Witam.
Posiadam diablomod wersje 5.9l. Mianowicie po dostaniu np. jakiegos Ringa niektore staty robia sie ujemne (np. Inteligencja: -10).
Moj problem polega na tym iz jezeli pojawi sie ujemna statystyka to automatycznie otwiera sie okno do statow.
Np. jezeli mam tak:
Inteligencja: -10
Sila: 30
Zrecznosc: - 10
Zwinnosc: - 10
To nastepuje cos takiego ze wlasnie otwiera sie takie okienko i mozna wybrac dodatkowych 58 statow. Tak wiec mozna sobie ustawic tak:
Inteligencja: -10
Sila: 80
Zrecznosc: -10
Zwinnosc: -10
Jak naprawic taki bug. Np. ze jezeli chce ustawic ujemne staty to ustawia je na 0 lub tez jezeli ktos ma -1,-2 itd to poprostu wywoluje komende /reset.
Za wszelka pomoc w rozwiazaniu mojego problemu dziekuje:)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Ujemne statystyki
Temat rozp. szuper, 25.03.2010 20:43
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 25.03.2010 20:43
#2
Napisano 25.03.2010 21:34
Zmieniałeś coś w plugu? :F
#3
Napisano 25.03.2010 21:59
Prawdopodobnie blad ten robi sie tylko gdy sie dostanie jakis przedmiot z ringiem na koniec mapy.
Czy cos takiego zalatwi ten problem?:
Nie wykluczam ze cos baza danych laguje.
Czy cos takiego zalatwi ten problem?:
public skill_menu(id, key) { switch(key) { case 0: { if (player_intelligence[id]<100){ player_point[id]-=1 player_intelligence[id]+=1 } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety") } case 1: { if (player_strength[id]<100){ player_point[id]-=1 player_strength[id]+=1 } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety") } case 2: { if (player_agility[id]<100){ player_point[id]-=1 player_agility[id]+=1 player_damreduction[id] = (55.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06789*float(player_agility[id])/4))/100) } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety") } case 3: { if (player_dextery[id]<100){ player_point[id]-=1 player_dextery[id]+=1 set_speedchange(id) } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety") } } if (player_point[id] > 0) skilltree(id) if (player_intelligence[id]<0) reset_skill(id) if (player_strenght[id]<0) reset_skill(id) if (player_agility[id]<0) reset_skill(id) if (player_dextery[id]<0) reset_skill(id) return PLUGIN_HANDLED }
Nie wykluczam ze cos baza danych laguje.
Użytkownik szuper edytował ten post 25.03.2010 21:59
#4
Napisano 26.03.2010 14:06
O dziwo na standardowym diablo 5.9l przy osiagnieciu ujemnych statow rowniez mozna sobie dodac pkt w inne staty. Sprawdzone:
http://i43.tinypic.com/3025ngy.jpg
Oczywiscie przy - statach zabiera nam np. HP.
http://i43.tinypic.com/3025ngy.jpg
Oczywiscie przy - statach zabiera nam np. HP.
Użytkownik Nosek edytował ten post 26.03.2010 14:13
#5
Napisano 26.03.2010 14:55
Ja myślę że to przez to że:
Masz np. max siły 200 i dostaniesz item np. barba ring i ci dodaje siły i mi tak wpada wtedy na -.
Masz np. max siły 200 i dostaniesz item np. barba ring i ci dodaje siły i mi tak wpada wtedy na -.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych