue terro++ } return terro; }
ReSe 01.04.2010
Wszystko pięknie jest. Mam jeszcze tylko pytanie jak utworzyć komendę.
Aktywuje tylko jeżeli gracz jest w TT i nie jest martwy.
if(last_tt()==1) || (get_user_team(id) != 2))
Aktywuje tylko jeżeli gracz jest w TT i nie jest martwy.