Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 22.03.2010 22:49
Plugin ma wyglądać tak :
- Nazwa pluginu Bank fragów
- Komenda na otworzenie banku /bank
- W menu mają być do wyboru, Wpłać fragi, Wypłać fragi, Sprawdź ilość fragów, Wyjście
- Po otworzeniu menu i wybraniu opcji Wpłać/Wypłać fragi wpisuje się ilość fragów w messagemode
- Fragi graczy zapisują się w configs/bank.txt
Chciałbym jeszcze się dowiedzieć jak zrobić aby fragi normalnie dochodziły z tabeli wyników i wchodziły, tzn. jak np. dodam sobie 100 fragów to aby one od razu pojawiały się na tabeli wyników. Chodzi mi o wyjaśnienie jak to zrobić, gdyż mam plugin Sklep za fragi i gdy coś kupie to te fragi się odjęły ale w tabeli wyników jest ciągle taka sama ilość dopiero po pewnym czasie lub w następnej rundzie ilość fragów się zmienia.
#3
Napisano 23.03.2010 14:16
A mógłbyś dokładnie napisać jak mam to wysłać do gracza ??@Sklep za fragi
po odjęciu graczowi fragów trzeba wysłać wiadomość ScoreInfo do wszystkich graczy
#4
Napisano 23.03.2010 14:43
new g_msgScoreInfo[sma]
W plugin_init
[sma]g_msgScoreInfo = get_user_msgid("ScoreInfo");[/sma]
W funckji gdzie dodaje fragi
[sma]set_score(AtkID,Player,1)[/sma]
Nowa funkcja/w tamtej z pluginu
[sma]set_score(id,target,hitscore,HP){
new idfrags = pev_user_frags(id) + hitscore// get_user_frags(id) + hitscore
set_user_frags(id,idfrags)
//set_user_frags(id, idfrags)
//entity_set_float(id, EV_FL_frags, float(idfrags))
new tarfrags = pev_user_frags(target) + 1 //get_user_frags(target) + 1
set_user_frags(target,tarfrags)
//set_user_frags(target,tarfrags)
//entity_set_float(target, EV_FL_frags, float(tarfrags))
new idteam = int:cs_get_user_team(id)
new iddeaths = cs_get_user_deaths(id)
message_begin(MSG_ALL, g_msgDeathMsg, {0, 0, 0} ,0)
write_byte(id)
write_byte(target)
write_byte(0)
write_string(ENT_CLASS_NAME)
message_end()
message_begin(MSG_ALL, g_msgScoreInfo)
write_byte(id)
write_short(idfrags)
write_short(iddeaths)
write_short(0)
write_short(idteam)
message_end()
set_msg_block(g_msgDeathMsg, BLOCK_ONCE)
}
[/sma]
Nad set_score
[sma]stock set_user_frags(index, frags)
{
set_pev(index, pev_frags, float(frags))
return 1
}
stock pev_user_frags(index)
{
new Float:frags;
pev(index,pev_frags,frags);
return floatround(frags);
}
Resztę niech dopiszą inni bo się za dobrze nie znam
Info/funkcję zaczerpnięte z : Przerobienie pluginu LaserMine - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
#5
Napisano 23.03.2010 15:06
Error: Symbol already defined: "set_user_frags" on line 85 Error: Invalid function or declaration on line 89 Warning: Symbol is never used: "set_score" on line 409 2 Errors. Could not locate output file C:\Documents and Settings\kulpa\Pulpit\pluginy\sklep.amx (compile failed).
Zrobiłem to tak:
na początku wkleiłem to:
new g_msgScoreInfo
później w plugin_init to:
g_msgScoreInfo = get_user_msgid("ScoreInfo")
następnie to:
stock set_user_frags(index, frags)
{
set_pev(index, pev_frags, float(frags))
return 1
}
stock pev_user_frags(index)
{
new Float:frags;
pev(index,pev_frags,frags);
return floatround(frags);
}
set_score(id,target,hitscore,HP){
new idfrags = pev_user_frags(id) + hitscore// get_user_frags(id) + hitscore
set_user_frags(id,idfrags)
//set_user_frags(id, idfrags)
//entity_set_float(id, EV_FL_frags, float(idfrags))
new tarfrags = pev_user_frags(target) + 1 //get_user_frags(target) + 1
set_user_frags(target,tarfrags)
//set_user_frags(target,tarfrags)
//entity_set_float(target, EV_FL_frags, float(tarfrags))
new idteam = int:cs_get_user_team(id)
new iddeaths = cs_get_user_deaths(id)
message_begin(MSG_ALL, g_msgDeathMsg, {0, 0, 0} ,0)
write_byte(id)
write_byte(target)
write_byte(0)
write_string(ENT_CLASS_NAME)
message_end()
message_begin(MSG_ALL, g_msgScoreInfo)
write_byte(id)
write_short(idfrags)
write_short(iddeaths)
write_short(0)
write_short(idteam)
message_end()
set_msg_block(g_msgDeathMsg, BLOCK_ONCE)
}
Użytkownik Zapalka edytował ten post 23.03.2010 15:07
#6
Napisano 23.03.2010 15:48
a tak w ogóle to czy set_user_frags nie uaktualnia wpisu w tabeli
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#7
Napisano 25.03.2010 14:13
bo jak masz zaincludowany fun to tam juz jest taka funkcja wiec nie mozesz jej definiowac jako stock jeszcze raz
a tak w ogóle to czy set_user_frags nie uaktualnia wpisu w tabeli
zamieniłem set_user_frags na cs_set_user_frags i już się kompiluje thx a teraz jeszcze bym poprosił kogoś o wykonanie tego Banku
25 marzec 2010 - 14:13:
#REFRESH
Napisze mi ktoś ten plugin ??
Użytkownik Zapalka edytował ten post 25.03.2010 14:13
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin
|
Nowy Plugin
[KOSZ] pluginNapisany przez Frodo1981, 25.02.2024 nowy plugin |
|
|||
Nowy Plugin
vip pbNapisany przez One ShooT, 04.02.2024 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
Admin menuNapisany przez stół z powyłamywanymi, 22.09.2022 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
Prośba o napisanie pluginuNapisany przez stół z powyłamywanymi, 15.08.2022 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
PLUGIN NA DRplugin Napisany przez bawarskagolonka123, 25.06.2021 nowy plugin |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych